Fitness Seller

Forumgame 20: Weerwolven vs vampiers

Kans dat mensen een homegym hebben op zolder lijkt me wel groot op dit forum?

Gaat nergens over zo te zien.

Vind de hint van Alley naar Sanca wel oke. Of is dit alweer veranderd?

Mensen die echt trainen zetten een home gym niet op zolder maar gewoon op de begane grond. Als ik mijn home gym op de zolder zette zou ik eindigen op de begane grond in ieder geval.

de tip van ''hulpje van weerwolf of wie de **** t ook was, is een mannelijk lid van dbb'' , neem aan niet letterlijk mannelijk want dat zijn we bijna allemaal, sanca is degene met de baard enz dus die moet het zijn. De zolder kan dus niet naar hem leiden want dat moet naar de hoofdweerwolf (of vampier, welke t ook was) leiden, als sanca slecht is is morgen jimbooo aan de beurt omdat sanca meteen na jimbooo stemde op dezelfde persoon.

Niet zo groot als je zou denken. Ik beken dat ik niet iedereen heb onderzocht, maar tot nu toe krijg ik in de zoekmachine alleen resultaten bij Sanca en IMBA.

de tip van ''hulpje van weerwolf of wie de **** t ook was, is een mannelijk lid van dbb'' , neem aan niet letterlijk mannelijk want dat zijn we bijna allemaal, sanca is degene met de baard enz dus die moet het zijn. De zolder kan dus niet naar hem leiden want dat moet naar de hoofdweerwolf (of vampier, welke t ook was) leiden, als sanca slecht is is morgen jimbooo aan de beurt omdat sanca meteen na jimbooo stemde op dezelfde persoon.
Dan vind ik 'mijn' hint toch sterker. Maar als jij gelijk hebt is hij alsnog slecht, dus moeten wel alsnog op hem stemmen toch?

Wat is het eigenlijk met dat hele baarden gedoe ? Bij de aankonidging van weerwolven en vampiers wist Woopy toch nog niet dat ik meedeed, zo hoef ik geen enkel weerwolfspelletje meer mee te spelen, **** jullie met al die vooroordelen :(

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 18:27 ----------

Pounds dan neem ik aan

Wat is het eigenlijk met dat hele baarden gedoe ? Bij de aankonidging van weerwolven en vampiers wist Woopy toch nog niet dat ik meedeed, zo hoef ik geen enkel weerwolfspelletje meer mee te spelen, **** jullie met al die vooroordelen :(

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 18:27 ----------

Pounds dan neem ik aan

291 ons.

Mag ik weten vanwaar je deze onzin haalt ?

De kans dat jij evil bent is groter.

Ik heb de hint dat de opperwolf en vampierenkoning iets gemeenschappelijk hebben in het topic blootgelegd en zit actief mee hints op te lossen, yeah right.

De sanca hit lijkt me voorlopig het meest plausibel dus daar blijf ik op.

Penose, heb jij nog iets meer gevonden over de bezemhint?

klopt, niet alsof sanca gister op mij stemde ofzo

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 18:30 ----------

Ik heb de hint dat de opperwolf en vampierenkoning iets gemeenschappelijk hebben in het topic blootgelegd en zit actief mee hints op te lossen, yeah right.

De sanca hit lijkt me voorlopig het meest plausibel dus daar blijf ik op.

Penose, heb jij nog iets meer gevonden over de bezemhint?
ben je mongol ofzo, de heks is gewoon overgenomen

Jimbooo pls

Terug
Naar boven