Fitness Seller

Forumgame 23: Nog meer wit!

Jeeeeej, goed gegokt met m'n stem

Volgende ronde op Jorgyboy, hij probeerde ziek hard de stemming van Jimboo af te wenden.

Idd, dus die twee zijn cult of heel stom geweest of beide

Twee keer nadenken voor je een argument denk te kunnen maken. Als ik hem had willen redden had ik wel op sanca gestemt moest ik een cult zijn

Als cult zou ik toch nooit de eerste ronde er al eentje van mijn teamleden er laten uitgaan???

Wat was trouwens het argument om op jimbooo te gaan? "Ik vind hem niet tof als speler", normaliter als de burgers op deze manier denken gaan er de eerste ronde altijd burgers uit. We hebben gewoon geluk gehad.

Als cult zou ik toch nooit de eerste ronde er al eentje van mijn teamleden er laten uitgaan???

Wat was trouwens het argument om op jimbooo te gaan? "Ik vind hem niet tof als speler", normaliter als de burgers op deze manier denken gaan er de eerste ronde altijd burgers uit. We hebben gewoon geluk gehad.

je hebt er ook alles aan gedaan om hem te beschermen

Voor mij is iedereen nog verdacht, even het volgende verhaal afwachten

je hebt er ook alles aan gedaan om hem te beschermen

Wat was ook alweer jullie hint om voor jimbooo te gaan? Oja niets, gewoon blind geluk:rolleyes: We hebben gewoon geluk had dat er een cult uitligt in deze ronde. Ik stem dan liever op iemand waarvan we wat zekerheid hebben (met een hint) of iemand inactiever. De stemmen die om jimbooo staan waren ook eerder omwille van zijn gewoonlijke irritante speelstijl.

• Topic Starter Topic Starter
Nacht 1

Het feest is nog doorgegaan tot de vroege uurtjes. De reizigers kunnen nog steeds amper geloven dat ze er een cult uit gestemd hebben! Het duurt dan ook even voor de nachtelijke rollen veilig hun werk kunnen doen.

De kok nodigt nog iemand uit om de laatste restjes eekhoorn op te vreten, en ook de zombie hunter valt even binnen. De toerist bekijkt nauwlettend zijn foto's op zoek naar enige aanwijzingen, maar zonder resultaat. De jager heeft wat teveel gezopen tijdens het feest en ligt half in coma in zijn tent.

Er zijn er ook enkelen die op jacht gaan.
De zombie heeft het gemunt op Wauter. Hij strompelt langzaam maar zeker naar de tent van zijn slachtoffer. Gezien het zware feest, is zijn manier van stappen min of meer gelijk aan die van de andere reizigers die zichzelf naar hun tent slepen, dus hij valt niet uit de toon. Eenmaal aangekomen, valt hij aan, maar Wauter had hem allang zien komen. Er volgt een kort gevecht, maar uiteindelijk moet de zombie afdruipen zonder Wauter te kunnen bijten.fairy
Ook de yeti gaat op pad. Wellicht heeft hij meer succes. Zijn doel is duidelijk: JoeyC. De yeti stapt vastberaden op de tent af, maar die blijkt leeg te zijn. Hmm, hij zal toch niet bij de kok zitten? De yeti loopt wat door het dorp, en vindt JoeyC uiteindelijk volledig uitgeteld bij het kampvuur. Hij ligt er alleen. De yeti twijfelt geen seconde en sleurt JoeyC mee het gebergte in. Ver genoeg van het tentenkamp begint hij aan zijn feestmaal van deze nacht. Het bergkamp telt één bewoner minder.

JoeyC is dood.
Hij was reïncarnist.
Hij mag reïncarneren als Pikachu.

Hmm, zoals ik het verhaal lees is Basjas zombie

Deze nacht heeft iemand het achievement behaald dat hem imuniteit voor zombie aanvallen geeft. Meer info hierover na het spel. De persoon in kwestie heeft hiervan bericht gekregen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze nacht heeft iemand het achievement behaald dat hem imuniteit voor zombie aanvallen geeft. Meer info hierover na het spel. De persoon in kwestie heeft hiervan bericht gekregen.

Hoe kun je een achievement behalen dan?

Hoe kun je een achievement behalen dan?

We krijgen dus nooit te weten (gedurende het spel) wat precies de voorwaardes zijn om een achievement te behalen?

Er zijn er 4, maar van de meesten kan ik dit niet zeggen zonder dat het te makkelijk wordt dit te behalen of zonder dat het te makkelijk wordt voor anderen om ervoor te zorgen dat je het net niet kan halen :) De persoon die ze haalt, krijgt wel te weten waarom hij die kreeg. Indien het een achievement is die slechts 1 keer gehaald kan worden, meld ik de reden ook wel in het topic.
De enige die ik wel kan zeggen, is het oplossen van een hint (volledig, een hint half oplossen is uiteraard niet voldoende, en een hint op een verkeerde manier naar de juiste persoon leiden, wordt ook niet goedgekeurd). Gezien dit zelden gebeurt, verwacht ik de prijs (die voorlopig ook geheim blijft) hiervan ook niet te veel te moeten uitdelen :)

Zal dan wel Sanca zijn die de achievement gehaald heeft door openlijk te zeggen dat Basjas de zombie is denk ik.
Vandaar ook de immuniteit tegen de zombie?
Kunnen er vandaag voor gaan om Basjas er uit te stemmen om het zeker te weten... Al duurt het dan weer een dag langer eer Z1000 er uit ligt :(

Basjas dan maar.

Ken dit soort spelers inmiddels, doet voor het eerst mee maar laat niet/nauwelijks van zich horen. Dat gaat de komende dagen vast niet meer anders worden. Ongetwijfeld burger, maar liever dan een actieve burger.

Gepost om 21u 55.

Gepost exact om 22u.

Basjas was gisteren helemaal niet inactief, maar heeft meerdere domme vragen gesteld. De uitleg van Alley Cat is dus gelul.

Voor de rest ging iedereen op iedereen, alleen waren deze 2 de enige die samen op Basjas gingen. Kan toeval zijn, kan cult-gedrag zijn.

Anyway, je mag op mij komen als je wil, maar zorg dan wel dat je een goede reden hebt én dat je het spel graag snel ten einde wilt hebben. Ik was net zoals iedereen ervan overtuigd dat we weeral twee burgers hadden in de eerste ronde. Er kwam amper verdediging van jimbooo, behalve de baardenhint waarvan ik niet overtuigd was, maar rarara: Alley Cat wel.

Lijkt me duidelijk.

Alley Cat

Terug
Naar boven