AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

Alle burgers mee op basjas of supersized plz, ik denk dar zowel jorgy als alley geen cult zijn..

Loyd blijft ook verdacht stil..

Jorgyboy, als je echt burger blijkt te zijn haal je nu gewoon je verdenking van Alley en adviseer je van al je volgers op Lloydatoni te gaan. Liever een inactieve (mogelijke) burger eruit wat mij betreft.

:roflol:

Maareuh, begrijp je punt niet zo goed. Er zijn een hoop mensen die gewoon at random met mij meestemmen, wat betekent dit? Dat ze mijn vrienden zijn? Of dat het domme burgers zijn die gewoon geen zin hebben in het spel omdat ze 'maar' burger zijn?

Er is niemand die mij beschermt, maar wel veel mensen die Alley beschermen. Dat valt me gewoon op.

Veel het zijn er 2, namelijk Wauter en ik.

En dan gaan we opnieuw beginnen.. Jij denkt dat Alley cult is en volgens jou vind je het verdacht dat ik hem veel verdedig, dan blijft als optie over dat ik ook cult ben neem ik aan?

Indien je zegt "ja dat klopt" , dan de vraag: "Denk je serieus dat ik mijzelf als cult zo snel bloot zou geven om een mede cult te redden terwijl ik in m'n vorige spel als cult gewoon bekend is dat ik bereid ben mijn cults te offeren? "

Nadat je dit leest zou deze optie wel afvallen neem ik aan, dus dan blijft over Alley als Wolf.
Vind je in dat geval niet dat Alley te weinig verdediging krijgt?

En met dit gezegd hebbende denk ik dat deze laatste optie ook wel afvalt.
Kom op Jorgy, het moet wel duidelijk zijn toch?

Kijk eens naar degene die met jou meegaan man:roflol:..
Zitten er onwetende burgers tussen? Ja vast en zeker, maar liever een onwetende burger eruit met als kans een cult, dan een actieve burger eruit met als HELE KLEINE kans als cult.

Laatst bewerkt:
Geen idee hoe het met jullie zit boys, maar ik amuseer me wel :D

Alle burgers mee op basjas of supersized plz, ik denk dar zowel jorgy als alley geen cult zijn..

Loyd blijft ook verdacht stil..

En je rede is?

Bij basjas was het omdat hij niet actief was..
BIj Loyd omdat hij stil is..
En wat is je rede bij mij? Terwijl er door iedereen hard geroepen word dat ik een burger ben die dom bezig is? Omdat ik er jou uit wil? Je gaat er toch aan als Alley een cult blijkt te zijn :rolleyes:

Of zal ally yeti zijn?

Oke en dan nu jou verdediging met opgegeven reden van de stem :

Vincenzio  Alleycat
Ik ga mee op alley cat.

Ben overigens nu op school en ben er pas rond 9 uur weer.

Krimlo Alleycat
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.

Fabulaactaest Alley
Alley Cat (voorlopig) door heel dat Basjas gedoe. Ik vind het verdacht dat enkele mensen mee op Basjas willen stemmen. Hij lijkt namelijk totaal niet verdacht, hij stelde gewoon beginnersvragen.

lloydatoni  Alleycat
alley cat dan maar he

DiaephiAlleycat
ik vind de hoeveelheid weerstand ook wel iets om over te zeggen

for now alleycat
sorry vriend :( proof me wrong

SupersizedAlley
Bij deze nog even officieel

Alley Cat.

Kom op nou Jorgy :roflol:, dit kun je zelf toch niet serieus nemen.:roflol:

Veel het zijn er 2, namelijk Wauter en ik.

En dan gaan we opnieuw beginnen.. Jij denkt dat Alley cult is en volgens jou vind je het verdacht dat ik hem veel verdedig, dan blijft als optie over dat ik ook cult ben neem ik aan?

Indien je zegt "ja dat klopt" , dan de vraag: "Denk je serieus dat ik mijzelf als cult zo snel bloot zou geven om een mede cult te redden terwijl ik in m'n vorige spel als cult gewoon bekend is dat ik bereid ben mijn cults te offeren? "

Nadat je dit leest zou deze optie wel afvallen neem ik aan, dus dan blijft over Alley als Wolf.
Vind je in dat geval niet dat Alley te weinig verdediging krijgt?

En met dit gezegd hebbende denk ik dat deze laatste optie ook wel afvalt.
Kom op Jorgy, het moet wel duidelijk zijn toch?

Kijk eens naar degene die met jou meegaan man:roflol:..
Zitten er onwetende burgers tussen? Ja vast en zeker, maar liever een onwetende burger eruit met als kans een cult, dan een actieve burger eruit met als HELE KLEINE kans als cult.

Jorgy lees bovenstaande op je gemak even door.
Neem er de tijd voor en laat het even bezinken (wel voor 22.00 uiteraard) en herzie je mening aub.

Vind het eerder frustrerend.

Lees gewoon m'n posts door en kijken even naar degene die je volgen. Moet ik het nog een keer quoten?

Idem, probeer je met argumenten jorgyboy zijn redenatie om voor alleycat te gaan te weerleggen. Blijven mensen hem volgen.

Jorgyboy, Alley Cat, wauter, UnknownDBB, orgineel, Weightboy, Penose:), supersized, diaephi, Woopy

Kan allemaal goed zijn Remi, maar kijk eens naar wie er allemaal actief is.

Vaak zijn enkel de cults actief, burgers interesseert het spel allemaal niet zo ;)

Nu, ik weet wat ik ben en ben vrij zeker van Supersized en Diaephi wegens hun stem van vorige ronde. Dan blijft dit over:

Alley Cat, wauter, UnknownDBB, orgineel, Weightboy, Penose:)

Penose --> beschermt alley

Unknown --> beschermt alley

Wauter --> berschermt alley

Alley --> uiteraard, lol :D

Blijft over als wolf:

orgineel, Weightboy

BAM, game over, lights out.

Ik ga voor LLoydatoni zoals ik zelf al geargumenteerd heb.

Mijn excuses naar woopy toe die dit spel op de voet moet volgen :D

Jorgyboy, Alley Cat, wauter, UnknownDBB, orgineel, Weightboy, Penose:), supersized, diaephi, Woopy

Vaak zijn enkel de cults actief, burgers interesseert het spel allemaal niet zo ;)

Nu, ik weet wat ik ben en ben vrij zeker van Supersized en Diaephi wegens hun stem van vorige ronde. Dan blijft dit over:

Blijft over als wolf:

orgineel, Weightboy

WHAHAHAHAHA :roflol::roflol::roflol::roflol:

Gasttttttttttttttttttttt...jezus wat frustrerend dit.

Blijft over als wolf:

orgineel, Weightboy

seems legit :rolleyes:

Terug
Naar boven