MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

Maar toch wil je op mij gaan?

Klopt. Bij Alley heb ik geen twijfel. Ze spel is best herkenbaar dus nee ik twijfel niet.

En ja, ik wil best op jou stemmen om Alley te redden. Vind je dat raar? Nou, indien je daadwerkelijk burger ben, zou ik me maar afvragen of degene die je volgen wel zo betrouwbaar zijn.

gaat lekker, posts blijven maar komen.

zijn er toch een aantal duidelijk aan het verenigen, dat moet toch wel IETS zeggen?

Klopt. Bij Alley heb ik geen twijfel. Ze spel is best herkenbaar dus nee ik twijfel niet.

En ja, ik wil best op jou stemmen om Alley te redden. Vind je dat raar? Nou, indien je daadwerkelijk burger ben, zou ik me maar afvragen of degene die je volgen wel zo betrouwbaar zijn.

Awel, door zo'n eerste zinnen krijg ik echt schijt aan het spelletje :)

Penose: "Ik stem niet op Alley want hij is mijn buddy en ik stem enkel als Woopy het nadrukkelijk zegt dat hij cult is."

En nu jij.

Ach, mooi dat mensen mekaar nog kunnen vertrouwen na zo'n spel :D

Je schetst het mooi :D

Zo had ik het nog niet bekeken, maar is inderdaad wel een mooie tactiek. Moet ik onthouden. En doe niet alsof ik zelf met al die posts kwam, 99% komt omdat ik in discussie ga met jou of Wauter, terwijl ik diegene was die in het begin al wou stoppen. Je hebt dus zelf meegeholpen aan de berg dossiers. Maar het is mooi dat je het probeert in mijn schoenen te schuiven. Petje af!

Als je nou je gevoelens even loslaat en alles objectief probeert te bekijken ipv subjectief, dan zie je misschien in dat we niet zo slecht over je denken dan als je zelf denkt.

Je schetst het mooi :D

Zo had ik het nog niet bekeken, maar is inderdaad wel een mooie tactiek. Moet ik onthouden. En doe niet alsof ik zelf met al die posts kwam, 99% komt omdat ik in discussie ga met jou of Wauter, terwijl ik diegene was die in het begin al wou stoppen. Je hebt dus zelf meegeholpen aan de berg dossiers. Maar het is mooi dat je het probeert in mijn schoenen te schuiven. Petje af!

Je punten om op alleycat te gaan zijn zo fout dus natuurlijk gaan we die weerleggen. Ben je je al aan het voorbereiden om ermee te stoppen na vandaag? :)

Awel, door zo'n eerste zinnen krijg ik echt schijt aan het spelletje :)

Penose: "Ik stem niet op Alley want hij is mijn buddy en ik stem enkel als Woopy het nadrukkelijk zegt dat hij cult is."

En nu jij.

Ach, mooi dat mensen mekaar nog kunnen vertrouwen na zo'n spel :D

Maar ik geef een ander argument dan Penose?

Blijf het trouwens ook apart vinden, dat mensen wel op mij willen stemmen, terwijl de enige die 100% overtuigd is dat ik gelijk heb, een bewezen burger is: supersized. Als ik daadwerkelijk slecht was dan ... en die zin kunnen jullie zelf toch wel afmaken?

Had ik alley niet zo hoog zitten had ik nu op hem gestemd. Dit lijkt op een cult post om een mede cult uit de wind te halen.

Blijf het trouwens ook apart vinden, dat mensen wel op mij willen stemmen, terwijl de enige die 100% overtuigd is dat ik gelijk heb, een bewezen burger is: supersized. Als ik daadwerkelijk slecht was dan ... en die zin kunnen jullie zelf toch wel afmaken?

WTF zegt dit nou dan? Supersized zit ook fout met Alley, waarom zou die met jou dan wel goed zitten. Wat een fking onzin zeg.

Supersized ziet zichzelf nadat er 1 cult is geëlimineerd als een soort van God die er niet naast kan zitten. Ben al benieuwd met wat voor bullshit excuus hij aan komt zetten indien Alley geëxecuteerd wordt.

Had ik alley niet zo hoog zitten had ik nu op hem gestemd. Dit lijkt op een cult post om een mede cult uit de wind te halen.

Unknowndbb zegt dat hij niet zeker is van alley maar dan liever voor een mogelijke inactieve burger zoals lloydatoni gaat die toch niets bijdraagt. In deze fase van het spel zijn er nog cults genoeg dus unknowndbb zou er dan gwn eentje opofferen en zelf buiten schot blijven denk ik.

WTF zegt dit nou dan? Supersized zit ook fout met Alley, waarom zou die met jou dan wel goed zitten. Wat een fking onzin zeg.

Supersized ziet zichzelf nadat er 1 cult is geëlimineerd als een soort van God die er niet naast kan zitten. Ben al benieuwd met wat voor bullshit excuus hij aan komt zetten indien Alley geëxecuteerd wordt.

Ik zeg niet dat hij met mij goed zit, ik zeg, en nu duidelijk zonder omwegen: er is niemand anders (dus ook geen cult) die duidelijk 100% akkoord met mij gaat en mij wilt volgen.

Momenteel staan er zelfs meer stemmen op mij dan op Alley, denk ik.

Nu, als ik cult zou zijn, zou ik toch wel wat meer back up krijgen, niet? Buiten van Supersized natuurlijk, maar die jongen heeft op een cult gestemd, dus de kans is klein dat hij dat ook is.

Langs de andere kant, zijn er meerdere spelers die 100% overtuigd zijn van de goedheid van Alley.

Is opmerkelijk. Tenzij je logisch nadenkt, me dunkt.

Snap niet goed dat sommige dat niet inzien.

Woopy, mag ik zelfmoord plegen als Alley en Wauter het homo-koppel zijn?

Zo zeker van je argumenten ben je dat je nu begint te twijfelen en mooi dat al die mensen je volgen op basis van die argumenten... Als ik jou was zou ik maar snel mijn stem veranderen naar een slimmere keuze.

Ja of het lijkt op een post van een cult die weet dat Alley burger is en strax indien Alley hangt kan ik zeggen dat ik een goede beschermde

of

Ik ben een burger die denkt dat Alley burger is en probeer ik dus een burger te redden.

Kan allemaal Orgy. Indien Alley inderdaad hangt zal je je mening wel bijschaven denk ik;)

Ik zeg niet dat hij met mij goed zit, ik zeg, en nu duidelijk zonder omwegen: er is niemand anders (dus ook geen cult) die duidelijk 100% akkoord met mij gaat en mij wilt volgen.

Momenteel staan er zelfs meer stemmen op mij dan op Alley, denk ik.

Nu, als ik cult zou zijn, zou ik toch wel wat meer back up krijgen, niet? Buiten van Supersized natuurlijk, maar die jongen heeft op een cult gestemd, dus de kans is klein dat hij dat ook is.

Langs de andere kant, zijn er meerdere spelers die 100% overtuigd zijn van de goedheid van Alley.

Is opmerkelijk. Tenzij je logisch nadenkt, me dunkt.

Snap niet goed dat sommige dat niet inzien.

Ga je echt die truc nog een tweede keer proberen gast? :rolleyes:

Hoe kan er nou serieus op mij gestemd worden omdat ik gisteren Jimbooo geprobeerd had te redden als in het verhaal zo duidelijk staat dat de cults niet geprobeerd hebben Jimbooo te redden?

Niet iedereen is echter even blij met dit feest. "Misschien hadden we iets moeten doen om hem te redden", jammeren ze.
Er staat niet "iets meer moeten doen", er staat "iets moeten doen". Met andere woorden, ze hebben niks gedaan. Dus als ik wel iets gedaan zou hebben om Jimbooo te redden ben ik dus geen cult.

Daarnaast ben ik echt niet zo dom om gisteren om vijf voor tien een stem uit te brengen op iemand die nog geen stemmen had om mijn maatje te redden, terwijl ik ook op een ander had kunnen stemmen die wel al stemmen had en hem zo werkelijk had kunnen redden.

Nog los van het feit dat alle argumenten van Jorgy en Supersized geen stand houden. En Jorgy zojuist zijn vierde leugen uit (hij heeft volgens mij nog geen drie stemmen op zijn naam staan).

Terug
Naar boven