wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
ik geloof ook niet dat jorgy cult is eigenlijk, dan is dit echt een suicide missie voor hem. stemming naar jou is ook maar raar vind ik eigenlijk.
switch naar lloydatoni
edit
ah k*t krimlo veranderd ook zie ik
lol, bikers
i dont know what the **** im doing![]()
Ga op lloydatoni man.
---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 21:15 ----------
Ongebruikelijke spel? Ik zie niet echt een stijlbreuk in alleycat zijn manier van spelenbeetje zwak van remi en alley om op een speler te gaan die aangegeven heeft in de avond vandaag niet actief te kunnen zijn vanwege een verjaardag.
zit nu even op de wc te lezen ben dan ook maar 3 pagina's verder.
reden om op alley te stemmen is het ongebruikelijke spel
en de ietwat vage reden gister om basjas eruit te werken op het laatste moment om vermoedelijk jimbooo te redden.
Als alleycat of ik cult waren hadden we toch op het laatste moment wel geswitcht voor sanca? Met twee nutteloze stemmen op bas bereiken we als cults toch niets? Het stond 3-4 in het nadeel van jimbooo dus je argument slaat nergens op.
daarnaast ga ik mee met supersized omdat hij heel dapper en,zeer ongewoon het voortouw neemt en de nek uitsteekt met een duidelijk en goed verhaal.
Mooi verhaal? Hij volgt gewoon de vage argumenten van jorgyboy die allemaal al doorprikt zijn.
daarnaast ben ik alleen in een cult rol goed gebleken in dit spel xd. Denk dat mijn redenering wel goed vaststaat. Heb echt weinig gelezen van de laatste paar bladzijdes dus kan zijn dat ik oud nieuws vertel met dit stuk. Ik ga weer mooi wezen bij de schoonfamilie
dag mensen

Misschien wel een beetje.