XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

ik geloof ook niet dat jorgy cult is eigenlijk, dan is dit echt een suicide missie voor hem. stemming naar jou is ook maar raar vind ik eigenlijk.

switch naar lloydatoni

edit
ah k*t krimlo veranderd ook zie ik

lol, bikers

i dont know what the **** im doing :roflol:

Ga op lloydatoni man.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 21:15 ----------

beetje zwak van remi en alley om op een speler te gaan die aangegeven heeft in de avond vandaag niet actief te kunnen zijn vanwege een verjaardag.

zit nu even op de wc te lezen ben dan ook maar 3 pagina's verder.

reden om op alley te stemmen is het ongebruikelijke spel
Ongebruikelijke spel? Ik zie niet echt een stijlbreuk in alleycat zijn manier van spelen

en de ietwat vage reden gister om basjas eruit te werken op het laatste moment om vermoedelijk jimbooo te redden.

Als alleycat of ik cult waren hadden we toch op het laatste moment wel geswitcht voor sanca? Met twee nutteloze stemmen op bas bereiken we als cults toch niets? Het stond 3-4 in het nadeel van jimbooo dus je argument slaat nergens op.

daarnaast ga ik mee met supersized omdat hij heel dapper en,zeer ongewoon het voortouw neemt en de nek uitsteekt met een duidelijk en goed verhaal.

Mooi verhaal? Hij volgt gewoon de vage argumenten van jorgyboy die allemaal al doorprikt zijn.

daarnaast ben ik alleen in een cult rol goed gebleken in dit spel xd. Denk dat mijn redenering wel goed vaststaat. Heb echt weinig gelezen van de laatste paar bladzijdes dus kan zijn dat ik oud nieuws vertel met dit stuk. Ik ga weer mooi wezen bij de schoonfamilie

dag mensen

@wauter, dat argument gaat niet echt op over als jullie cult waren hadden jullie wel op sanca gestemd natuurlijk.

Jezus, ben ff wezen trainen en gewoon bijna 10 paginas erbij.
Dat kan niet anders betekenen dat er een cult tussen de beschuldigde zit.
Dat zou de cults na 2 dagen wel in het nadeel zetten.

1 : Wil Z1000 er uit, gewoon een keertje. Nix persoonlijks.
2 : Wil geen easy overduidelijke burger zijn voor de Yeti.
3 : Ik ben gewoon goed.

Quote voor degene die het nog niet gezien hebben. Misschien overtuigd het sommige van jullie je stem te wijzigen.

Weet het niet Unknown... Normaal ben je sterker met je defence.
Denk dat de teksten van Woopy nog niet veel richting de slechte kant wijzen omdat ze er al 1 kwijt zijn.
Denk ook gezien er 3 kampen zijn dat er niet zo veel cults zijn...

Dat er toch zo heftig gestreden word zou ik toch wel willen weten wat Alley is...
Zou bijna mijn stem van Z1000 afhalen.

Jezus, ben ff wezen trainen en gewoon bijna 10 paginas erbij.
Dat kan niet anders betekenen dat er een cult tussen de beschuldigde zit.
Dat zou de cults na 2 dagen wel in het nadeel zetten.

1 : Wil Z1000 er uit, gewoon een keertje. Nix persoonlijks.
2 : Wil geen easy overduidelijke burger zijn voor de Yeti.
3 : Ik ben gewoon goed.

Denk dat de teksten van Woopy nog niet veel richting de slechte kant wijzen omdat ze er al 1 kwijt zijn.

Dat er toch zo heftig gestreden word zou ik toch wel willen weten wat Alley is...
Wees gerust, in wolfgames ben jij vaak niet zo overduidelijk burger :grinny:

Ik denk dat Jorgboy nu officieel alle raakvlakken met de werkelijkheid is kwijtgeraakt :roflol:

@wauter Dat zeg ik niet, maar jouw tegen argumtent klopt niet..
Wij weten de rol van Sanca toch niet wie weet is hij wel de yeti.

Ben enorm gevleid, maar is voor mij onmogelijk om nu iemand aan te wijzen als 100% cult.
Wat dan overblijft is om voor mij de 100% goede weg te strepen en tussen degene die overblijven een keuze te maken.

Al de onwetende burgers die makkelijk meegegaan zijn met jorgyboy zijn argumenten die nu op niets lijken te slaan moet gewoon switchen naar Lloydatoni

Liever een inactieve (mogelijke) burger eruit die meer kans heeft om cult te zijn.

Waarom dan Lloy en niet Jorgy zelf.

Al de onwetende burgers die makkelijk meegegaan zijn met jorgyboy zijn argumenten die nu op niets lijken te slaan moet gewoon switchen naar Lloydatoni

Liever een inactieve (mogelijke) burger eruit die meer kans heeft om cult te zijn.

Lloyd heeft toch duidelijk gemaakt dat hij inactief is vanwege een verjaardag?

Door dit soort kul argumenten ben ik juis geneigd op Alley te gaan.

Kan iemand me even zeggen waarom men eigenlijk op lloydamylittleponi stemt? :p
Anders moet ik weer wat pagina's gaan lezen en dat is zo lastig.

Terug
Naar boven