MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

@Unknown, in mijn ogen komt dat op hetzelfde neer en ben vrij zeker dat ik niet de enige ben ;)

Ga je echt die truc nog een tweede keer proberen gast? :rolleyes:

Wel, jij zei daarstraks 8 stemmen op Alley, maar zoveel mensen posten er niet eens :roflol:

Ik, supersized, Fabula, Vincenzio, Diaephi zitten op Alley denk ik.

Penose, Sanca, Whami ... zitten al zeker op mij. Komt bij dat Alley daarstraks ook op mij is gegaan. Orgineel weet ik niet, maar kan wel zijn dat hij mij ook heeft genomen. En dan heb je nog iemand die Wauter noemt die kan stemmen (of dat ook al gedaan heeft?) en Remi die twijfelt.

Waarom is supersized bewezen burger?
En cliffs van de ruzie tussen alley en jorgy?
Zit op tel dus kan niet veel lezen, zit met stem te twijfelen tussen basjas en supersized

Nu, als ik cult zou zijn, zou ik toch wel wat meer back up krijgen, niet? Buiten van Supersized natuurlijk, maar die jongen heeft op een cult gestemd, dus de kans is klein dat hij dat ook is.

Snap niet goed dat sommige dat niet inzien.

Dan geld dit argument toch ook voor Alley?

En 100% zeker is ook wat overdreven. Maar indien je mij ziet als degene die Alley 100% vertrouwt zou dat maar één ding kunnen betekenen voor je toch? Je verdenkt Alley als cult dus ben ik dat volgens jou ook?

In dat geval. Denk je srs dat ik na 1 dag zo in de bres zou springen voor een mede cult?
Als cult zijnde had ik gewoon vrolijk op hem gestemd.

Nog los van het feit dat alle argumenten van Jorgy en Supersized geen stand houden. En Jorgy zojuist zijn vierde leugen uit (hij heeft volgens mij nog geen drie stemmen op zijn naam staan).

Penose, Sanca, Whami ... zitten al zeker op mij. Komt bij dat Alley daarstraks ook op mij is gegaan. Orgineel weet ik niet, maar kan wel zijn dat hij mij ook heeft genomen. En dan heb je nog iemand die Wauter noemt die kan stemmen (of dat ook al gedaan heeft?) en Remi die twijfelt.

Even dimmen met je 'leugens' brah :p

@Unknown, in mijn ogen komt dat op hetzelfde neer en ben vrij zeker dat ik niet de enige ben ;)

Wel, jij zei daarstraks 8 stemmen op Alley, maar zoveel mensen posten er niet eens :roflol:

Hooms

Hoe kan er nou serieus op mij gestemd worden omdat ik gisteren Jimbooo geprobeerd had te redden als in het verhaal zo duidelijk staat dat de cults niet geprobeerd hebben Jimbooo te redden?

Er staat niet "iets meer moeten doen", er staat "iets moeten doen". Met andere woorden, ze hebben niks gedaan. Dus als ik wel iets gedaan zou hebben om Jimbooo te redden ben ik dus geen cult.

Daarnaast ben ik echt niet zo dom om gisteren om vijf voor tien een stem uit te brengen op iemand die nog geen stemmen had om mijn maatje te redden, terwijl ik ook op een ander had kunnen stemmen die wel al stemmen had en hem zo werkelijk had kunnen redden.

Nog los van het feit dat alle argumenten van Jorgy en Supersized geen stand houden. En Jorgy zojuist zijn vierde leugen uit (hij heeft volgens mij nog geen drie stemmen op zijn naam staan).

Heb al meermaals gezegd dat moesten we cults zijn we wel voor sanca waren gegaan. Met twee plotselinge stemwisselingen bereikten we niets. Ik ben gewoon jou gevolgd omdat ik je redenering volg dat we beter voor een mogelijke inactieve burger waren gegaan ( dat jimbooo cult was is gewoon puur geluk + het feit dat de cults niets gedaan hebben om hem te redden)

Dan geld dit argument toch ook voor Alley?

En 100% zeker is ook wat overdreven. Maar indien je mij ziet als degene die Alley 100% vertrouwt zou dat maar één ding kunnen betekenen voor je toch? Je verdenkt Alley als cult dus ben ik dat volgens jou ook?

In dat geval. Denk je srs dat ik na 1 dag zo in de bres zou springen voor een mede cult?
Als cult zijnde had ik gewoon vrolijk op hem gestemd.

Jij gaat toch op Illoy? Stuk of 4 zitten jullie ondertussen al :)

Wauter beschermd hem. Penose ook. Sanca zit ook op mij. Whami ondertussen ook.

Verdediging genoeg bra h :D

Nieuwe pagina:

Hoe kan er nou serieus op mij gestemd worden omdat ik gisteren Jimbooo geprobeerd had te redden als in het verhaal zo duidelijk staat dat de cults niet geprobeerd hebben Jimbooo te redden?
Niet iedereen is echter even blij met dit feest. "Misschien hadden we iets moeten doen om hem te redden", jammeren ze.

Er staat niet "iets meer moeten doen", er staat "iets moeten doen". Met andere woorden, ze hebben niks gedaan. Dus als ik wel iets gedaan zou hebben om Jimbooo te redden ben ik dus geen cult.

Daarnaast ben ik echt niet zo dom om gisteren om vijf voor tien een stem uit te brengen op iemand die nog geen stemmen had om mijn maatje te redden, terwijl ik ook op een ander had kunnen stemmen die wel al stemmen had en hem zo werkelijk had kunnen redden.

Gewoon. Omdat het een TOP-post is van mezelf. :thumbs:

huh?

Weet nog niet op wie te stemmen. Gebeurt van alles maar ook weer niet.

Even dimmen met je 'leugens' brah :p

+ krimlo, lloydatoni, + basjas op alleycat

en sanca heeft nog geen stem uitgebracht op jou. Zo spannend is de stemming dus... Stop gewoon met liegen man.

Lloyd zit ook op mij, Basjas ook. Is toch al zeven.

Ik zit op Lloyd. Is een stem bij jou eraf.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 20:28 ----------

huh?

Weet nog niet op wie te stemmen. Gebeurt van alles maar ook weer niet.
Jorgy kletst af en toe wat uit zijn nek. Maar als je daar doorheen kijkt is het een prima jongen hoor, daar ben ik van overtuigd.

+ krimlo, lloydatoni, + basjas op alleycat

en sanca heeft nog geen stem uitgebracht op jou. Zo spannend is de stemming dus... Stop gewoon met liegen man.

Sanca heeft wel op me gestemd, want ik wou hem nog vragen waarom omdat we ons op de vorige meet zo goed hadden geamuseerd samen :(

Lol, ik heb gewoon een ****ed up geheugen man, lijkt me ondertussen wel al duidelijk.

Sanca heeft wel op me gestemd, want ik wou hem nog vragen waarom omdat we ons op de vorige meet zo goed hadden geamuseerd samen :(

Lol, ik heb gewoon een ****ed up geheugen man, lijkt me ondertussen wel al duidelijk.

Je hebt geen slecht geheugen:

Als je cult bent speel je het gewoon slecht met leugens die zo te doorprikken vallen door mij en alleycat

Of

Als burger ben je gewoon slecht bezig met argumenten die je ervan overtuigen dat alleycat cult is terwijl ze nergens op slagen.

Jij gaat toch op Illoy? Stuk of 4 zitten jullie ondertussen al :)

Wauter beschermd hem. Penose ook. Sanca zit ook op mij. Whami ondertussen ook.

Verdediging genoeg bra h :D

Oke en dan nu jou verdediging met opgegeven reden van de stem :

Vincenzio  Alleycat
Ik ga mee op alley cat.

Ben overigens nu op school en ben er pas rond 9 uur weer.

Krimlo Alleycat
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.

Fabulaactaest Alley
Alley Cat (voorlopig) door heel dat Basjas gedoe. Ik vind het verdacht dat enkele mensen mee op Basjas willen stemmen. Hij lijkt namelijk totaal niet verdacht, hij stelde gewoon beginnersvragen.

lloydatoni  Alleycat
alley cat dan maar he

DiaephiAlleycat
ik vind de hoeveelheid weerstand ook wel iets om over te zeggen

for now alleycat
sorry vriend :( proof me wrong

SupersizedAlley
Bij deze nog even officieel

Alley Cat.

Kom op nou Jorgy :roflol:, dit kun je zelf toch niet serieus nemen.:roflol:

potverdomme unknown :roflol: kan beter op bikers stemmen denk ik, weet het echt niet meer

Jorgyboy --> alley cat
Diaephi --> alley cat
Krimlo --> alley cat
Basjas --> alley cat
Fabula --> alley cat
Illoydatoni --> alley cat
Supersized --> alley cat
Vincenzio --> alley cat

Penose ---> jorgyboy
Sanca ---> jorgyboy
Whami ---> jorgyboy

Unknown --> Illoy
Alley Cat --> Illoy

Zoiets dan?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 20:34 ----------

Kom op nou Jorgy :roflol:, dit kun je zelf toch niet serieus nemen.:roflol:

:roflol:

Maareuh, begrijp je punt niet zo goed. Er zijn een hoop mensen die gewoon at random met mij meestemmen, wat betekent dit? Dat ze mijn vrienden zijn? Of dat het domme burgers zijn die gewoon geen zin hebben in het spel omdat ze 'maar' burger zijn?

Er is niemand die mij beschermt, maar wel veel mensen die Alley beschermen. Dat valt me gewoon op.

Jorgyboy --> alley cat
Diaephi --> alley cat
Krimlo --> alley cat
Basjas --> alley cat
Fabula --> alley cat
Supersized --> alley cat
Vincenzio --> alley cat

Penose ---> jorgyboy
Sanca ---> jorgyboy
Whami ---> jorgyboy

Unknown --> Illoy
Alley Cat --> Illoy

Zoiets dan?

Sanca heeft nog geen stem uitgebracht, alleen jou verdacht volgens mij

Jorgyboy --> alley cat
Diaephi --> alley cat
Krimlo --> alley cat
Basjas --> alley cat
Fabula --> alley cat
Supersized --> alley cat
Vincenzio --> alley cat

Penose ---> jorgyboy
Sanca ---> jorgyboy
Whami ---> jorgyboy

Unknown --> Illoy
Alley Cat --> Illoy

Zoiets dan?

Zou best kunnen idd. Hoop cults die Alley proberen te redden inderdaad.

En reageer even op m'n bovenstaande post:roflol:

Jorgyboy --> alley cat
Diaephi --> alley cat
Krimlo --> alley cat
Basjas --> alley cat
Fabula --> alley cat
Supersized --> alley cat
Vincenzio --> alley cat

Penose ---> jorgyboy
Sanca ---> jorgyboy
Whami ---> jorgyboy

Unknown --> Illoy
Alley Cat --> Illoy

Zoiets dan?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 20:34 ----------

:roflol:

Maareuh, begrijp je punt niet zo goed. Er zijn een hoop mensen die gewoon at random met mij meestemmen, wat betekent dit? Dat ze mijn vrienden zijn? Of dat het domme burgers zijn die gewoon geen zin hebben in het spel omdat ze 'maar' burger zijn?

Er is niemand die mij beschermt, maar wel veel mensen die Alley beschermen. Dat valt me gewoon op.

Niemand beschermt jou omdat je argumenten om alley als cult te beschuldigen al lang allemaal weerlegt zijn. Wie gaat er nu jou nog willen beschermen?

Terug
Naar boven