XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

Ik wil best wijzigen van stem naar Jorgy hoor, geen probleem.

Enige nadeel is dat de meeste de twijfels hebben bij jouw rol. Indien Jorgyboy burger blijkt te zijn is de kans dat jij er morgen uitvliegt best groot en verliezen we 2 burgers.
Wil her risico best nemen ?
Klopt. Maar ik snap gewoon niks van Jorgyboy.

Hij schreeuwt heel hard een hoop onzin, vervolgens krabbelt hij wat terug en zegt dat hij eigenlijk niet zo zeker is en nu roept hij weer dat hij zich uit laat schrijven als ik burger blijk.

Het slaat gewoon allemaal nergens op. Zeker niet omdat hij gisteren exact hetzelfde deed als ik, namelijk heel laat nog oproepen om niet op Jimbooo te stemmen.

Maar ik vertrouw Lloyd ook niet. Die zit een beetje op de achtergrond en volgt blind op mij, terwijl hij dat normaliter niet zou doen volgens mij. Voegt of niks toe, of is cult.

Ik wil best wijzigen van stem naar Jorgy hoor, geen probleem.

Enige nadeel is dat de meeste de twijfels hebben bij jouw rol. Indien Jorgyboy burger blijkt te zijn is de kans dat jij er morgen uitvliegt best groot en verliezen we 2 burgers.
Wil her risico best nemen ?

@ Jorgyboy.
Geen andere opties dan Alley?
Lloyd, z1000, Krimlooo?

Zozo, je wilt mij er wel uit, geen probleem, maar alley niet? Naar mij is 0 reden, naar Alley een halve. Maar toch op mij komen? Ik ben blijkbaar niet actief genoeg? Niet duidelijk burger genoeg? Snap het niet zo goed Remi :)

En je zegt zelf dat er de meeste twijfel is bij de rol van Alley. Bij mij is het duidelijk wat ik ben. Waarom dan toch mij eruit kicken en dan nadien Alley?

Als zelfs jij al niets logisch meer gaat doen..

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:54 ----------

Klopt. Maar ik snap gewoon niks van Jorgyboy.

Hij schreeuwt heel hard een hoop onzin, vervolgens krabbelt hij wat terug en zegt dat hij eigenlijk niet zo zeker is en nu roept hij weer dat hij zich uit laat schrijven als ik burger blijk.

Het slaat gewoon allemaal nergens op. Zeker niet omdat hij gisteren exact hetzelfde deed als ik, namelijk heel laat nog oproepen om niet op Jimbooo te stemmen.

Maar ik vertrouw Lloyd ook niet. Die zit een beetje op de achtergrond en volgt blind op mij, terwijl hij dat normaliter niet zou doen volgens mij. Voegt of niks toe, of is cult.

Gaat het spel vooruit of niet? :D

Als ik meedoe, dan wil ik AMBIANCE!

(Meestal duurt het namelijk niet zo heel lang :( )

Dus als hij burger is dan pleeg je zelfmoord :haha:

Als de burgers na al die argumenten die alleycat heeft gegeven en jorgyboy en jouw redenen om voor hem te gaan kan weerleggen + dan nog eens jullie leugen over dat het close was qua aantal stemmen tussen jorgyboy en alleycat de waarheid nog altijd niet kunnen inzien stop ik ermee.

Leugen?

1) ik heb gezegd dat we misschien op Penose moeten stemmen. 2 min later stemt hij zonder enige overtuiging op mij. Lijkt me duidelijk dat ik eerst was met een verdenking naar hem. Hoe moeilijk is het voor sommige, man man man.
Jij noemt een rijtje namen om eventueel op te stemmen. Daaronder zit Penose ook. Hierna stemt hij op jou.
2) Dat ik hoopte dat het rond 17u was en niet 21u was geen leugen, maar een 'honest mistake'. Had gehoopt dat het vroeger was.
Kan een vergissing zijn, kan een leugen zijn.
3) Geen idee waarover je het nog hebt?
In de eerste post in de opsomming van Unknown roep je dat Basjas een hoop domme vragen had gesteld gisteren voor de stemming over was. Dat is onjuist, die vragen stelde hij pas toen de stemming al was afgelopen.
En dat men daar niet zwaar aan tilt is ****ing logisch, omdat ik gisteren als enige op penose heb gestemd :roflol: Tenzij ik de enige cult nog ben van het spel :eek:
Wauter en ik hebben gisteren als enige op Basjas gestemd, zouden wij dan wel de enige cults van het spel kunnen zijn?

Wij hebben gisteren precies hetzelfde gedaan, het enige minieme verschil is dat ik één volger kreeg. En op basis van dit kleine verschil weet jij mij op te knopen.
Eerlijk is eerlijk, als dat je lukt heb je ergens kennelijk wat erg goed gedaan.

Zozo, je wilt mij er wel uit, geen probleem, maar alley niet? Naar mij is 0 reden, naar Alley een halve. Maar toch op mij komen? Ik ben blijkbaar niet actief genoeg? Niet duidelijk burger genoeg? Snap het niet zo goed Remi :)

En je zegt zelf dat er de meeste twijfel is bij de rol van Alley. Bij mij is het duidelijk wat ik ben. Waarom dan toch mij eruit kicken en dan nadien Alley?

Als zelfs jij al niets logisch meer gaat doen..

Omdat jij een reden ziet om Alley te hangen betekent nog niet dat ik dat ook reden genoeg vind om hem te hangen.
En hoezo is het duidelijk wat je bent? Zie daar de logica niet van in. Maar zoals ik al zei, ben bereid te switchen naar iemand anders.
Waarom ga je niet gewoon mee op Lloyd?
Denk dat je het wel met me eens ben als ik zeg dat indien Alleycat burger is het een groter verlies is dan als Lloyd burger zou zijn. Lloyd brengt z'n stem uit zonder enige argumentatie.

Omdat jij een reden ziet om Alley te hangen betekent nog niet dat ik dat ook reden genoeg vind om hem te hangen.
En hoezo is het duidelijk wat je bent? Zie daar de logica niet van in. Maar zoals ik al zei, ben bereid te switchen naar iemand anders.
Denk dat je het wel met me eens ben als ik zeg dat indien Alleycat burger is het een groter verlies is dan als Lloyd burger zou zijn. Lloyd brengt z'n stem uit zonder enige argumentatie.

Je wilt wel op mij stemmen, maar niet op Alley. Dat zeg je zelf, terwijl je ook aanhaalt dat er meer twijfel is rond zijn rol, dan rond de mijne. Ook je eigen woorden. En je stemt niet op alley, omdat hij volgens jou wel eens een actieve burger kan zijn. Maar toch wil je wel op mij gaan. Vind ik vreemd, tenzij je denkt dat de kans dat ik cult ben groter is dan de kans dat Alley dat is. En als dat zo is, dan mag je mij daar wel eens een reden voor geven :)

Uiteraard, maar ik zie geen reden om op Lloyd te gaan, maar wel op Alley. Simpel.

Weet het ff echt niet meer. Lijkt erop dat er veel kampen zijn. Heb bijna niks kunnen lezen vandaag. Iemand cliffs?

Dus we gaan vanaf nu stemmen op diegene die geen argumenten geeft als hij op iemand stemt?

Je wilt wel op mij stemmen, maar niet op Alley. Dat zeg je zelf, terwijl je ook aanhaalt dat er meer twijfel is rond zijn rol, dan rond de mijne. Ook je eigen woorden. En je stemt niet op alley, omdat hij volgens jou wel eens een actieve burger kan zijn. Maar toch wil je wel op mij gaan. Vind ik vreemd, tenzij je denkt dat de kans dat ik cult ben groter is dan de kans dat Alley dat is. En als dat zo is, dan mag je mij daar wel eens een reden voor geven :)

Uiteraard, maar ik zie geen reden om op Lloyd te gaan, maar wel op Alley. Simpel.

Twijfel onder de rest van de burgers ja. Geen twijfel onder mij.

Dat er meer twijfel over hem is dan over jou zie je wel aan de stemming, lijkt me wel obvious toch:rolleyes:

Als de burgers na al die argumenten die alleycat heeft gegeven en jorgyboy en jouw redenen om voor hem te gaan kan weerleggen + dan nog eens jullie leugen over dat het close was qua aantal stemmen tussen jorgyboy en alleycat de waarheid nog altijd niet kunnen inzien stop ik ermee.

Als Alley burger is gaan we er samen aan :D Hint.. hint..

Weet het ff echt niet meer. Lijkt erop dat er veel kampen zijn. Heb bijna niks kunnen lezen vandaag. Iemand cliffs?
Jorgyboy en Supersized stemmen op mij. Er volgen een paar schapen.

De argumenten houden eigenlijk geen stand, maar ze houden dapper vol. Ze maken daarbij handig gebruik van een oude advocaten-truc, mensen "begraven in dossiers". Goedwillende burgers hebben natuurlijk nooit de tijd om alles te lezen en af te wegen en hebben daardoor geen idee wat ze moeten stemmen.

Het andere kamp stemt op Lloyd, gewoon om mij te redden omdat ik een topper ben. Alle leden van dit kamp zijn trouwens ook toppers.

IMBAatwork stemt op Z1000, vanwege iets met bitches.

Jorgyboy en Supersized stemmen op mij. Er volgen een paar schapen.

De argumenten houden eigenlijk geen stand, maar ze houden dapper vol. Ze maken daarbij handig gebruik van een oude advocaten-truc, mensen "begraven in dossiers". Goedwillende burgers hebben natuurlijk nooit de tijd om alles te lezen en af te wegen en hebben daardoor geen idee wat ze moeten stemmen.

Het andere kamp stemt op Lloyd, gewoon om mij te redden omdat ik een topper ben. Alle leden van dit kamp zijn trouwens ook toppers.

IMBAatwork stemt op Z1000, vanwege iets met bitches.

Je schetst het mooi :D

Zo had ik het nog niet bekeken, maar is inderdaad wel een mooie tactiek. Moet ik onthouden. En doe niet alsof ik zelf met al die posts kwam, 99% komt omdat ik in discussie ga met jou of Wauter, terwijl ik diegene was die in het begin al wou stoppen. Je hebt dus zelf meegeholpen aan de berg dossiers. Maar het is mooi dat je het probeert in mijn schoenen te schuiven. Petje af!

Terug
Naar boven