XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

Nou, ik denk dat het wel duidelijk is. Ja ik ben een cult. Leuk om eens te spelen als cult maar heb het niet goed aangepakt, zo is gebleken. Zat eerst lekker op Alley, maar wilde me toch een beetje indekken en ging daarom mee op Lloy, dat dreigde echter fout te gaan, dus moest ik nog wisselen. Dat viel nogal op natuurlijk. En daarnaast niet echt op m'n woorden gelet, dure fouten.

Een berichtje voor de almachtige Yeti, Penose is de kok.

Groetjes en heil de Yeti.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Dag 3

Deze dag verliep vrij eenvoudig. UnknownDBB nam van zodra de stemming begon de leiding en maakte meteen duidelijk dat vandaag Krimlo er uit zou gaan. Er kwam nog wat verweer, vooral van Krimlo zelf dan, maar buiten dat durfden de meesten het wel aan om UnknownDBB te vertrouwen. Het was dan ook vrij duidelijk. De opvallende tshirt met daarop de tekst "I love yetis" die Krimlo dagelijks droeg, had wel al wat vermoedens los kunnen maken.

Jammer wel, want Krimlo had net een middel gevonden dat hem immuun maakt tegen zombie aanvallen. Hij probeerde dit nog aan te brengen als argument, maar het mocht niet baten.

De bewoners besloten het kort te maken. De zombie hunter, die tot nu toe nog niemand had mogen doden, werd er bij gehaald. Die nam zijn wapen en loste enkele schoten. Eindelijk voldoening! Ten slotte kwam Sanca nog even bovenop Krimlo liggen, en daarmee was het dan definitief afgelopen. Vreemd trouwens, zo'n walvis met een baard.

2roqc2a.jpg

Krimlo is dood.
Hij was cult

Film kijkuuuu

Lees zo het verhaaltje wel :D

Nice nog een cult eruit

Ah nice, goed gevonden Unknown.
Ben niet voor niets vanmorgen al van mijn geloof gevallen :p

Nou, ik denk dat het wel duidelijk is. Ja ik ben een cult. Leuk om eens te spelen als cult maar heb het niet goed aangepakt, zo is gebleken. Zat eerst lekker op Alley, maar wilde me toch een beetje indekken en ging daarom mee op Lloy, dat dreigde echter fout te gaan, dus moest ik nog wisselen. Dat viel nogal op natuurlijk. En daarnaast niet echt op m'n woorden gelet, dure fouten.

Een berichtje voor de almachtige Yeti, Penose is de kok.

Groetjes en heil de Yeti.

Dus LLoyd is ook een cult?

Yeahhh toch nog goeie keus gemaakt

Pff. Hij doet het weer.

Netjes weer hoor Remi

Lol dat zou echt verneuking van de game zijn
Ook over de kok

Woopy?

Over de kok mag hij zich gewoon uitlaten.
Hij was immers nog niet dood.

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 22:30 ----------

Ik adviseer de kok anders gewoon om Lloyd bij hem te komen laten eten. Indien hij dan aangevallen wordt ligt Lloyd die misschien cult is er ook uit.

Over de kok mag hij zich gewoon uitlaten.
Hij was immers nog niet dood.

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 22:30 ----------

Ik adviseer de kok anders gewoon om Lloyd bij hem te komen laten eten. Indien hij dan aangevallen wordt ligt Lloyd die misschien cult is er ook uit.

Toch is zijn post not done en dat weet je

Hoop dat de jager deze n8 wel op wacht gaat staan, anders ben je een lekker hapje Remi :meal:

Remi, kans dat je eruit gaat is groot, aangezien ik cult ben en je dus vannacht niet kan beschermen. Zou het ook niet willen, aangezien ik cult ben. Maar ookal ben ik cult, kan je ons toch nog even zeggen wie volgens jou nog cults zijn? Dan kunnen we morgen op mijn mede-cults stemmen.

Terug
Naar boven