MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

Ik ben 20 en heb een auto en ik ben zeker 3 X zo buff als jou deze pic is vorig jaar october genomen. Wil wel een nieuwe uploaden maar dan gaat Joun minderwaardigheid complex van 100 naar 0

Waarom schijf jij je in als je weet dat je geen tijd hebt?
Net zoals je log in je sig.. die hou je ook zo goed bij.. Als het straks tussen mij en iemand anders gaat en ik heb maar 1 stem nodig dan wil ik niet dat jij de bepalende factor bent. Morgen stem ik op jou makker.

En je stemgedrag is ook gewoon verdacht, op het allerlaatste moment gaan switchen.. Hmm..

sstemming is over.

Nu de orde van de dag, ruzie maken :DDD

Net zoals je log in je sig.. die hou je ook zo goed bij.. Als het straks tussen mij en iemand anders gaat en ik heb maar 1 stem nodig dan wil ik niet dat jij de bepalende factor bent. Morgen stem ik op jou makker.

En je stemgedrag is ook gewoon verdacht, op het allerlaatste moment gaan switchen.. Hmm..

En hiervoor ging hij nog met krimloo mee...:")

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.226
Stemming is afgelopen. Ik weet dat jullie vol ongeduld wachten om te weten te komen wie er uitgestemd is, maar nog even geduld. Ik haast me :)

Hint: ik moet het nog even natellen om zeker te zijn, maar ik denk dat Krimlo net iets meer stemmen gehaald heeft.

:roflol:

Nee mijn stats zijn niet bijster goed, 1m76 bij 81 kg 12%

Maarr heb blessure dus ben overgestapt op MMA tijdje terug, zal dus nog wel wat gaan inleveren qua gewicht verwacht ik zo :sad:

Niet verkeerd toch. Zit zelf in m'n cutfase nog dus zal ook nog wel wat overal mass gaan inleveren.
Wil volgend jaar graag meedoen aan MM londen dus hoop dat ik uiteindelijk 92 a 94kg @ 4 % kan bereiken, maar is nog een hoop werk.

Ik heb tijd, ik train alleen van half 8 tot half 10, dan zitten er geen gare ectos in de sportschool. En inderdaad ben tijd van dit forum geweest vandaar dat die niet goed is bij gehouden. Maar nu on topic. Shot moeilijk typen op telefoon

Ik heb tijd, ik train alleen van half 8 tot half 10, dan zitten er geen gare ectos in de sportschool. En inderdaad ben tijd van dit forum geweest vandaar dat die niet goed is bij gehouden. Maar nu on topic. Shot moeilijk typen op telefoon

2 uur lang trainen, seems legit

Niet verkeerd toch. Zit zelf in m'n cutfase nog dus zal ook nog wel wat overal mass gaan inleveren.
Wil volgend jaar graag meedoen aan MM londen dus hoop dat ik uiteindelijk 92 a 94kg @ 4 % kan bereiken, maar is nog een hoop werk.
Ce rost are timpul, daca nu suntem noi
Imi e dor

MM? :dunno:

Anyways, je staat er beter bij als mij :roflol:

Waarom begin jij geen nieuwe pot? Heb er zelf 4 a 5 georganiseerd.

Zou het echt graag een keer willen doen. Heb tegenwoordig echt niet veel tijd. Probeer wel actief mee te doen maar dat lukt ook bijna niet meer. Alleen s'avonds heb ik wat tijd.

Guys guys guys, cut the crap, please!

Terug
Naar boven