AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

Klasse remie

Zou eerlijk gezegd niet weten waarom dat niet zou mogen?

- De rolverdeling begint zondagavond. De inschrijvingen sluiten op het moment dat ik daar aan begin. Ik kan hier geen uur op plakken. Schrijf gewoon op tijd in.
- Het openingsverhaal komt kort nadat de rollen verdeeld zijn. De eerste stemming eindigt op maandagavond.
- De rollen zijn geheim! Het is verboden je rol expliciet te vermelden in het topic of via andere wegen. Ook overduidelijke hints naar je rol zullen niet aanvaard worden (dit is uiteraard voor interpretatie vatbaar). Wie deze regel overtreedt, wordt meteen uit het verhaal geschreven.
- Er wordt niet met elkaar gecommuniceerd buiten dit topic om. Geen pm's, geen karmaberichten met informatie, geen facebookgesprekken,... De enige uitzondering hierop zijn de cults en romeo & julia.
- Overdag mag iedereen stemmen wie er uit moet. Stemmen gebeurt door de naam van een speler in bold en in het zwart te typen. De post waarin de stem staat mag niet geëdit worden (dat kan ik nooit bijhouden anders). De persoon met de meeste stemmen, gaat er uit. Bij gelijkspel heeft de kampleider de beslissende stem.
- De dag eindigt telkens om 22u. Dit omdat ik simpelweg niet veel vroeger thuis ben als ik na het werk nog ga trainen. In het weekend (vrijdag en zaterdag avond) kunnen andere uren aangekondigd worden. Deze laat ik zo vroeg mogelijk weten. Ik heb namelijk ook een leven ;)
- s'Nachts verwacht ik een pm van de yeti, jager, toerist, kok en zombie hunter. De powerlifter en gereïncarneerde spelers mogen hun keuzes op elk moment van de dag of nacht aanpassen.
- De nacht eindigt telkens tussen 9 en 10u s'ochtends. Op deze manier moet ik niet elke nacht lang opblijven om te wachten op pm's, en heb ik s'ochtends op het werk nog wat tijd om het verhaal te schrijven. Ook als ik alle nodige pm's gekregen heb meteen na het dag-verhaal, wacht ik tot de volgende ochtend met het verhaal. Op deze manier kan niet gespeculeerd worden over wie online was meteen na het dag-verhaal. In het weekend (zaterdag en zondag ochtend) kan dit wat later zijn. Dat laat ik dan ook op voorhand weten.
- Mensen die niet (meer) deelnemen aan het spel, mogen niet posten in dit topic! Dit om het spel overzichtelijk te houden en invloeden van externen uit te sluiten. Nadat je er uit gestemd bent, mag je nog een afscheidspost maken, maar hierin mag geen info over het spel zitten.
- Inactieve leden zullen na verloop van tijd uit het spel geschreven worden.
- De burgers winnen als de yeti er uit gestemd is.
- De cults en yeti winnen als zij in de meerderheid zijn.
- De zombies winnen als zij in de meerderheid zijn.

Remi, kans dat je eruit gaat is groot, aangezien ik cult ben en je dus vannacht niet kan beschermen. Zou het ook niet willen, aangezien ik cult ben. Maar ookal ben ik cult, kan je ons toch nog even zeggen wie volgens jou nog cults zijn? Dan kunnen we morgen op mijn mede-cults stemmen.

Als jij uiteindelijk cult blijk te zijn ga ik echt lachen:D.

Maar heb nog tot ongeveer 9 uur 's ochtends toch, dus heb alle tijd.

Nadat je er uit gestemd bent, mag je nog een afscheidspost maken, maar hierin mag geen info over het spel zitten.
.

Ja maar het was geen afscheidspost, het verhaal was nog niet verschenen en dus was hij officieel nog niet dood.

Wat nou als de kok remi uitnodigt, en de jager de kok beschermd?

Dan beschermt hij ook Remi neem ik aan?

En misschien was het ook wel misleiding van Krimlo?

Ja maar het was geen afscheidspost, het verhaal was nog niet verschenen en dus was hij officieel nog niet dood.

Wil je echt hierover gaan discussiëren? Aan de hand van de stemming was wel duidelijk dat hij eruit ging. De spelleider zal me hierin wel bijstaan.

Wat nou als de kok remi uitnodigt, en de jager de kok beschermd?

Dan beschermt hij ook Remi neem ik aan?

En misschien was het ook wel misleiding van Krimlo?

Dat kan idd..Alleen zodra de wolf de jager te pakken heeft, heb je 3 burgers dood? Ik, de jager en de kok neem ik aan?

Of sterft alleen dan de jager dan?

Breng het Yeti..

Wil je echt hierover gaan discussiëren? Aan de hand van de stemming was wel duidelijk dat hij eruit ging. De spelleider zal me hierin wel bijstaan.

Klopt, maar het was niet officieel. Als je je toch aan de regels wilt houden moet je ook de regels hanteren die niet in je voordeel spreken imo.

Verhaal was niet verschenen dus was zijn dood niet officieel, maar goed dit is aan de spelleider idd.

Dat kan idd..Alleen zodra de wolf de jager te pakken heeft, heb je 3 burgers dood? Ik, de jager en de kok neem ik aan?

Of sterft alleen dan de jager dan?

Naar mijn weten alleen de jager.

De jager zit namelijk buiten want hij eet niet mee? (mag niet mee eten volgens de regels, maar anders krijgt ie zo'n honger als hij er bij zit, is lullig :p)

Lol, me als cult verdacht maken.
Dank je wel voor de bescherming vannacht dan maar he

Naar mijn weten alleen de jager.

De jager zit namelijk buiten want hij eet niet mee? (mag niet mee eten volgens de regels, maar anders krijgt ie zo'n honger als hij er bij zit, is lullig :p)

Dan zijn we het eens geloof ik.

Meneer de jager bescherm Penose aub en Penose mag ik bij jou komen eten aub?

En wat nou als de jager weer inactief is ?

Terug
Naar boven