- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zou eerlijk gezegd niet weten waarom dat niet zou mogen?

Remi, kans dat je eruit gaat is groot, aangezien ik cult ben en je dus vannacht niet kan beschermen. Zou het ook niet willen, aangezien ik cult ben. Maar ookal ben ik cult, kan je ons toch nog even zeggen wie volgens jou nog cults zijn? Dan kunnen we morgen op mijn mede-cults stemmen.
.Zou eerlijk gezegd niet weten waarom dat niet zou mogen?
Nadat je er uit gestemd bent, mag je nog een afscheidspost maken, maar hierin mag geen info over het spel zitten.
.
Ja maar het was geen afscheidspost, het verhaal was nog niet verschenen en dus was hij officieel nog niet dood.
Ja maar het was geen afscheidspost, het verhaal was nog niet verschenen en dus was hij officieel nog niet dood.
Wat nou als de kok remi uitnodigt, en de jager de kok beschermd?
Dan beschermt hij ook Remi neem ik aan?
En misschien was het ook wel misleiding van Krimlo?
Wil je echt hierover gaan discussiëren? Aan de hand van de stemming was wel duidelijk dat hij eruit ging. De spelleider zal me hierin wel bijstaan.
Wil je echt hierover gaan discussiëren? Aan de hand van de stemming was wel duidelijk dat hij eruit ging. De spelleider zal me hierin wel bijstaan.
Dat kan idd..Alleen zodra de wolf de jager te pakken heeft, heb je 3 burgers dood? Ik, de jager en de kok neem ik aan?
Of sterft alleen dan de jager dan?
)Naar mijn weten alleen de jager.
De jager zit namelijk buiten want hij eet niet mee? (mag niet mee eten volgens de regels, maar anders krijgt ie zo'n honger als hij er bij zit, is lullig)