UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Klopt, want als ik je in real kende had je waarschijnlijk al een paar tikken gehad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet zelf maar terugkijken om de bitchfight terug te vinden.Wat had jij daar mee te makenDat heb ik dan toch gemist.
Voor zover ik het ervaren heb, hebben de cults geen reet gedaan. Ze hebben gewoon de burgers laten begaan en hebben niets geprobeerd als een van hen er dreigde uit te gaan.
De reden waarom het zo snel voorbij is was omdat er de eerste ronde een cult uit ging? Had er dan iets aan gedaan. Hij kon heel gemakkelijk gered worden, maar dat deden jullie niet.
Klopt, want als ik je in real kende had je waarschijnlijk al een paar tikken gehad.
cool story bro, kijk nog maar eens in de spiegel 
Je moet zelf maar terugkijken om de bitchfight terug te vinden.
En nee, voor de rest heb ik niet veel gedaan. Geen tijd. En zelfs als ik mn best gedaan had, had het niet (veel) uitgemaakt. Mss een rondje rekken, zou heek mss mogelijk geweest zijn, meer niet.
Ik wou eigenlijk aan mn medecults vragen me er uit te stemmen dag 2, zij allen zo vroeg mogelijk op mij stemmen, om ze geloofwaardiger te maken en dan had ik mn rol toch goed gespeeld, en moest ik er verder geen tijd meer in steken. Maar bij toeval eerste dag Jimbooo er al uit... Als ik me dan nog opgeofferd had waren er maar 3 cults over, dus was geen optie meer.
---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 22:42 ----------
cool story bro, kijk nog maar eens in de spiegel
![]()

Toeval dat ze al meteen cult beet hadden.Jezelf er laten uitstemmen was een goeie taktiek geweest.
Jimbooo ging er niet "bij toeval" uit. Hij had misschien 5 stemmen ofzo terwijl er anderen met 4 stemmen waren. Alle stemmen waren random.
Unknown, bij de meeste van je 'roflol's, moest je toen echt lachen? Of kreeg de irritatie toch de bovenhand?
Want hoe vaak ik heb zitten schaterlachen achter mijn pc dit spel, ongelooflijk
@Woopy, sorry, maar ik had te laat door dat je de stemmen bijhield. Ik dacht dat je op het einde gewoon zou tellen en door de pagina's zou scrollen. Zal in het vervolg niet meer doen
En bedankt voor de game!
Unknown, bij de meeste van je 'roflol's, moest je toen echt lachen? Of kreeg de irritatie toch de bovenhand?
Want hoe vaak ik heb zitten schaterlachen achter mijn pc dit spel, ongelooflijk
@Woopy, sorry, maar ik had te laat door dat je de stemmen bijhield. Ik dacht dat je op het einde gewoon zou tellen en door de pagina's zou scrollen. Zal in het vervolg niet meer doen
En bedankt voor de game!
Op krimlo zijn move heb ik dan toch maar gereageerd omdat dit puur over de spelregels ging, minder mooie move overigens nog altijd.Ja om jou heb ik wel een paar keer moeten lachen, vooral je stem op Supersized was lachwekkend.
Heb me wel vermaakt met je en vooral de stemronde met Alleycat vond ik goed. Erg frustrerend, maar daarom ook des te leuker.

Na verloop werden jouw argumenten echt lachwekkend in die aard dat je begint te denken waarom de overige burgers dit niet doorhebben. Best wel frustrerend dan als je niet meer meedoetOp krimlo zijn move heb ik dan toch maar gereageerd omdat dit puur over de spelregels ging, minder mooie move overigens nog altijd.
Toevallig iemand met een excel, heb ik dag 1 een stem uitgebracht? Ik denk dat ik zo weinig tijd had dat ik zelfs vergeten ben te stemmen dag 1, klopt dit?Toeval? De tweede persoon die stemde op jimbooo was al een cult. Deels door de mindere cults dus en niet alleen geluk.
Toeval? De tweede persoon die stemde op jimbooo was al een cult. Deels door de mindere cults dus en niet alleen geluk.

).Toevallig iemand met een excel, heb ik dag 1 een stem uitgebracht? Ik denk dat ik zo weinig tijd had dat ik zelfs vergeten ben te stemmen dag 1, klopt dit?
dit
Trouwens, geen uitleg van de cults? Want ff srs, jullie hebben wel een beetje het spel verdoet terwijl Woopy er best veel tijd in heeft gestoken (al doet hij misschien niet zoveel op zijn werk).
Daar heb ik idd wel eens kans gemist. mjah, had hem nog altijd niet gered, dus mn plannetje van cults op mij te laten stemmen zou sowieso al gefaald hebben.Ja, je had dus eigenlijk makkelijk zelf een burger mee kunnen sleuren met jimbooo zijn dood.

Alleycat en ik hadden trouwens een pact afgesloten dat als er eentje een zombie werd de andere persoon van het koppel dan sowieso het eerste slachtoffer was![]()