AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

@unknown

hmmm baalde eigenlijk beetje toen ik de rol van wolf kreeg dit keer. Had deze week best een paar lange dagen en daarom overdag weinig kunnen volgen. De eerst dag random voor jimboo gekozen wat jammer was dat er cult uitging, maar alle verdenkingen richting mij weghaalde. Die stemming van alley en lloyd snapte ik echt geen klote van en zat werkelijk 0,0 redenering achter. Toen krimlo tegenlijkertijd op lloyd stemde dacht ik k*t k*t dalijk denken ze dat we samen culttrein zijn dus dan maar bikers. Had ook geen idee wie mijn cults waren dus dat verklaart een hoop, vooral als ik nu lees dat ze inactief waren.

Meegaan op krimlo was ook gewoon meegaan met de meute.

Dat ik achteraf blijkbaar 7x gezegd heb dat ik er geen klote van snapte staat idd wel dom ,maar was wel true story. Had weinig tijd om hints te zoeken, al werd mij in de vorige potjes steeds verteld dat ik minder naar onnozele hints moest zoeken, dacht niet echt dat dit me dus verdacht maakte. Vanmorgen me nog even geprobeerd te verdedigen maar helaas.

Dacht trouwens zeker te weten dat z1000 de jager was, dat zou mijn volgende kill worden. Maar was dus inactieve cult..

Haha die ik die supersized jas niet gezien had

Lol.

Sterk werk Unknown :)

En de eerste ronde ... tjah, uiteindelijk had ik ook door dat het gewoon het homo-koppel was en dat men argumenten op niets trokken. Daarom ben ik gewoon ook beginnen lollen en domme moppen beginnen maken :o

Wel leuk dat Supersized zo vrolijk mee ging :roflol:

En beetje trots op mezelf dat het toch is gelukt om iemand eruit te krijgen met k*t-argumenten :roflol:

Je mag best trots zijn daarop..., als je wat verstand had gehad had je toen gewoon je fout toegegeven.

Lol.

Sterk werk Unknown :)

En de eerste ronde ... tjah, uiteindelijk had ik ook door dat het gewoon het homo-koppel was en dat men argumenten op niets trokken. Daarom ben ik gewoon ook beginnen lollen en domme moppen beginnen maken :o

Wel leuk dat Supersized zo vrolijk mee ging :roflol:

En beetje trots op mezelf dat het toch is gelukt om iemand eruit te krijgen met k*t-argumenten :roflol:

Ik ging niet met je mee, had mijn eigen vage argumenten waarin ik geloofde.. heb het echt allemaal veels te makkelijk ingeschat :o
Je had wel even een epische argumentenlijst over jezelf als cult neergezet, zat echt goed in elkaaar hahaha

---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 22:02 ----------

Haha die ik die supersized jas niet gezien had

Had hem gezien maar snapte het verband niet.
Wist wel dat het iets met mij te maken had.

Nice, ik had Daffi ook op dit moment mee de dood ingenomen mocht hij mij killen.
Maar nu is hij er al gewoon uitgestemd, burgers weer gewonnen :cool:
Wel weer sterk gespeeld Unknown.

Wel gaar dat supersized zo waardeloos was als jager, maar dacht eigenlijk dat Z1000 jager was omdat hij zo inactief was.
Maar nu ik zie dat hij cult was heb ik maar 1 mededeling voor jullie ongelovigen :

ZAT IK OVERIGENS WEER GOED DAG 1 MET MIJN VERDENKING !!!

Zei toch dat ik de hint met de n*ger goed had?
Maar was weer geen hond die met me mee gaat, homo's.

@unknown

hmmm baalde eigenlijk beetje toen ik de rol van wolf kreeg dit keer. Had deze week best een paar lange dagen en daarom overdag weinig kunnen volgen. De eerst dag random voor jimboo gekozen wat jammer was dat er cult uitging, maar alle verdenkingen richting mij weghaalde. Die stemming van alley en lloyd snapte ik echt geen klote van en zat werkelijk 0,0 redenering achter. Toen krimlo tegenlijkertijd op lloyd stemde dacht ik k*t k*t dalijk denken ze dat we samen culttrein zijn dus dan maar bikers. Had ook geen idee wie mijn cults waren dus dat verklaart een hoop, vooral als ik nu lees dat ze inactief waren.

Meegaan op krimlo was ook gewoon meegaan met de meute.

Dat ik achteraf blijkbaar 7x gezegd heb dat ik er geen klote van snapte staat idd wel dom ,maar was wel true story. Had weinig tijd om hints te zoeken, al werd mij in de vorige potjes steeds verteld dat ik minder naar onnozele hints moest zoeken, dacht niet echt dat dit me dus verdacht maakte. Vanmorgen me nog even geprobeerd te verdedigen maar helaas.

Dacht trouwens zeker te weten dat z1000 de jager was, dat zou mijn volgende kill worden. Maar was dus inactieve cult..
huh, ben jij de yeti? Het spel is al gedaan?

Je mag best trots zijn daarop..., als je wat verstand had gehad had je toen gewoon je fout toegegeven.

Voor het spel was het inderdaad niet slim, sorry daarvoor, maar laat ons zeggen dat ik dacht: "Wat als Unknown gewoon ook een cult is?" Er was toch veel weerstand voor een tweede ronde...

En als het fout was, dacht de yeti zowiezo dat ik cult was dus was ik safe voor hem :p

Ik ging niet met je mee, had mijn eigen vage argumenten waarin ik geloofde.. heb het echt allemaal veels te makkelijk ingeschat :o
Je had wel even een epische argumentenlijst over jezelf als cult neergezet, zat echt goed in elkaaar hahaha

Hahaha vond ik ook :p

En Woopy, sorry voor het stemwisselen, maar was me gewoon aan het amuseren :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.530
Voor het spel was het inderdaad niet slim, sorry daarvoor, maar laat ons zeggen dat ik dacht: "Wat als Unknown gewoon ook een cult is?" Er was toch veel weerstand voor een tweede ronde...

En als het fout was, dacht de yeti zowiezo dat ik cult was dus was ik safe voor hem :p

Hahaha vond ik ook :p

En Woopy, sorry voor het stemwisselen, maar was me gewoon aan het amuseren :o

Is vooral heel lastig voor de mensen die de stemmen bijhouden, en als spelleider heb je daar geen keuze in. Als iemand dan duidelijk zonder zinnige reden de hele tijd van stem wisselt (wat Whami ook graag deed), creëert dat gewoon extra nutteloos werk. Dan snap je wel dat het na een keer of 5 niet meer lollig is.

Je hebt het echt nog altijd niet door é :o Denk je nu echt dat unknowndbb en ik d, die dan zogezegd cults waren omdat we alley verdedigde, in de fase waarin het spel zich toen bevond keihard een cult gaat zitten verdedigen? Unknown offert er dan gewoon eentje op. Al jouw argumenten konden we trouwens weerleggen en toen bleef je maar gaan op alleycat. Niet bepaald slim. Ik had ook de indruk dat je trollde om de wolf in verwarring te brengen in de hoop er gewoon zo lang mogelijk in te blijven wat in mijn ogen nogal lame is.

Hopelijk heb je wat bijgeleerd :)

Dat in verwarring brengen is gelukt

Zou het bijna vergeten maar bedankt voor het pel Woopy.

Whami mag van mij voortaan wel verboden worden om in te schrijven. Voegt totaal niks toe.

Zou het bijna vergeten maar bedankt voor het pel Woopy.

Whami mag van mij voortaan wel verboden worden om in te schrijven. Voegt totaal niks toe.
Je had niet eens door dat ik cult was :trollface:
En enige reden waarom het zo snel voorbij was is omdat er de eerste ronde een cult uit vloog, ik ken je truukjes wel hoor :roflol:

En gisteren lukte het me deels de goeden tegen elkaar op te zetten xD of was dat eergisteren?

Btw, ik heb echt muntje en dobbelsteen gegooid om te stemmen :roflol:

En deed enkel mee om te trollen :P was eigenlijk niet van plan om mee te doen omdat ik weinig tijd heb.

En enige reden waarom het zo snel voorbij was is omdat er de eerste ronde een cult uit vloog, ik ken je truukjes wel hoor :roflol:

En gisteren lukte het me deels de goeden tegen elkaar op te zetten xD of was dat eergisteren?

:roflol: Je ken mooi lullen whami.

Wanneer wordt je nou eens opgenomen in een kliniek?
Totaal wereldvreemd ben je.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.540

Wat had jij daar mee te maken ??? Dat heb ik dan toch gemist.

Voor zover ik het ervaren heb, hebben de cults geen reet gedaan. Ze hebben gewoon de burgers laten begaan en hebben niets geprobeerd als een van hen er dreigde uit te gaan.

De reden waarom het zo snel voorbij is was omdat er de eerste ronde een cult uit ging? Had er dan iets aan gedaan. Hij kon heel gemakkelijk gered worden, maar dat deden jullie niet.

Terug
Naar boven