Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

Wie van de twee is volgens jou het meest doorgedraaid?
Dat is een lastige. Maakt ook eigenlijk niet uit want in het verhaaltje staat niet dat Henri 'het meest doorgedraaid' is.

Maar neig toch naar Jorgy dan. Die heeft ook met andere spelers problemen gehad wegens vreemd gedrag (Z1000).

Behoorlijk wat leden die normaal wel actief zijn en nu niets posten ???
Ik hoop dat iedereen beseft dat het spel begonnen is?
Dag 1 wordt elke game iets vervelender geloof ik. Je weet gewoon nog zo weinig dat er niet veel te zeggen valt.

• Topic Starter Topic Starter
komt over enkele ogenblikken een verhaal over het besluit van de burgemeester met de nodige hints erin

Besluit van het vaderfiguur

Zoals gezegd was de burgemeester min of meer tegen zijn zin meegenomen om naar het grote huis van Sonny te gaan voor een algemene eerste 'indruk'. Het viel hem op dat het huis van de oude Don helemaal opnieuw ingericht is naar de smaak van Sonny wat voornamelijk extravagant, wild en met de nodige vrouwelijke aanbidders uit alle windstreken en richtingen.

http://www.youtube.com/watch?v=mufTJiGlonE&hd=1

Op de een of andere manier intrigeerde de Burgemeester het hem dat de vissen uit de vissenkom eruit waren gehaald. Hij vroeg aan Sonny waarom dat zo was. Hij mompelde iets van over een oud Siciliaans gebruik en ging verder met het feest.
Alley Cat is een spel waarbij je de vissen uit een vissenkom moet halen in 1 level
Het vaderfiguur bleef doordenken over wat Sonny had gezegd en waarom het hem zo bekend voorkwam. Opeens schoot het hem te binnen:

http://www.youtube.com/watch?v=V7RMKq8RQj4&hd=1

Hij walgde van het tafereel en snelde hem snel naar huis om te gaan slapen in zijn fijne warme bed.
Hij had zijn besluit gemaakt wat hij de dag erna zo spoedig mogelijk meldde op de Persconferentie:
We zijn een oorlog gestart tegen die smerige Italiaanse Spaghettivreters die ons mooie land al voor decennia tiranniseren en vervuilen. De bijval van de burgers die hij kreeg was ongekend en hij had dacht hij bij zichzelf wel voor de aankomende paar jaar zijn ambtstermijn wel goed zitten. Wat hij niet besefte wat dat hij door Sonny persona non grata was gemaakt en er een dikke premie op zijn hoofd is gezet.

Gefeliciteerd burgers, jullie burgemeester is jullie goedgezind en hij strijdt mee aan de kant van de burgers

Laatst bewerkt:
Enzo. Is een Ferrari, ferrari is concurrent van Kawasaki, z1000 is een Kawasaki dus een concurrent van de enzo

Zit op mobiel dus kan nog niet veel lezen, maar wauter zei iets over een filmpje van enzo?

Nice, zijn we in ieder geval een speler rijker.

Gezien Z1000 niet mee doet kan ik niet op hem stemmen.
Word een blinde gok deze keer.

2dtn37s.jpg

ook wel leuk om te zien dat mijn excel bestand van de pc af gegooid was en ik het zo heb opgelost

K*t burgemeester..

Is dat een make up tasje ?

Terug
Naar boven