AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

• Topic Starter Topic Starter
Wil vannacht alle rollen verdeeld hebben en in de ochtend gestuurd denk dat we genoeg hebben zo on te spelen

• Topic Starter Topic Starter
Dag 1: Hergeboorte

Dagverhaal

De burgemeester staat voor een belangrijke beslissing; zal hij de stad die hij altijd zo goed heeft toevertrouwd aan de pas overleden Don toe vertrouwen aan zijn zoon Sonny of de bastaardszoon Henry? Hij wist het nu even nog niet en zal deze dag met een besluit komen.
Het volk zou hij immers ook kunnen dienen. Een goede afloop met 1 van de broers zal het hem niet worden. Zoals gezegd komt deze beslissing vandaag in het nieuws te staan en daarvoor vreesde hij.

Hij zette zijn oude Italiaanse mafia film waar hij altijd graag naar keek uit en liep naar buiten. Hij besloot een bezoek te brengen aan Henry die in het ziekenhuis herstelde van zijn wonden om te vragen wat zijn idealen waren voor deze stad waar hij zo innig van hield.

http://www.youtube.com/watch?v=IdD8L6WaJ00&hd=1

Het werd geen gemakkelijk bezoek, het moordeskader van Sonny stond elk moment te wachten om toe te slaan. De burgemeester werd bang van de woorden van Henry over zijn halfbroer en voelde zich geïntimideerd door hem. Het was duidelijk dat zijn gesprekspartner de meest verstandige van de 2 broers was en dat Sonny ietwat doorgedraaid was.

De burgemeester verliet dus ongemakkelijk het pand en liep, alsof de duivel er mee gespeeld had, Sonny tegen het lijf en ze verlieten samen misschien wel wat gedwongen de straat in zijn auto de nacht in.

Het spel is bij deze begonnen en wil graag iedereen die zijn rol niet heeft gehad me zo spoedig mogelijk PM'en
De cults per kant mogen nu overleggen met elkaar en aan mij doorgeven via de consigliere wie de consigliere, de lijfwacht en de soldaten zijn.
De burgemeester kan mij PM'en aan welke kant hij zal staan in het spel. Hij zal echter niet weten wie bij welke familie hoort. Zijn keuze zal ik hopelijk vandaag nog kunnen doorgeven in het spel

Veel Speelplezier gewenst!

Rol binnen, openingsverhaal gepost. Dadelijk is even lezen.

Rol ontvangen, good luck and enjoy the game !

Succes iedereen!

Vincenzio = enzio = enzo ??

Terug
Naar boven