MuscleMeat

Forumgame 24: Het beloofde land

Ik zie er zo meteen alleszins geen. Mogelijk betekent het filmpje iets, maar hier op m'n werk wordt youtube geblokkeerd dus kan het niet zien :(

Heb ook niets uit de tekst kunnen halen. Het filmpje bekijk ik straks, want ik kan het geluid momenteel niet aanzetten.

Nee, andersom. Sonny is doorgedraaid.

Sonny moet dus wel Jorgyboy of Supersized zijn.

We weten ondertussen dat in het openingsverhaal zeer zelden een hint naar een main bad guy zal staan, maar op beide van deze keuzes wil ik voor een eerste ronde graag meegaan :p

Is dit niet een burgerrol? Rare move dan penose
Filmpje gezien en de "Enzo" in het filmpje lijkt me geen burgerrol. Zoals ik het zie hoort Enzo bij de man die in het ziekenhuis ligt (Henri dus).

Vind het helemaal geen slechte vondst dus. Het hele ziekenhuis verhaal voegt verder namelijk niet veel toe in mijn ogen, behalve als inleiding naar het filmpje.

Nee, andersom. Sonny is doorgedraaid.

Sonny moet dus wel Jorgyboy of Supersized zijn.

Zie mijn fout nu ook. Enzo is trouwens de bakker die voor het huwelijksfeest van een dochter van de don de taart heeft gemaakt in de films. Op het moment dat de don na een moordaanslag in het ziekenhuis ligt zonder bewaking komt hij toevallig op bezoek. Sonny trommelt hem dan op om als bewaking te lijken voor het hospitaal. Lijkt me dan toch een slechte rol te zijn?

Is wel verdacht stil vind ik voor een forumgame te zijn.

Ja stil he..

Maar weet iemand al iets?

Wsl heeft iedereen de rol van don gekregen en is daardoor iedereen zo stil!

Zou wel een erg makkelijke hint zijn niet? Wil best proberen hoor!
Ik was niet van plan om op een van die twee te stemmen, maar zo'n duidelijke hint als dit kan toch eigenlijk niet genegeerd worden. :cool:

---------- Post toegevoegd 21 October 2013 om 12:52 ----------

Wsl heeft iedereen de rol van don gekregen en is daardoor iedereen zo stil!
Dit kan je alleen maar denken omdat jij die rol gekregen hebt!

Ik was niet van plan om op een van die twee te stemmen, maar zo'n duidelijke hint als dit kan toch eigenlijk niet genegeerd worden. :cool:

De vincenziohint lijkt me op dit moment de beste hint te zijn al ben ik nog niet 100%. Ik zoek straks nog wat verder.

Dacht trouwens eerst dat het duivelstukje misschien een hint was naar JoeyC maar die speelt niet mee.

Terug
Naar boven