Vincenzio
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 303
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 13%
Ik vind hem net niet ver gezocht, maar net daarom nogal onwaarschijnlijk.
The game is on![]()
Op die manier ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind hem net niet ver gezocht, maar net daarom nogal onwaarschijnlijk.
The game is on![]()

Ik zie er zo meteen alleszins geen. Mogelijk betekent het filmpje iets, maar hier op m'n werk wordt youtube geblokkeerd dus kan het niet zien![]()
Nee, andersom. Sonny is doorgedraaid.
Sonny moet dus wel Jorgyboy of Supersized zijn.

Filmpje gezien en de "Enzo" in het filmpje lijkt me geen burgerrol. Zoals ik het zie hoort Enzo bij de man die in het ziekenhuis ligt (Henri dus).
We weten ondertussen dat in het openingsverhaal zeer zelden een hint naar een main bad guy zal staan, maar op beide van deze keuzes wil ik voor een eerste ronde graag meegaan![]()

Ik was niet van plan om op een van die twee te stemmen, maar zo'n duidelijke hint als dit kan toch eigenlijk niet genegeerd worden.Zou wel een erg makkelijke hint zijn niet? Wil best proberen hoor!

Dit kan je alleen maar denken omdat jij die rol gekregen hebt!Wsl heeft iedereen de rol van don gekregen en is daardoor iedereen zo stil!
Dit kan je alleen maar denken omdat jij die rol gekregen hebt!

Ik was niet van plan om op een van die twee te stemmen, maar zo'n duidelijke hint als dit kan toch eigenlijk niet genegeerd worden.![]()
Ik was niet van plan om op een van die twee te stemmen, maar zo'n duidelijke hint als dit kan toch eigenlijk niet genegeerd worden.