XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

• Topic Starter Topic Starter
Iemand krijgt de rol "ductape". Die mag elke dag op iemands mond kleven zodat die niet kan stemmen.

In overleg met jorgyboy erover gehad voor de mensen die de 1e dag worden weggestemd dat ze de keuze hebben snachts ergens te spoken zodat die gene zijn actie niet doorgevoerd kan worden die nacht of dat zijn stem ongeldig word gemaakt?

In overleg met jorgyboy erover gehad voor de mensen die de 1e dag worden weggestemd dat ze de keuze hebben snachts ergens te spoken zodat die gene zijn actie niet doorgevoerd kan worden die nacht of dat zijn stem ongeldig word gemaakt?
Waarom zou je overleggen met die moordenaar ...?

in

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 14:56 ----------

Er mist iets bij de slechte rollen over Henry
En whatzzzuuup met de FBI?

Je moet iemand hebben om mensen in de bak te gooien toch? :p denk dat de plaatselijke politie daar zo corrupt is dat er niks aan gedaan kan worden dus dan maar de Feds.

Henry heeft aan zijn kamp evenveel rollen als Sonny

Zoals men ziet zullen er genoeg filmverwijzingen inzitten

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 15:27 ----------

Waarom zou je overleggen met die moordenaar ...?

XD het zit nog hoog zo te merken.
Even jullie in eenzelfde team stoppen :)

Ik laat die rol er wel uit, is eenmaal risico van het spelen in dit spel. Ben ook niet echt fan van zulke random events. Zoals in de game van whami toen XD

XD het zit nog hoog zo te merken.
Even jullie in eenzelfde team stoppen :)

Ik laat die rol er wel uit, is eenmaal risico van het spelen in dit spel. Ben ook niet echt fan van zulke random events. Zoals in de game van whami toen XD
Ik vind random events wel tof en doden die nog een rolletje kunnen hebben ook.

Van zodra we begonnen zijn is Jorgy gewoon weer een deelnemer als (de meeste) anderen, voor nu is het nog een leugenaar en een moordenaar en verdient hij het om op een gruwelijke manier afgeslacht te worden.

Ik zou het wel leuk vinden als er wat meer suicide bombers in het spel zijn. Is al zo vaak misgegaan en iedere keer lig ik strak :roflol:

Komen er in het openingsverhaal zoals gewoonlijk katten in steegjes en baarden?

Uiteraard xd

Ik heb net mijn rol al ontvangen. Dat ging snel! Gaat een goed potje worden.

Ik heb mijn rol nog niet binnen ???

Nog niets ontvangen.

Loyd moeten we ook echt The Godfather gaan kijken om hints te vinden, of... ? :o

ik sla ff over broeders. Ben game moe

Zit die game van Rob G weer wat door te kijken en die was ook prachtig. Enige game met een actieve Markrot ook volgens mij.

Na dag 9 nog vier mensen over en we wisten zeker wie de Don was. Ik ga dood in nacht 9, geen probleem toch nog twee tegen één. Vergeet WWE de volgende dag te stemmen. :mad:

Eigenlijk zouden alle games gepubliceerd moeten worden in boekvorm. Echt leuk om terug te lezen.

Zit die game van Rob G weer wat door te kijken en die was ook prachtig. Enige game met een actieve Markrot ook volgens mij.

Na dag 9 nog vier mensen over en we wisten zeker wie de Don was. Ik ga dood in nacht 9, geen probleem toch nog twee tegen één. Vergeet WWE de volgende dag te stemmen. :mad:

Eigenlijk zouden alle games gepubliceerd moeten worden in boekvorm. Echt leuk om terug te lezen.

Misschien een idee om de spelleider vanaf dit spel een stripverhaal te laten tekenen ipv een simpel verhaal te schrijven? Lijkt me wel bijdragen aan het verhaal. Het is ook niet meer dan normaal dat de spelleider er wat moeite in steekt :)

Misschien een idee om de spelleider vanaf dit spel een stripverhaal te laten tekenen ipv een simpel verhaal te schrijven? Lijkt me wel bijdragen aan het verhaal. Het is ook niet meer dan normaal dat de spelleider er wat moeite in steekt :)
Spelleider is nu inderdaad te makkelijk. Het is zelfs zo erg dat er mensen zijn die liever organiseren dan meespelen, dan moet dat organiseren wel heel weinig tijd kosten.

Wat mij betreft mag de spelleider best aan het einde van de game een geprinte versie van het topic opsturen naar alle deelnemers.

Terug
Naar boven