XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Die hint op jorgyboy (of weightboy?) in het negerspel. Toen gaf Jorgy (of weight dus) zelf meteen al aan dat ie cult was, remember?

Juist maar golderado had dan wel de film van dave chapelle gevonden. Meestal kom ik wel op hints als al een deel ontcijfert is, alleen ben ik er nog niet ingeslaagd.

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 19:45 ----------

Op een beetje aangepast enzo aardig wat bevestigingen al

Nu maandag starten gaat al te snel zijn denk ik. De eerste dag melden er zich veel aan maar daarna valt het wat stil.

En de argumenten die mensen posten om jouw volging van iemand anders argumenten te weerleggen goed doorlezen :D

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 18:01 ----------

Serieus? Heeft het dan nog zin dat we spelen jongens want zo verliezen de burgers sowieso.

Juist met dat soort zinnen krijg je mij in de war, jij wilt verwarring veroorzaken en zo de aandacht van jezelf afhalen > cult

word echt goed in dit spel, ik voel het aan weightboy zijn vinger.

iinnn!

Ben je dan weer zo actief aanwezig?:rolleyes:

Weet niet of het al vermeld is, maar wanneer beginnen we? Maandag?

Vincenzio leest altijd alles en is vaak online maar post weinig, is nu eenmaal zijn speelstijl. Je hebt de game niet meegespeeld van unknowndbb, waarin hij 6 a 7 nachten op rij elke keer een burger wist te killen als wolf, best impressive.

Maandag inderdaad, staat in de OP. Weet niet of we het gaan halen.

Vincenzio leest altijd alles en is vaak online maar post weinig, is nu eenmaal zijn speelstijl. Je hebt de game niet meegespeeld van unknowndbb, waarin hij 6 a 7 nachten op rij elke keer een burger wist te killen als wolf, best impressive.

Maandag inderdaad, staat in de OP. Weet niet of we het gaan halen.

Precies wat hij zegt. Zit 9 vd 10 keer op mn telefoon te lezen en posten is dan gewoon lastig.

Hier is de taart ook op. Geef mij nog even wat, bijna volgend level!!

Terug
Naar boven