Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

Spelleider is nu inderdaad te makkelijk. Het is zelfs zo erg dat er mensen zijn die liever organiseren dan meespelen, dan moet dat organiseren wel heel weinig tijd kosten.

Wat mij betreft mag de spelleider best aan het einde van de game een geprinte versie van het topic opsturen naar alle deelnemers.

Een geprinte versie? Een handgeschreven versie vind ik toch persoonlijker. En dan niet 1 keer alles overschrijven en kopieën maken, maar voor iedereen afzonderlijk even snel opschrijven. Anders is het allemaal zo onpersoonlijk, alsof je een nummer bent.

Met zo'n mooi krulhandschrift en een ouderwetse vulpen of ganzenveer.

Ik heb die films nieteens gezien....

Hints oplossen ??? Gewoon random wat namen roepen toch?

In

& out again (geen tijd)

.

Count me in brah!

En als we nu allemaal alvast op basjas stemmen...

In. Als ik mag. En ik beloof niet om niet op Wauter/Alley te stemmen op de tweede dag.

Op de eerste dag ook niet:mad:

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 17:56 ----------

Ik denk altijd dat ik prostitiuee ben

sl*t

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 17:58 ----------

Zit die game van Rob G weer wat door te kijken en die was ook prachtig. Enige game met een actieve Markrot ook volgens mij.

Na dag 9 nog vier mensen over en we wisten zeker wie de Don was. Ik ga dood in nacht 9, geen probleem toch nog twee tegen één. Vergeet WWE de volgende dag te stemmen. :mad:

Eigenlijk zouden alle games gepubliceerd moeten worden in boekvorm. Echt leuk om terug te lezen.

Moet die game echt eens doorlezen. Heb ter research van mijn game eens alleen de eerste 10 a 15 pagina's gelezen.

Op de eerste dag ook niet:mad:

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 17:56 ----------

sl*t

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 17:58 ----------

Moet die game echt eens doorlezen. Heb ter research van mijn game eens alleen de eerste 10 a 15 pagina's gelezen.

Nee, ik ben geen sl*t, hoor net dat ik krakatoa ben :roflol:

Ik ben niet in boys momenteel geen tijd voor.

Veel succes met hosten Lloyd.

goed idee, ditmaal ga ik me ook even focussen op de hints..:o

En de argumenten die mensen posten om jouw volging van iemand anders argumenten te weerleggen goed doorlezen :D

---------- Post toegevoegd 18 October 2013 om 18:01 ----------

Ik ben niet in boys momenteel geen tijd voor.

Veel succes met hosten Lloyd.

Serieus? Heeft het dan nog zin dat we spelen jongens want zo verliezen de burgers sowieso.

Terug
Naar boven