XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Ik ben sowieso goed want is twee keer een aanslag op me geweest.

Ik ben ook elke nacht beschermd. In principe is er maar een iemand waarvan ik weet dat hij mij beschermd als hij daar enigszins de kans voor heeft en dat is Penose.
Vandaar ook dat ik al vanaf nacht 1 denk te weten dat Penose de overgebleven jager is.

Penose is overtuigd van Tremendes, ik zelf iets minder maar ga hem deze keer maar volgen. Zo gaat dat in een team.

Lol vannacht is alley weer aangevallen dus je wilt zeggen dat hij zelf cult is, dat hij en ik samenwerken?
Nee het is anders
Ik heb alley meerdere nachten beschermd, vannacht weer en jij wilde hem er uit hebben..

Alley is de enige van wie we met 99% zeker kunnen zeggen dat hij goed is, waarom zou hij mij dan volgen ? Juist omdat i ook goed ben..

Ja weet ik veel..Ik ben het niet. Kijk nog eens goed naar de hints dan. Welke onderbouwing/hints heb je om op mij te stemmen?

Kijk eens objectief zonder dat je bang bent dat ik je homie in pik.

Door jou stem op mij en je geblaat dat je de beste bent, zou men mij moeten volgen.

Dan ben ik weer de wolf assasin en de nieuwe homie van Alley.:p

Hoe mooi zou dat zijn jongens? Ga mee op Penosa:)

pieppieppiep

Ik ben sowieso goed want is twee keer een aanslag op me geweest.

Ik ben ook elke nacht beschermd. In principe is er maar een iemand waarvan ik weet dat hij mij beschermd als hij daar enigszins de kans voor heeft en dat is Penose.
Vandaar ook dat ik al vanaf nacht 1 denk te weten dat Penose de overgebleven jager is.

Penose is overtuigd van Tremendes, ik zelf iets minder maar ga hem deze keer maar volgen. Zo gaat dat in een team.

Jij hebt gewoon oogkappen op voor Penosa. Hij neemt je gewoon in de zeik, onder het mom dat ie je homie is. Ik daarentegen ben je homie forever als je me vertrouwd en met me mee gaat. ECHT! Ik ben het niet vriend.

Laatst bewerkt:
Hahaha kijk hem gaan doe tremendes...
Ik weet dat alley mij vertrouwt en dat is maar goed ook in deze.

Hahaha kijk hem gaan doe tremendes...
Ik weet dat alley mij vertrouwt en dat is maar goed ook in deze.

Hoewwww wat ben jij doortrapt zeg.:bow:

Ik heb je Henry. Jammer dat Alley niet door heeft dat IK het hele spel voor zijn deur heb gestaan omdat ik weer samen met hem de wolf wou pakken.

Heb er never geen rekening mee gehouden dat Alley me nog niet als z'n homeboy zou zien, na wat we samen hadden gedaan met z1000.

Ik vind het zo niet leuk meer hoor jongens.

Vroeger op school was ik ook altijd het populaire jongetje en dan moest ik altijd kiezen wie ik uitnodigde op mijn feestje terwijl iedereen er al van uitging dat ze zouden mogen komen.

Al die emoties komen nu terug.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.248
Ik tel 3 stemmen op penose en 2 op Tremendes nu?

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 13:48 ----------

Blijven jullie hierbij of willen jullie de tijd nog goed gebruiken?

Ik vind het zo niet leuk meer hoor jongens.

Vroeger op school was ik ook altijd het populaire jongetje en dan moest ik altijd kiezen wie ik uitnodigde op mijn feestje terwijl iedereen er al van uitging dat ze zouden mogen komen.

Al die emoties komen nu terug.

Wat dacht je van MIJ! Heb nog nooit een homeboy gehad hier op dbb.

Hoe denk je dat ik me voel man. Eerst pak ik samen met jou Z1000 en orgineel, en nu kunnen we Henry ook pakken maar wat krijg ik? Jou stem vriend.

Nie goed nie man..

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 13:51 ----------

Ik tel 3 stemmen op penose en 2 op Tremendes nu?

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 13:48 ----------

Blijven jullie hierbij of willen jullie de tijd nog goed gebruiken?

Iedereen moet stemmen. Ik wil Henry pakken!

Pas op met jager claimen he want als ik het goed herinner kan ik het zo ontkrachten en dan heb je geen excuses meer

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.251
alle spelers hebben gestemd,maar wacht wel tot jullie eruit zijn. Super spannend dit

**** dat zoeken is niet te doen op mijn telefoon...
Burgers mogen zelf wel na denken en als ze stemmen op mij dan feliciteer ik je nu vast met je overwinning tremendes..

Succes burgers

boddin

**** dat zoeken is niet te doen op mijn telefoon...
Burgers mogen zelf wel na denken en als ze stemmen op mij dan feliciteer ik je nu vast met je overwinning tremendes..

Succes burgers

Tuuuurlijk.:rolleyes: nou hoe duidelijk willen we het hebben zeg.

Schrijf je verhaal maar lloy

Stemming om 15.00 sluiten?? Of eerder? penose

Ik heet penose trouwens

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 14:03 ----------

Domme burgers

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 14:04 ----------

Mag hopen dat alley burgemeester is

Terug
Naar boven