Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

Verdorie, tremendes was mijn kill geweest voor don sonny vorige nacht :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice! Burgemeester stem de doorslag gegeven.

Heerlijke game echt. Mooi gespeeld hoor Tremendes!

De verlossing

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster.

Henry Hill begon steeds meer fouten te maken door de onaantastbaarheid waarhij zich in waande, 2 pogingen om de burgemeester te vermoorden en dergelijke fouten. Hij begon zijn fouten niet in te zien en ging half ten onder aan drugs, coïtus and rock and roll. De groupies werden talrijker, de drugsdeals groter alsmdede de angst voor represailles . Hij besloot uit het wereldje te stappen na de talrijke moordpogingen op hem en zijn familie.

http://www.youtube.com/watch?v=lQ0j5yGz7Bs&hd=1

Hij besloot te leven op de kosten van de staat na het aanwijzen van zijn trouwe lijfwacht en bondgenoot Sanca die de rest van zijn leven tot zijn dood moest slijten in de gevangenis.

Het klimaat was niet best en het eten ook niet aangezien de tomatensaus ketchup was met hier en daar een paar stukken verdwaalde gehaktsresten, maar het was de prijs die hij moest betalen om uit het leven te stappen.

Anything I wanted was a phone call away. Free cars. The keys to a dozen hideout flats all over the city. I bet twenty, thirty grand over a weekend and then I'd either blow the winnings in a week or go to the sharks to pay back the bookies.

Didn't matter. It didn't mean anything. When I was broke, I'd go out and rob some more. We ran everything. We paid off cops. We paid off lawyers. We paid off judges. Everybody had their hands out. Everything was for the taking. And now it's all over.

And that's the hardest part. Today everything is different; there's no action... have to wait around like everyone else. Can't even get decent food - right after I got here, I ordered some spaghetti with marinara sauce, and I got egg noodles and ketchup. I'm an average nobody... get to live the rest of my life like a schnook.

Tremendes heeft zichzelf aangegeven
Hij was Henry Hill
Quote voor nieuwe pagina.

Nooooo, goddamned Don Tremendes, we hadden het bijna gehaald

Het waren wel angstige momenten voor me dat je me een paar keer dood wou :roflol:

Volgende keer Trem er maar meteen uit!!

godverdommme medeburgers

Lekker hoor... Gelukkig hebben we alley weer :D
Mooi spel en netjes gedaan tremendes.

Bedankt voor het spel lloy.

Oja voor ik het vergeet, goed gespeeld supersized hahah

Lekker hoor... Gelukkig hebben we alley weer :D
Mooi spel en netjes gedaan tremendes.

Bedankt voor het spel lloy.

Oja voor ik het vergeet, goed gespeeld supersized hahah

Wat een malloot is die supersized toch zeg. Dat jij jager was was nu toch wel heel duidelijk en toch op jou stemmen. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.295
Blijk van waardering

Thanks.

Het was me een waar genoegen om dit spel te leiden. Net zoals in de game van Rob G was het spel tot aan het einde spannend. Het was dat de agenten hun onvoorwaardelijke trouw hadden getoond in Alley Cat anders was deze rond een eitje geweest voor de Hill familie.

Bij gelijke stand geeft de stem van de burgemeester namelijk het voordeel. Vandaar dat het zo belangrijk was om zijn kamp te weten aan het begin van het spel.

Wat ik het meest leuke aan dit spel vond was dat de cultkampen eigenlijk de meest actieve spelers waren van het spel, iets wat een beetje uitgestorven is helaas de afgelopen paar spellen. Ben naarmate het einde vorderde steeds minder hints gaan schrijven in de verhalen omdat het voor de balans totaal niet nodig was om meer hints te geven.

Ben wel benieuw naar hoe jullie het spel gevonden hebben, karma volgt uiteraard

Jullie hebben toch gewonnen ?

Ik wou die nacht eigenlijk voor het eerst zelf kiezen. Wou Sanca pakken!!

Hahaha :D Nog maar goed dat er een link naar een whisky pagina van Woopy gepost werd, toen dacht ik echt dat ik ging hangen, nog maar goed dat Woopy ook een cult bleek te zijn, zo viel de verdenking weer van me af

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 15:13 ----------

ik zeg maar wat, heb niks gevolgd, hebben we gewonnen ?

Duidelijk in for the karma and not for the love of the game :(

Ik heb 1 nacht alley niet beschermd toen had ik supersized beschermd :)

Omdat ik in het topic zei vannacht pak ik supersized hoopte dat een don hier gebruik van ging maken. Maar niet dus.

Terug
Naar boven