XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Wat dacht je van MIJ! Heb nog nooit een homeboy gehad hier op dbb.

Hoe denk je dat ik me voel man. Eerst pak ik samen met jou Z1000 en orgineel, en nu kunnen we Henry ook pakken maar wat krijg ik? Jou stem vriend.

Nie goed nie man..
Als jij de Don blijkt heb je wel snel geleerd. Je speelt echt 'gemener' dan ik iemand ooit heb zien doen.

Maar ik blijf vertrouwen in Penose. Als Penose de Don is wist hij heel goed dat ik nooit op hem zou gaan stemmen (heb ik al een paar keer gezegd zelfs), dus waarom zou hij dan tot twee keer toe proberen me te vermoorden?

Voorspalley zegt:

Tremendes - Don
Sanca - Lijfwacht
Supersized - Gek
Penose - Politieman

Dan winnen de burgers alsnog gelukkig ;)

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 14:36 ----------

Ik hoop zo dat supersized burger is

Bij gelijkspel zowel tremendes als ik eruit !!!

Nou lloyd schiet op met dat verhaal want ik moet weg.

Ik hoop toch wel op een prachtig slotverhaal voor een prachtige pot.

Ben trots op je.. Dus dat je eventueel het spel verliest als burger neem je dan maar op de koop toe ?

Ik hoop toch wel op een prachtig slotverhaal voor een prachtige pot.

Inderdaad ! Liever nog wat langer wachten op wat eventueel het slotverhaal gaat zijn dan zomaar te zeggen x is dood en y hebben gewonnen

Ja inderdaad!

Als Alley de burgemeester is dan is het 3-3 wat gebeurd er bij gelijke stand?

Jammer dat ik straks waarschijnlijk niet gelijk kan reageren. Kunnen we anders afspreken dat het verhaal straks online komt?
Mits de betrokkene ook kunnen uiteraard. Ben zeker om 19.00u thuis. Misschien al eerder en dan kunnen we misschien even pm-en of iedereen stand-by is en dan het verhaal erop?

Is dat wat?

@lloy bij gelijkspel ga je toch niet kop of munt doen neem ik aan toch ?

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 14:54 ----------

Ja inderdaad!

Als Alley de burgemeester is dan is het 3-3 wat gebeurd er bij gelijke stand?

Jammer dat ik straks waarschijnlijk niet gelijk kan reageren. Kunnen we anders afspreken dat het verhaal straks online komt?
Mits de betrokkene ook kunnen uiteraard. Ben zeker om 19.00u thuis. Misschien al eerder en dan kunnen we misschien even pm-en of iedereen stand-by is en dan het verhaal erop?

Is dat wat?

Beide eruit toch???
Maar dat heb jij liever niet he ;)

Voor mij is alles goed

Straks is goed. Heb wel wat te doen, maar dat zeg ik af voor mijn broeders.

Voel me soms een beetje verplicht te doen alsof ik een leven buiten de forumgame heb

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.280
Eindverhaal

De verlossing

As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster.

Henry Hill begon steeds meer fouten te maken door de onaantastbaarheid waarhij zich in waande, 2 pogingen om de burgemeester te vermoorden en dergelijke fouten. Hij begon zijn fouten niet in te zien en ging half ten onder aan drugs, coïtus and rock and roll. De groupies werden talrijker, de drugsdeals groter alsmdede de angst voor represailles . Hij besloot uit het wereldje te stappen na de talrijke moordpogingen op hem en zijn familie.

http://www.youtube.com/watch?v=lQ0j5yGz7Bs&hd=1

Hij besloot te leven op de kosten van de staat na het aanwijzen van zijn trouwe lijfwacht en bondgenoot Sanca die de rest van zijn leven tot zijn dood moest slijten in de gevangenis.

Het klimaat was niet best en het eten ook niet aangezien de tomatensaus ketchup was met hier en daar een paar stukken verdwaalde gehaktsresten, maar het was de prijs die hij moest betalen om uit het leven te stappen.

Anything I wanted was a phone call away. Free cars. The keys to a dozen hideout flats all over the city. I bet twenty, thirty grand over a weekend and then I'd either blow the winnings in a week or go to the sharks to pay back the bookies.

Didn't matter. It didn't mean anything. When I was broke, I'd go out and rob some more. We ran everything. We paid off cops. We paid off lawyers. We paid off judges. Everybody had their hands out. Everything was for the taking. And now it's all over.

And that's the hardest part. Today everything is different; there's no action... have to wait around like everyone else. Can't even get decent food - right after I got here, I ordered some spaghetti with marinara sauce, and I got egg noodles and ketchup. I'm an average nobody... get to live the rest of my life like a schnook.

Tremendes heeft zichzelf aangegeven
Hij was Henry Hill

Breaking news![ Na slechts een paar uur in gevangenschap te hebben doorgebracht is Sanca alweer op vrije voeten. Het gerucht gaat dat Henry zijn laatste geld heeft gebruikt om corrupte justitiële medewerkers om te kopen. Gaat moeilijk te bewijzen worden maar een ernstige en dubieuze vormfout in het aanhoudingsbevel is debet aan de onmiddellijke vrijlating.
Justitie is deerlijk in verlegenheid gebracht maar dat zal Sanca jeuken. Met een koffer vol geld en wiet is Sanca gespot bij het instappen van een vliegtuig richting Jamaica.
Henry blijft achter in de gevangenis in de wetenschap dat hij eindelijk een homeboy voor het leven heeft. Iets waar hij altijd al naar heeft gesmacht.
Tot zover deze schokkende newsflash..

Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Naar boven