AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca, die was vorige keer cult dus deze keer ook wel waarschijnlijk.
 
Ik vind het wel verdacht dat Wauter zo makkelijk met me meegaat. Mijn stem op Sanca was enkel om wat reacties los te maken, maar blijkbaar wil Wauter hem er wel erg graag uit.
Volgens mij is Wauter de dealer.

edit: Alhoewel Krimlo die de keuze van Wauter meteen in het belachelijke wil trekken ook wel verdacht. Mogelijk zit Sanca in het kamp van de duitsers, samen met Krimlo.
 
Hey, ik heb niet voor niets speciaal een pokemon topic aangemaakt he :mad:

Haha, nou ben geen echte player hoor.
Ben gek op computergames, maar heb alleen een pokemon voor op vakantie bijvoorbeeld.
Dan is het een makkelijk spelletje wat je zo neer kan leggen zonder dat je dood gaat ofzo.

Leukste vond ik wel Ruby, die heb ik aardig gespeeld.
Heb daar een team van pokemon die allemaal 80+ zijn. (misschien zelfs wel 90, geen idee, zal weer eens op moeten zoeken :p)
 
Die Supersized, toch mooi een hint opgelost.

Ik moet dat "Alley Cat" computerspel maar eens checken. Tweede keer al dat er een hint naar mij vandaan komt.

No shit, begon deze game vrij serieus.. maar aangezien niemand mij een kans gaf zag ik er geen plezier meer in om op die manier door te gaan. Toen begon het trollen...Tja, misschien mijn eigen schuld door de vorige game iedereen te verwijten (iedereen was immers cult bij mij) maar dat was een beginnersfout. Heb dit toegeven en aangegeven dat ik het niet meer zo aan zou pakken. Als je eenmaal die imago hebt kom je er niet snel van af, laat maar zitten dan.
 
No shit, begon deze game vrij serieus.. maar aangezien niemand mij een kans gaf zag ik er geen plezier meer in om op die manier door te gaan. Toen begon het trollen...Tja, misschien mijn eigen schuld door de vorige game iedereen te verwijten (iedereen was immers cult bij mij) maar dat was een beginnersfout. Heb dit toegeven en aangegeven dat ik het niet meer zo aan zou pakken. Als je eenmaal die imago hebt kom je er niet snel van af, laat maar zitten dan.

Je bent in dit spel gewoon doorgegaan met te doen alsof je alles zo goed weet en je steeds aangevallen te voelen als iemand iets tegen je durft zeggen hoor. Je speelt alsof het onmogelijk is dat je gedachtengang ook wel eens verkeerd kan zijn. Da's dan ook de reden dat velen je een irritante speler vinden. En je laatste post na het spel maakt je nu ook niet meteen populair he :rolleyes:
 
No shit, begon deze game vrij serieus.. maar aangezien niemand mij een kans gaf zag ik er geen plezier meer in om op die manier door te gaan. Toen begon het trollen...Tja, misschien mijn eigen schuld door de vorige game iedereen te verwijten (iedereen was immers cult bij mij) maar dat was een beginnersfout. Heb dit toegeven en aangegeven dat ik het niet meer zo aan zou pakken. Als je eenmaal die imago hebt kom je er niet snel van af, laat maar zitten dan.

Je bent gewoon een kneus
 
Je bent in dit spel gewoon doorgegaan met te doen alsof je alles zo goed weet en je steeds aangevallen te voelen als iemand iets tegen je durft zeggen hoor. Je speelt alsof het onmogelijk is dat je gedachtengang ook wel eens verkeerd kan zijn. Da's dan ook de reden dat velen je een irritante speler vinden. En je laatste post na het spel maakt je nu ook niet meteen populair he :rolleyes:

Jep, dat was het moment dat ik de handdoek in de ring gooide.. Jullie nemen alles ook zo serieus op, dat was het leuke. Op elke troll kreeg je respons:roflol: Van mijn laatste post ook helemaal geen spijt, ik hoef mezelf ook niet populair onder jullie te maken.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Je bent gewoon een kneus

Je moeder vind van niet:trollface:
 
Jep, dat was het moment dat ik de handdoek in de ring gooide.. Jullie nemen alles ook zo serieus op, dat was het leuke. Op elke troll kreeg je respons:roflol: Van mijn laatste post ook helemaal geen spijt, ik hoef mezelf ook niet populair onder jullie te maken.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------



Je moeder vind van niet:trollface:

25j
 
Supersized ga toch weg man, je gedraagt je als een kleuter.
 
Wauter, duidelijk een cult
 
Woopy omwille van zijn uitgedachte strategie.

Gaat eerst omwille van een random reden op sanca stemmen om daarna op de eerste persoon te stemmen die met hem meegaat goed wetende dat dit een burger is. Ik heb je wel door hoor!

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

Wauter, duidelijk een cult

Ga toch mee op Woopy, overduidelijk cult. Als ik cult was zou ik toch nooit op deze manier spelen???
 
Supersized is duidelijk de gek.
 
Karmaspuit ff leegmaken
 
Wait whut??? Zijn we weer begonnen?
 
:roflol:

Ja, is het burgers vs burgers spel.

tremendes

Doet alsof hij van niets weet, maar ondertussen is hij de hoofdburger
 
:roflol:

Ja, is het burgers vs burgers spel.

tremendes

Doet alsof hij van niets weet, maar ondertussen is hij de hoofdburger

De hoofdburger. De burgemeester dus. En die wil jij er uit?

Weightboy

Wanneer komt het verhaal Lloyd?
 
De hoofdburger. De burgemeester dus. En die wil jij er uit?

Weightboy

Wanneer komt het verhaal Lloyd?

Het duurt wel erg lang vooraleer Lloyd met het verhaal komt, erg verdacht.

Lloyddatoni
 
Back
Naar boven