Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

Gvd zie nu pas dat filmpje over mijn dood. Niet een beetje overdreven Lloyd? :(

Wilt er trouwens niemand vriendjes met mij zijn? Zo'n holmaatje als Penose en Alley? Vier handen op een buik zeg maar?

En ik maar denken dat ik vriendjes was met alley :(

Hou eens op met me belachelijk maken. :mad:

Was het steeds eens met je keuzes en jammer dat er 2x politie voor de deur stond. Daar hadden we pech mee.
Zelfs een 3e keer omdat ik gisteren nog een poging waagde en een beetje hoopte dat Alley niet nog steeds beschermd zou worden.
Dacht dat het ging lukken omdat hij specifiek vroeg of de jager bij penose mocht. Ik probeerde hem nog bij mij voor de deur te krijgen zodat ik zeker vrij baan zou hebben.
Maar helaas dat mocht niet baten, wist natuurlijk ook niet dat penose zelf de jager was.
Ik riep inderdaad expres dat de jager naar Penose moest. Wist vrij zeker dat hij de jager was en dat hij niet zichzelf mocht beschermen en was heel bang dat hij eruit zou gaan en ik over zou blijven met twee cults en een halve gare.

Moest dus wel iets proberen en omdat Penose zelf de jager was was ik niet bang dat hij werkelijk bij mij weg zou gaan.

Verder heb ik flink gemazzeld dat Penose de jager was en bovendien in leven bleef. Daar verbaasde ik me wel echt over trouwens, verwachtte hem echt elke nacht bij de slachtoffers en dan zou het daarna voor mij ook snel over geweest zijn.

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 20:20 ----------

Breaking news![ Na slechts een paar uur in gevangenschap te hebben doorgebracht is Sanca alweer op vrije voeten. Het gerucht gaat dat Henry zijn laatste geld heeft gebruikt om corrupte justitiële medewerkers om te kopen. Gaat moeilijk te bewijzen worden maar een ernstige en dubieuze vormfout in het aanhoudingsbevel is debet aan de onmiddellijke vrijlating.
Justitie is deerlijk in verlegenheid gebracht maar dat zal Sanca jeuken. Met een koffer vol geld en wiet is Sanca gespot bij het instappen van een vliegtuig richting Jamaica.
Henry blijft achter in de gevangenis in de wetenschap dat hij eindelijk een homeboy voor het leven heeft. Iets waar hij altijd al naar heeft gesmacht.
Tot zover deze schokkende newsflash..
:roflol::roflol:

Prachtig!

Dat was een goede zet en achteraf was het logisch dat ik op penose had moeten gaan. Ik twijfelde wel maar op 1 of andere manier wilde ik de kill op jou maken, ook omdat hij al 2x mislukt was.
Had een beetje hoop door jou zet idd en mijn eigen zet door te vragen of ik een keer beschermd mocht worden.
Hoopte idd dat de jager bij penose of mij zou staan. Al had ik wel een vermoede dat je dat expres deed maar denk dat ik te graag de kill op jou wilde maken.

Dat was een goede zet en achteraf was het logisch dat ik op penose had moeten gaan. Ik twijfelde wel maar op 1 of andere manier wilde ik de kill op jou maken, ook omdat hij al 2x mislukt was.
Had een beetje hoop door jou zet idd en mijn eigen zet door te vragen of ik een keer beschermd mocht worden.
Hoopte idd dat de jager bij penose of mij zou staan. Al had ik wel een vermoede dat je dat expres deed maar denk dat ik te graag de kill op jou wilde maken.
En ondertussen maar vol blijven houden dat we vrienden waren. :D

Lloyd zei in verhaal 1 al dat de burgemeester (ik dus) en Henry (jij dus) oude vrienden waren. Die zag het van tevoren dus al mis lopen.

Laatst bewerkt:
En ondertussen maar vol blijven houden dat we vrienden waren. :D

Lloyd noemde zei in verhaal 1 al dat de burgemeester (ik dus) en Henry (jij dus) oude vrienden waren. Die zag het van tevoren dus al mis lopen.

Hahaha. En ik nog verbaasd zeggen dat jullie zo doortrapt zijn.:D

Jammer dat het lot ons uit elkaar gedreven heeft.:p

Maar volgende keer pakken we weer de wolf en dan samen met penose, dan zijn we een trio en leven we nog lang en gelukkig.:roflol:

Breaking news! Na slechts een paar uur in gevangenschap te hebben doorgebracht is Sanca alweer op vrije voeten. Het gerucht gaat dat Henry zijn laatste geld heeft gebruikt om corrupte justitiële medewerkers om te kopen. Gaat moeilijk te bewijzen worden maar een ernstige en dubieuze vormfout in het aanhoudingsbevel is debet aan de onmiddellijke vrijlating.
Justitie is deerlijk in verlegenheid gebracht maar dat zal Sanca jeuken. Met een koffer vol geld en wiet is Sanca gespot bij het instappen van een vliegtuig richting Jamaica.
Henry blijft achter in de gevangenis in de wetenschap dat hij eindelijk een homeboy voor het leven heeft. Iets waar hij altijd al naar heeft gesmacht.
Tot zover deze schokkende newsflash..

Geniaal :roflol:

Homies for life now :D

Wanneer is de volgende game ? :D

Krijgen we de hints met uitleg niet lloyd?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.360
irritant multi quote gedoe, ik vermeld wel in elk verhaal wat de hints zijn

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 12:18 ----------

Had wel stukken meer hints maar durf ze niet nu allemaal nog op te schrijven, had ze misschien wel te moeilijk gemaakt ook voor mezelf xd. Er staan er enkele in in de verhalen.

Terug
Naar boven