MuscleMeat

Forumgame 24: Het beloofde land

irritant multi quote gedoe, ik vermeld wel in elk verhaal wat de hints zijn

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 12:18 ----------

Had wel stukken meer hints maar durf ze niet nu allemaal nog op te schrijven, had ze misschien wel te moeilijk gemaakt ook voor mezelf xd. Er staan er enkele in in de verhalen.

Ok dank, ga even checken.

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 13:08 ----------

Edit...je linkjes in de laatste spoilers zijn niet aan te klikken lloyd.

Laatst bewerkt:
De whisky die eerder gedronken was was een geschenk van een oude vriend whisky slaat op woopy en sambuca op sanca, plus nog een verdieping op de hint over wheightboy eerder
Die Supersized, toch mooi een hint opgelost.

Ik moet dat "Alley Cat" computerspel maar eens checken. Tweede keer al dat er een hint naar mij vandaan komt.

irritant multi quote gedoe, ik vermeld wel in elk verhaal wat de hints zijn

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 12:18 ----------

Had wel stukken meer hints maar durf ze niet nu allemaal nog op te schrijven, had ze misschien wel te moeilijk gemaakt ook voor mezelf xd. Er staan er enkele in in de verhalen.

In het vervolg allemaal bijhouden in een word document en je kan dan makkelijk een extra versie maken met de hintsverklaring erbij. Zo hoef je bij het einde van het spel gewoon maar te kopiëren en te plakken. Heb ik ook gedaan:)

---------- Post toegevoegd 27 October 2013 om 13:19 ----------

Verhaal nacht 3

Het beloofde een wilde nacht te worden na een drukbezette dag waarin het dorp elkaar gek zat te maken met de verscheidende hints en verklaringen van onze pas overleden held(in). Ze beweerde krakatoa niet te zijn maar helaas bleek hij dat wel te zijn en werd weggestemd. Sonny liep vol ongeloof door zijn huis: coïtus hebben met een trannie was daar aan toe maar met Krakatoa? Daar moest hij niet aan denken. Zijn volgende gevallen tienermeisje bleek Miley Cyrus te zijn: haar volle kont en dikke borsten konden hem goed bevredigen.

De eerder genoemde val naar de aflevering van SOuth Park het avatar van Orgineel

Hij luisterde ook goed naar zijn consigliere zoals hij deed in alle andere nachten, hij had weer zin om iemand te vermoorden. Het bleek een onverwachte naam te zijn van een man die hij hoog had zitten en net als hij zeer ervaren was in het spel wat ze nu speelden. Hij ging erop uit en genoot stiekem wel van deze moord. Hij verkleedde zich incognito en sloop het hol van de leeuw in. Verzon een smoesje om de gewaardeerde speler weg te krijgen en vermoorde hem achter de club en liet het lijk liggen. Toen het lijk gevonden werd de volgende dag ontstond de nodige commotie in het kamp van Henry en was hij zonder het advies wat hij elke dag zo goed heeft opgevoerd. Op zijn lijfwacht na stond hij er alleen voor.

Henry Hill had het plan om Wauter te vermoorden nadat hij langs het nog altijd door politie druk bezochte huis van Alley reed. Echter was er een aantal man politie bij hem thuis die avond zodat hij de moord niet kon uitvoeren. Bedroefd verdween hij de nacht in nog rouwend om de dood van zijn consigliere. Hij keek nog wel even naar het onderschrift van de spelleider om naar hints te zoeken maar hij zag niks wat mocht baten voor hem.

Had mijn onderschrift aangepast en de tekst van Tremendes weggehaald, daarnaast is het personage in het onderschrift vrij dik

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Imbaatwork is dood
hij was de consigliere voor de familie Hill

Het is weer dag en er mag gestemd worden tot 22.00

Is tremendes echt zo dik?:D

Inb4 pokemon game.

Ben met Pokemon Emerald nu bij de 3e gym, maar kan het niet verslaan, zijn voltorb verslaat steeds mn Sheindja en mn Sableye :sad:

Inb4 pokemon game.

Ben met Pokemon Emerald nu bij de 3e gym, maar kan het niet verslaan, zijn voltorb verslaat steeds mn Sheindja en mn Sableye :sad:

Voltorb verslaat je Shedinja met rollout waarschijnlijk? Makuhita vangen in die grot op dat eiland, die krijgt daar niet zoveel schade van. Weet niet of er ergens voor die gym een ground type te vangen is, kan me er alleszins zo meteen geen herinneren. Wellicht een Geodude ergens? Als je die kan vangen moet je enkel nog wat opletten van sonic boom.

Anyway, tussenspel starten zonder cults en wolf? Enkel burgers? Gewoon om de tijd wat te doden.

Voltorb verslaat je Shedinja met rollout waarschijnlijk? Makuhita vangen in die grot op dat eiland, die krijgt daar niet zoveel schade van. Weet niet of er ergens voor die gym een ground type te vangen is, kan me er alleszins zo meteen geen herinneren. Wellicht een Geodude ergens? Als je die kan vangen moet je enkel nog wat opletten van sonic boom.

Anyway, tussenspel starten zonder cults en wolf? Enkel burgers? Gewoon om de tijd wat te doden.

Haha is goed!

En heb idd geodude gevangen, en nu eindelijk gewonnen.
En shedinja ging dood door cunfused itself..

Zit te twijfelen of ik hem nu bij mn basis zes hou, want hij is imuum voor vele, maar ook met 1 klap dood..

En hoe speel jij verder, vang je zoveel mogelijk pokemon of ga je gewoon er 6 trainen en iedereen killen?

Hem momenteel trouwens Grovyle, Sableye, Vigoroth, Pelliper, Aron en Numel.
Verder dus nog Geodude, Shedinja en Electrike.
Maar zit te twijfelen of ik nu de goede indeling heb, electric is vaak wel handig, maar mn sableye heeft thunder, al is die niet zo sterk omdat hij geen electric is natuurlijk.

Wat zou jij aanraden?

Haha is goed!

En heb idd geodude gevangen, en nu eindelijk gewonnen.
En shedinja ging dood door cunfused itself..

Zit te twijfelen of ik hem nu bij mn basis zes hou, want hij is imuum voor vele, maar ook met 1 klap dood..

En hoe speel jij verder, vang je zoveel mogelijk pokemon of ga je gewoon er 6 trainen en iedereen killen?

Hem momenteel trouwens Grovyle, Sableye, Vigoroth, Pelliper, Aron en Numel.
Verder dus nog Geodude, Shedinja en Electrike.
Maar zit te twijfelen of ik nu de goede indeling heb, electric is vaak wel handig, maar mn sableye heeft thunder, al is die niet zo sterk omdat hij geen electric is natuurlijk.

Wat zou jij aanraden?

Dit is nu het Pokemon advies topic.

Shedinja is een gimmick. Leuk om even uit te proberen, maar uiteindelijk niet zo heel nuttig. Ik heb zelf ook nog geprobeerd hem lang in mijn team te houden, maar het werd uiteindelijk te moeilijk.

Ik speel meestal gewoon inderdaad een vast team van 6 waar tijdens het spel hooguit nog wat Pokemon vervangen worden als ik er betere vind. Ik heb van elke generatie tot nu toe ook telkens één spel gehad waarin ik ze allemaal vang, maar die ga ik dan niet ook nog eens allemaal zitten trainen.

Je team is verder wel goed gebalanceerd lijkt me. Vigoroth kan ook lastig worden eens hij verder evolueert, doordat hij dan pas om de 2 beurten kan aanvallen. Is wel een zware attacker dan, maar kan moeilijk zijn door die weerloze beurten. Da's maar hoe je het zelf wil.
Electric is leuk, maar hoeft niet persé. Is enkel super effective tegen flying en water. Water kan je al verslaan met Grovyle, en de meeste vogeltjes zijn niet erg sterk dus kan je met de anderen ook wel verslaan. Als Aggron een rock aanval leert, heb je dat ook gecovered.

Mijn leven voelt zo leeg op dit moment... :fa:

Ik zou best een game willen organiseren, ware het niet dat ik volgende week tentamens heb en dat ik denk dat ik er keihard in zou falen :p

Sanca, want die heeft een baard.

Woopy heb jij je PF veranderd?
Ik zie er nu pas een gezicht in, onder de capuchon.
Of ben ik echt helemaal leip aant worden?

Woopy heb jij je PF veranderd?
Ik zie er nu pas een gezicht in, onder de capuchon.
Of ben ik echt helemaal leip aant worden?

Ik had mijn gezicht voor het negerspel veranderd in een n*ger in paint.
Nu heb ik terug mijn originele, maar heb ik er in paint een baard bijgetekend, voor alle toekomstige baardenhints.

Aah yeah, ik dacht al!
:roflol:

Hoe gaat hetmet pokemon trouwens?
ga binnenkort met black beginnen, alleen zonder GBA versnellen duurt het ziek lang:s

Hey, ik heb niet voor niets speciaal een pokemon topic aangemaakt he :mad:

Terug
Naar boven