Fitness Seller

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
21 deelnemers, sickk

Als je op dragonball zoekt in het topic verschijnt jouw post als laatste post (wel omdat je mijn post gequote hebt). Ik heb nog niet eens gestemd op je en toch voel je je zo aangevallen?

Wat een onzin, natuurlijk voel ik me aangevallen, als ik dragonballs ingeef komt er niet eens een post van mij bij te staan, laat staan bovenaan. Ik zie dit dus als een verdenkingmakerij op mij om de aandacht van jezelf af te leiden

---------- Toegevoegd om 16:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Geef maar eens draonballs in dan zie je dat hij liegt :mad:

Lloydatoni is weer verdacht stil

Ik vind het uiterst verdacht dat niemand ingaat op die actie van Wauter

Als je naar de radar kijkt zou je 2 dingen kunnen zien:

De linker 4 stippen lijken op het sterrenbeeld de kleine beer.
Alle stippen zitten in de bovenste helft, ofterwijl alle ballen zijn verdeeld tussen de bovenste helft van de spelers?

Wat een onzin, natuurlijk voel ik me aangevallen, als ik dragonballs ingeef komt er niet eens een post van mij bij te staan, laat staan bovenaan. Ik zie dit dus als een verdenkingmakerij op mij om de aandacht van jezelf af te leiden

Als ik dragonball intyp komt jouw post bij mij toch vanboven te staan. Ik snap niet waarom jou niet zo fel op mij gaat. Ik post gewoon een aantal verdenkingen en de dingen die me opvallen, meer niet.

Ik ben wat aan het brainstormen rond de DBdetector. Als ik het kruisje zie als X en Y-as en dan de coördinaten optel of aftrek van mekaar (negatieve waarde buiten beschouwing gelaten) heb je vaak dezelfde getallen dus dat is het niet. Wat me ook opvalt is dat de allemaal de locaties in de bovenste kwadranten liggen.

Uuuh??? Check m'n ava, ben de slimste niet. Mij ben je kwijt..

Ik ben wat aan het brainstormen rond de DBdetector. Als ik het kruisje zie als X en Y-as en dan de coördinaten optel of aftrek van mekaar (negatieve waarde buiten beschouwing gelaten) heb je vaak dezelfde getallen dus dat is het niet. Wat me ook opvalt is dat de allemaal de locaties in de bovenste kwadranten liggen.

Was net ook wat aan het denken, sommige zitten erg dicht bij elkaar? Maar moeten we wel hints oplossen iver wie de dragonballs heeft?

Als je naar de radar kijkt zou je 2 dingen kunnen zien:

De linker 4 stippen lijken op het sterrenbeeld de kleine beer.
Alle stippen zitten in de bovenste helft, ofterwijl alle ballen zijn verdeeld tussen de bovenste helft van de spelers?

Of de bovenste helft is te verklaren door het feit dat de "codering" van de locaties dit zo teweeg brengt.

Tevens kun je een driehoek trekken.
Rechts zit er 1 in de driehoek en links zit er 1 in het midden tussen linksonder en de bovenste punt.
Links vallen er 2 ballen naast.
Nog geen verklaring, maar misschien weet iemand anders iets?

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Werken we trouwens weer met achievements die je kan vrijspelen Wooperd?

Uuuh??? Check m'n ava, ben de slimste niet. Mij ben je kwijt..

Als je het kruisje dat op de detector beschouwt als X en Y as kan je aan elke dragonball een precieze locatie geven adhv coördinaten. Alleen als je daarmee begint te rekenen, de coordinaten bij mekaar op te tellen of af te trekken kom je bv twee of drie keer het getal 5 tegen. Ik denk dat de detector ons moet wijzen naar de posities in de spelerslijst.

Als je het kruisje dat op de detector beschouwt als X en Y as kan je aan elke dragonball een precieze locatie geven adhv coördinaten. Alleen als je daarmee begint te rekenen, de coordinaten bij mekaar op te tellen of af te trekken kom je bv twee of drie keer het getal 5 tegen. Ik denk dat de detector ons moet wijzen naar de posities in de spelerslijst.

I knew that.:o doe jij dat ff?:D

Wat is dat gelul allemaal over die draakballen? En is dit niet gewoon een plaatje van google?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven