AndroidHealthClinic

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij maakt je hier zelf verdacht mee. Dus ik wist al voor dat de rollen bekent waren dat ik een saiyan zou zijn???

Ja dit is goed gevonden man..:rolleyes: Als je met zoiets komt dan moet je wel cult zijn.

Ik ben er al uit.. weightboy

Edit...oh zie nu de andere hint. Ja ik beken schuld, ik snapte er oa ook niks van. Maar begrijp wel dat je dan hier op uit komt. Slecht van de spelleider om richting burgers te wijzen.

Hier redeneer jij fout en in de verkeerde richting en vrij opvallend wel.. Woopy heeft wel ondertussen door dat jij niet veel van dragonball snapt en kan dit gegeven perfect gebruikt hebben om een verhaal te schrijven.

Tremendes zou wel in de traditie passen :D

Zeg er nog even tjoeketjoek achteraan. Anders snappen de andere cults niet dat ze moeten volgen.

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Hier redeneer jij fout en in de verkeerde richting en vrij opvallend wel.. Woopy heeft wel ondertussen door dat jij niet veel van dragonball snapt en kan dit gegeven perfect gebruikt hebben om een verhaal te schrijven.

Ja had al ge-edit.

Wat is dat gelul allemaal over die draakballen? En is dit niet gewoon een plaatje van google?

De stippen zijn er met paint opgezet.

Volgens mij draait het om het aantal stippen en niet om de locatie van de stippen.
Ik snap niet waarom weightboy alle aandacht daarop probeert te vestigen

Zeg er nog even tjoeketjoek achteraan. Anders snappen de andere cults niet dat ze moeten volgen.

---------- Toegevoegd om 17:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:28 ----------

Ja had al ge-edit.

Blijft wel raar dat je de fout maakt, ik schat jou hoger in als speler.

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

De stippen zijn er met paint opgezet.

Volgens mij draait het om het aantal stippen en niet om de locatie van de stippen

Hier zit je fout denk ik. Er zijn evenveel stippen als dragonballs dus ze verwijzen vrijwel zeker naar de dieven in het spel.

Oké boys, ben vandaag 1 jaar samen met men chickie en kan dus niet online zijn. Lees vannacht/morgenvroeg het verhaal wel.

Mijn oprechte excuses :)

Jezus dit is echt beta crap, 1 jaar met chickie of wolfgame?
Ik zou het wel weten :p

Deed Z1000 nou nog mee of niet?

---------- Toegevoegd om 17:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Hier zit je fout denk ik. Er zijn evenveel stippen als dragonballs dus ze verwijzen vrijwel zeker naar de dieven in het spel.
Misschien gewoon het aantal dieven? Of nr7 is een dief of in bezit van een bal?

edit: :roflol: nvm, lees nu pas dat er zeven ballen zijn :o

Ik moet altijd even inkomen he!?

Maar dat zeg ik slecht van de spelleider om richting goede te wijzen. Inmiddels is het een gegeven dat cults mij er snel uit willen hebben. 2x langer mogen meedoen, 2x de wolf gepakt.

Cults stemmen op mij de 1e of 2e dag.

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Iig wij.:D

Maar dat zeg ik slecht van de spelleider om richting goede te wijzen. Inmiddels is het een gegeven dat cults mij er snel uit willen hebben. 2x langer mogen meedoen, 2x de wolf gepakt.

Na X aantal dagen en als er een cult of twee uit is komt iedereen erin hoor. Je bent niet zo speciaal als je denkt. ;)

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:35 ----------

Iig wij.:D

De laatste keer dat jij meedeed en er lang in zat was je slecht. ;)

are-you-not-entertained.gif

Word er nog gestemd?
Ziek veel mensen online, geen hints die worden opgelost, wasdeze

Vliegt er vandaag al iemand uit dan?

Word er nog gestemd?
Ziek veel mensen online, geen hints die worden opgelost, wasdeze

Eerste dag is altijd de kat uit de boom kijken. Zou trouwens evengoed kunnen dat er geen hints in het openingsverhaal zitten (behalve die DBdetector dan).

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:49 ----------

Doe niet zo kinderachtig zeg. Heb al uitgelegd dat dat gewoon degene was die het eerst op mij stemde. Didn't care..

Iedereen maakt fouten, heb ook al hints foutief opgelost waarvan ik 100% zeker was.

Maar we krijgen morgen nog een verhaal?
Of tot maandagavond zitten wachten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven