XXL Nutrition

Forumgame 3: Weerwolf

• Topic Starter Topic Starter
Edit: Mannen, als jullie niet stemmen ben ik genoodzaakt iemand at random uit te kiezen die een ongeluk overkomt. Dit kan reiken van burger tot wolf. Ik zal hier niet partijdig in zijn. Ik zal een nummer tussen de 1 en 20 kiezen en van uit hieruit de keuze maken.

Even aangepast.

Ik stem blanco de 1e ronde!

Ik denk dat de cultist rollen zo goed als zeker zijn uitgedeeld aan mensen die zeer actief aan de vorige spellen hebben deelgenomen.

Echter kan dat ook gelden voor rollen als jager, heks, meisje,.. :o

Ik ga wel stemmen vanavond.

Ik ga denk ik niet stemmen, zometeen stem ik weer een burger eruit, ik pas nu wel op :p

Het is in ieder geval goed dat jullie zo over de hints hebben nagedacht. Zal ik ze de volgende keer iets eenvoudiger maken of is het zoals het nu is goed? Er zitten 3 hints in het verhaal.

Laatst bewerkt:
Het is in ieder geval goed dat jullie zo over de hints hebben nagedacht. Zal ik ze de volgende keer iets eenvoudiger maken of is het zoals het nu is goed? Er zitten 3 hints in het verhaal.

Als je er een iets eenvoudiger maakt is het prima toch, moet ook niet te makkelijk worden.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: X.
Wat is het rustig?

Ik zit heerlijk op het terras in ecto village. Zometeen even een ijsje halen bij de ijskraam. Lopen weinig wijven hier trouwens, beetje jammer.

Laatst bewerkt:
Nou ja zeg...wat is dit nu. ik moet wel effe mijn stem uitbrengen want zodalijk ben ik weg :( Is de eerste stem dus ik weet niet wat ik moet stemmen. Suicide en z1000 gingen elkaar geloof ik even te lijf maar hebben daarna weer hun ruzietje bijgelegd (verdacht?) ...kwee niet wat ik moet stemmen dus stem ik z1000 (omdat suicide me de vorige keer zo goed steunde :p)

1. Omdat hij mij de vorige game ten onrechte liet sterven.
2. Hij was degene die Sid vooruit schoof zonder goede reden (haatzaaierij).

z1000

Terug
Naar boven