Fitness Seller

Forumgame 3: Weerwolf

Ben blij dat ik je heb bekeerd. Ik stem ook NIKS deze ronde. Ik lees het deze avond laat wel wat er zich allemaal heeft zitten ontvouwen.

Misschien is tussen boeken en experimenten wel een tip om goed op te letten in de komende verhalen in plaats van een directe hint.

@Sid: Ik dacht bij boeken ook al mogelijk aan de tovenaar.

Misschien is tussen boeken en experimenten wel een tip om goed op te letten in de komende verhalen in plaats van een directe hint.

@Sid: Ik dacht bij boeken ook al mogelijk aan de tovenaar.

Idd, volgens mij is dat gewoon letterlijk te vatten. Dan die foto daartussen. Mssn zit het wel in de URL verborgen, weet het niet. Anywayz, ben door. Lees het allemaal deze avond wel. Have fun boyzzzzz :gay:

• Topic Starter Topic Starter
Zoals het er nu uitziet gaat niks er vanavond uit. Hopelijk veranderen jullie nog van gedachten. Het is een goeie kerel.

lijkt wel afgesproken spel tussen suicide en z1000

ik wacht nog even om mn stem uit te brengen, 1e ronde is altijd beetje gokken

lijkt wel afgesproken spel tussen suicide en z1000

ik wacht nog even om mn stem uit te brengen, 1e ronde is altijd beetje gokken

Ja er is nog weinig van uit te gaan. Alleen markrot wordt genoemd.
Uit de urls valt ook weinig te halen. Hele pagina bekijken vanuit de code levert ook niets op :P.

Wat ik net tijdens mijn ontbijt nog dacht was het volgende: in het verhaal komt 2x het woord 'boeken' voor; misschien is de wolf iemand met een nickname als verwijzing naar een auteur/personage uit een bekend boek?

Zoals het er nu uitziet gaat niks er vanavond uit. Hopelijk veranderen jullie nog van gedachten. Het is een goeie kerel.

Wie?

Ik stem z1000, hij is verdacht door meteen op suicide te willen stemmen.

Kunnen we van Kane geen nieuwe Pinda maken? Bij de vorige ronde mocht hij ook als eerste! :o
nee :mad:

Toen was het spel nog eens niet begonnen of lag ik er al uit! Ik denk wat we geen overhaaste beslissingen moeten nemen. Maar dit iets meer aandacht moeten geven:

Ook een leuke:

De burgers onderzoeken het lijk en zoeken in de plaatselijke bibliotheek voor legendes over dit fenomeen, markrot is er als de pakken bij en begint de boeken driftig te lezen, ze zijn erover uit dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn.

Gewapend met deze kennis gaan de burgers op zoek naar deze weerwolf. Iedere dag vermoorden zij één iemand uit het dorp om uit te stellen dat deze wolf is. Wanneer er geen doden meer vallen kunnen de burgers met gerust hart stellen dat de wolf het loodje heeft gelegd. Als er hard gewerkt wordt kan uitgevonden worden wie de wolf is. Tussen de boeken en experimenten van het dorp in zal de wolf gevonden worden.

Volgens mij staat tussen de twee dikgedrukte woorden een hint naar de wolf. Weet alleen niet wat ik moet vinden :)

Deze tip ligt er gewoon dik en dik op.

NIEUW!!! De tovenaar:
De tovenaar kan iedere ronde een speler uitkiezen die hij om kan zetten tot een cultist. In de nacht kan hij mij een PM sturen over wie hij wilt converteren tot cultist. Hij is dus zelf een slechterik die bij de cultisten hoort de cultisten en de wolf hebben alleen geen idee wie hij is. Snachts zal hij mij een PM sturen wie hij wil veranderen in een cultist. Dit zal niet altijd lukken. Wanneer het mislukt stuur ik het bericht fail terug. In ongeveer 25%-50% van de gevallen slaagt hij. Probeert hij een cultist te converteren in een cultist gebeurt er niks en blijf ik hem fail terug sturen. Hetzelfde geldt voor het meisje, de heks, de jager en de sluipschutter.
Interessant, lijkt erop dat de tovenaar al na enkele rondes ontzettend veel info bezit. Ben benieuwd of tips naar de tovenaar in het verhaal worden gezet of dat hij volkomen anoniem blijft.

Krijgen cultisten ook bericht dat zij een nieuwe medecultist hebben :O of wordt dit een lonesome phaggutcultist?

NIEUW!!! De sluipschutter:
Deze sluwe jager gaat het bos in en schiet van een afstand op een heuvel iemand dood die hij verdenkt de wolf of een cultist te zijn. Hij heeft echter 1 probleem. De onderdelen van zijn wapen duren 2 dagen voordat hij ze bij elkaar gevonden heeft. En vervolgens moet hij om de 2 dagen weer nieuwe kogels zoeken. Sluipschutter is een mooi beroep maar helaas verdiend het in dit dorp niet al te best. De sluipschutter stuurt mij om de 2 dagen snachts een PM de persoon die hij kiest zal dan het loodje leggen.

de jager en sluipschutter

De jager en sluipschutter mogen met elkaar PM'en over hun verdenkingen. Op de dag dat de sluipschutter niet mag schieten kan de jager er voor kiezen de kogels die hij heeft aan de sluipschutter te geven die dan vervolgens iemand dood mag schieten die dag.

Dit houd in. De jager verdedigd op die dag niemand. De sluipschutter krijgt een extra kill
[/spoiler]

De jager en sluipschutter moeten in staat zijn om veel klaar te krijgen en die cultphaggits het goed moeilijk te maken. :D

Laatst bewerkt:
Interessant, lijkt erop dat de tovenaar al na enkele rondes ontzettend veel info bezit. Ben benieuwd of tips naar de tovenaar in het verhaal worden gezet of dat hij volkomen anoniem blijft.

Krijgen cultisten ook bericht dat zij een nieuwe medecultist hebben :O of wordt dit een lonesome phaggutcultist?

De jager en sluipschutter moeten in staat zijn om veel klaar te krijgen en die cultphaggits het goed moeilijk te maken. :D

:roflol:

Haha nee de huidige cultisten krijgen een bericht toegestuurd over wie er bij komt en zo ook de veranderde speler. De tovenaar komt nergens achter want ik zal hem nooit een rol onthullen en ook op burgers kan de magische enchant spreuk falen :)

We kunnen deze ronden ook een relatieve onbekend persoon uitstemmen?
En kijken wat de nacht+ verhaal ons brengt.

Als er niemand wordt uitgestemd, betekent dat dan dat er niemand uitgaat en de wolf vannacht iemand dood?

Edit: Mannen, als jullie niet stemmen ben ik genoodzaakt iemand at random uit te kiezen die een ongeluk overkomt. Dit kan reiken van burger tot wolf. Ik zal hier niet partijdig in zijn. Ik zal een nummer tussen de 1 en 20 kiezen en van uit hieruit de keuze maken.

Laatst bewerkt:
In de URL van de eerste foto zijn de enige dingen die ik kan afleiden het nummer '3' en vanachter staat ook ergens 's1600'. Geen idee of je een url kan veranderen naar iets wat je zelf wilt; indien dit kan, kan Maxi er zo een hint van hebben gemaakt... Indien je de url van een op google gevonden foto niet kan veranderen, lijkt het mij wel heel straf dat hij een url vindt met daarin een verwijzing naar de wolf?
.

Maxiamento heeft niks in de url geplaatst... Plaats in google de url en je vind precies dezelfde url terug uit een topic van 20-12-2011

Ik heb gezocht naar iemand met die joindate..maar niemand die hier meespeelt heeft die joindate..(dus geen link)
De foto is van de film van Helsing.. Uit 2004, ook geen van de spelers heeft een joindate van 2004. (dus geen link) Heb gekeken naar de naam & leeftijd van de acteur die dan de wolf speelt in de film... Maar ook geen resultaat.. de acteur die t speelde heet Hugh nogwat..niemand hier heet Hugh neem ik aan... daarbij komt ie uit 1968 dat is een leeftijd van 43/44.. Ook niemand van hier heeft die leeftijd... Allemaal wat ver gezocht als hint uiteraard maar je mag niks uitsluiten :)

Konden vanavond tot 8 uur stemmen toch?
Tijd zat :p

Terug
Naar boven