Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

maxiamento
die kerel doet alsof hij super veel van het spel af weet, moet dus wel cultphag zijn. weet sowieso de rollen van zijn vriendjes....

Lijkt me ook verdacht, de mensen die ineens de stemmen naar subgenius willen schuiven. Ik stem ook voor z1000![]()
.Remi, had jij geen hints ontcijferd? Dat die zin ingestudeerd lijkt volgens mij is allemaal mooi en wel, maar no way dat ik nog eens op een onschuldige burger stem in de eerste ronde, die verantwoordelijkheid neem ik niet nog eens![]()
Lijkt me ook verdacht, de mensen die ineens de stemmen naar subgenius willen schuiven. Ik stem ook voor z1000![]()

Ja & je wilt nu dat ik die hier ga lopen vertellen?

Het is dag
In het rustige dorpje roid rage village wordt op de pinksterochtend een gruwelijke moord ontdekt. De burgers onderzoeken het lijk en zoeken in de plaatselijke bibliotheek voor legendes over dit fenomeen, markrot is er als de pakken bij en begint de boeken driftig te lezen, ze zijn erover uit dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn.
![]()
Gewapend met deze kennis gaan de burgers op zoek naar deze weerwolf. Iedere dag vermoorden zij één iemand uit het dorp om uit te stellen dat deze wolf is. Wanneer er geen doden meer vallen kunnen de burgers met gerust hart stellen dat de wolf het loodje heeft gelegd. Als er hard gewerkt wordt kan uitgevonden worden wie de wolf is. Tussen de boeken en experimenten van het dorp in zal de wolf gevonden worden. Echt jong zijn deze jongens uit dit dorp niet meer, ze hebben al ervaring opgedaan.. Misschien zijn ze daarom nu sluw geworden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mensen die op subgenius hebben gestemd: imba, remi.
Mensen die verder aan zijn kant staan: fitness.
Als z1000 cultist blijkt te zijn... interdasting![]()