XXL Nutrition

Forumgame 3: Weerwolf

Afhankelijk van wat de vangst zal
Zijn weten we meer morgen

Moet zo meteen ook door. En als ik het zo hoor zijn er nu twee kampen: z1000 vs SubGenius

Moet snel een keuze maken en mijn stem gaat naar z1000, mede ook doordat Remi het voor hem opneemt. En daar Remi ons niet verder zijn kennis deelt over de 2 hints die hij zag in het verhaal...

i smell cult brotherhood :)

Mijn vraak zal zoet zijn:D

maxiamento

die kerel doet alsof hij super veel van het spel af weet, moet dus wel cultphag zijn. weet sowieso de rollen van zijn vriendjes....

Lijkt me ook verdacht, de mensen die ineens de stemmen naar subgenius willen schuiven. Ik stem ook voor z1000 :o

Remi, had jij geen hints ontcijferd? Dat die zin ingestudeerd lijkt volgens mij is allemaal mooi en wel, maar no way dat ik nog eens op een onschuldige burger stem in de eerste ronde, die verantwoordelijkheid neem ik niet nog eens :roflol:

Ja & je wilt nu dat ik die hier ga lopen vertellen?

Lijkt me ook verdacht, de mensen die ineens de stemmen naar subgenius willen schuiven. Ik stem ook voor z1000 :o

Stem moet dikgedrukt he ;)

Alleen misschien is dit nu juist eigenlijk dat jullie de stemmen naar z1000 willen schuiven ???

Aangepast, excuses :p

bescherm je cultphags vriendjes nog maar wat...

kijk jongens, iemand kan in dit spel een argument geven dat jij goed vindt he. maar als op het einde van het spel blijkt dat hij aan the gayside staat, en jij bent burger, ben je echt ge****t.

dus elke tip die je hier leest moet je lezen alsof hij door een fag getypt is, of door een burger

• Topic Starter Topic Starter
Het is dag

In het rustige dorpje roid rage village wordt op de pinksterochtend een gruwelijke moord ontdekt. De burgers onderzoeken het lijk en zoeken in de plaatselijke bibliotheek voor legendes over dit fenomeen, markrot is er als de pakken bij en begint de boeken driftig te lezen, ze zijn erover uit dat dit een aanval van een weerwolf geweest moet zijn.

van_helsing_werewolf-361x282.jpg

Gewapend met deze kennis gaan de burgers op zoek naar deze weerwolf. Iedere dag vermoorden zij één iemand uit het dorp om uit te stellen dat deze wolf is. Wanneer er geen doden meer vallen kunnen de burgers met gerust hart stellen dat de wolf het loodje heeft gelegd. Als er hard gewerkt wordt kan uitgevonden worden wie de wolf is. Tussen de boeken en experimenten van het dorp in zal de wolf gevonden worden. Echt jong zijn deze jongens uit dit dorp niet meer, ze hebben al ervaring opgedaan.. Misschien zijn ze daarom nu sluw geworden.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even het verhaal nogmaals. Ik zal alle verhalen aan elkaar blijven koppelen voor overzichtelijkheid.

op iemand anders stemmen heeft geen zin meer, dan stem ik z1000
Dat gedoe met suicide vind ik maar raar

en heb het de vorige spellen ook altijd al willen doen :roflol:

Mensen die op subgenius hebben gestemd: imba, remi.
Mensen die verder aan z1000's kant staan: fitness.

Als z1000 cultist blijkt te zijn... interdasting :)

Mensen die op subgenius hebben gestemd: imba, remi.
Mensen die verder aan zijn kant staan: fitness.

Als z1000 cultist blijkt te zijn... interdasting :)

En als ie geen cultist is...gaan we dan iedereen elimineren die op z1000 gestemd heeft?

Maxi, wat is de deadline?

Ach wie er vanavond ook hangt, of het nou Subgenius of Z1000 is, pas als we de rol weten kunnen we gaan speculeren wie cultisten zijn.
Hoop dat Subgenius komt te hangen en dat het een cultfag is, dan zou ik echt goed zijn :p

Terug
Naar boven