MuscleMeat

Forumgame 3: Weerwolf

Vorige keer heb ik ten onrechte een burger weggestemd, dus ik ga nu nog even wachten met mijn stem uit te brengen; wil niet 2x achtereen dezelfde fout maken :p

Volgens Maxi zit er ook een hint in zijn vorige post (met dat troll-filmpje), maar geen idee welke hint erin zit. Iemand hier wel?

Ik wacht nog even tot Remi zijn stem uitbrengt, aangezien hij al twee hints heeft ontcijferd blijkbaar.

z1000 inderdaad, voor de rest hebben we eigenlijk niks waar we wat mee kunnen :rolleyes:.

Als een cultist op dit moment een paar stemmen krijgt zou je verwachten dat er een ander naar voren geschoven wordt waar de cultisten massaal op willen stemmen (in de hoop dat burgers volgen). Dit pleit wel weer voor z1000 eigenlijk.

Vandaag lekker in de dierentuin geweest met mijn dochtertje.
Daar geen weerwolf gezien.

Ik denk toch dat ik voor Subgenius ga.
Puur een gevoel.

Niemand springt echt voor Z1000 in de verdediging, dus verwacht niet dat dit een cultist is.

Misschien ben jij de eerste cultphag die hem verdedigd nu...

Nope

Oke ik backfire dan
Ik stem Markrot
t**fus homo. Heb note bene het vorig spel geleid.

Ik roep op aan de mensen die aan de goede kant staan om op Markrot te stemmen.
Dus Burgers, meisjes, heks. Kill markrot

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 18:48 ----------

Nou ja zeg...wat is dit nu. ik moet wel effe mijn stem uitbrengen want zodalijk ben ik weg :( Is de eerste stem dus ik weet niet wat ik moet stemmen. Suicide en z1000 gingen elkaar geloof ik even te lijf maar hebben daarna weer hun ruzietje bijgelegd (verdacht?) ...kwee niet wat ik moet stemmen dus stem ik z1000 (omdat suicide me de vorige keer zo goed steunde :p)

1. Omdat hij mij de vorige game ten onrechte liet sterven.
2. Hij was degene die Sid vooruit schoof zonder goede reden (haatzaaierij).

z1000

Cultfags nummer 1 en 2.

We hebben nog even :)

z1000 inderdaad, voor de rest hebben we eigenlijk niks waar we wat mee kunnen :rolleyes:.

Cultfag 3.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 18:52 ----------

Ik wijzig mijn stem na deze homo SubGenius

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 18:53 ----------

Puur een gevoel.

Niemand springt echt voor Z1000 in de verdediging, dus verwacht niet dat dit een cultist is.

Idd.
Het is nu al duidelijk wie de cultfags zijn.
Wat een domme mong*len om zich in de 1e ronden al bekend te maken.

Oke subgenius krijgt mijn vote ook.

Cultfag 3.

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 18:52 ----------

Ik wijzig mijn stem na deze homo SubGenius

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 18:53 ----------

Idd.
Het is nu al duidelijk wie de cultfags zijn.
Wat een domme mong*len om zich in de 1e ronden al bekend te maken.

Kinderachtig taalgebruik, geen idee hoe hij zich moet verdedigen om zijn rol als wolf te beschermen. Wordt een snelle ronde.

• Topic Starter Topic Starter
Hou het gezellig guys :roflol:

1. Omdat hij mij de vorige game ten onrechte liet sterven.
2. Hij was degene die Sid vooruit schoof zonder goede reden (haatzaaierij).

z1000

Mooi onzin argument

Nou ja zeg...wat is dit nu. ik moet wel effe mijn stem uitbrengen want zodalijk ben ik weg :( Is de eerste stem dus ik weet niet wat ik moet stemmen. Suicide en z1000 gingen elkaar geloof ik even te lijf maar hebben daarna weer hun ruzietje bijgelegd (verdacht?) ...kwee niet wat ik moet stemmen dus stem ik z1000 (omdat suicide me de vorige keer zo goed steunde :p)

Deze zin lijkt me zwaar gelogen & ingestudeerd.
Ik stem dus ook SubGenius

Hmm weet het allemaal nog niet. Vechten jullie het maar uit voordat ik straks op het eind niet geloofd wordt omdat ik een burger eruit gestemd zou hebben ;).

• Topic Starter Topic Starter
Jullie hebben nog een uurtje :cool:

Puur een gevoel.

Als jij nu een cultist bent die het voor z1000 opneemt, heb je het echt wel mooi gespeeld :roflol:

Remi, had jij geen hints ontcijferd? Dat die zin ingestudeerd lijkt volgens mij is allemaal mooi en wel, maar no way dat ik nog eens op een onschuldige burger stem in de eerste ronde, die verantwoordelijkheid neem ik niet nog eens :roflol:

Ik heb eigenlijk het vermoeden dat geen van de mensen die nu de klappen vangen cultist zijn.

Echter, wanneer er nu veelvuldig op een burger wordt gestemd, zullen niet alle cultisten hierin mee gaan, alleen als het echt nodig is.

Ik vind z1000 toch nog een beetje verdacht, omdat er opeens een stormloop is gekomen op subgenius.

Voorlopig blijft mijn stem dus, ook al denk ik dat de kans groot is dat hij burger is (maar subgenius is denk ik zeker wel burger).

Terug
Naar boven