Fitness Seller

Forumgame 3: Weerwolf

een bibliotheek voor legendes over wolvenmoorden, markrot is hier als eerste bij
markrot is dus erg erg erg geinteresseerd in alles wat met wolven etc te maken heeft
instant cultphag allert!

z1000 post pretty much in het drugstopic, hij experimenteert dus veel. in het verhaal moet je experimenteren om de wolf te vinden. z1000 wil de wolf vinden -> burger

lijkt het meest logische

maar z1000 lijkt mij eigelijk best verdacht

z1000

En als ie geen cultist is...gaan we dan iedereen elimineren die op z1000 gestemd heeft?

Dan gaan we naar de volgende, meest verdachte persoon kijken. Als iemand cultist is en hij werd openlijk gesteund, is vaak een sterke aanwijzing ;)

Probeer het nu te documenteren, zodat posts straks niet ge-edit kunnen worden.

Dan gaan we naar de volgende, meest verdachte persoon kijken. Als iemand cultist is en hij werd openlijk gesteund, is vaak een sterke aanwijzing ;)

Probeer het nu te documenteren, zodat posts straks niet ge-edit kunnen worden.

zo kwam ik vorige keer ook op orgineel uit. had 6-7 posts gequote waar dat heel duidelijk uit werd.
de enige reacties van de domme burgers/ slimme cultphags was: MIND****, en daarna stemden ze nog een burger weg....

Dat is wel zo ja, zoals ik al eerder heb gezegd: ik denk dat de kans groot is dat hij alsnog burger is. Maar subgenius lijkt me de kans nog groter dat hij burger is, daarom probeer ik het liever met z1000.

Sowieso is er nu niet veel reden om mensen te gaan verdedigen, aangezien we nog van niemand kunnen weten wie het is (behalve de cultisten dan die elkaar wel kennen). Als ineens mensen dan zeker niet willen dat z1000 weg gaat, is dat toch best verdacht.

Was toch tot 8 uur stemmen?
Kan niet wachten, heb je al een mooi verhaaltje Maxi? :)

Ik leg me bij mijn dood neer.

De cultfags zijn meteen duidelijk in het spel.

Mijn wraak zal vannacht goed zijn;)

xxx

En PS ik leid nooit meer het volgende spel.
Homo's

Sowieso is er nu niet veel reden om mensen te gaan verdedigen, aangezien we nog van niemand kunnen weten wie het is (behalve de cultisten dan die elkaar wel kennen). Als ineens mensen dan zeker niet willen dat z1000 weg gaat, is dat toch best verdacht.

voor de cults is het telaat om nog te stemmen op iemand anders.

in de eerste ronde wordt er op iemand opgeofferd, en het laatste wat je kan doen is al van de eerste ronde mensen duidelijk gaan verdedigen ;)

wat zijn de argumenten eigelijk om op woopy te stemmen? zouden we die eens niet checken? hij deed vorige keer niet mee, misschien heeft hij nu wel leuk rolletje gekregen?

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 19:29 ----------

ik leg me bij mijn dood neer.

xxx

en ps ik leid nooit meer het volgende spel.
Homo's

rip

voor de cults is het telaat om nog te stemmen op iemand anders.

in de eerste ronde wordt er op iemand opgeofferd, en het laatste wat je kan doen is al van de eerste ronde mensen duidelijk gaan verdedigen ;)

wat zijn de argumenten eigelijk om op woopy te stemmen? zouden we die eens niet checken? hij deed vorige keer niet mee, misschien heeft hij nu wel leuk rolletje gekregen?

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 19:29 ----------

rip
Hmm, misschien heb jij wel een leuk rolletje :D

Toch denk ik: als z1000 cultist was zou ik wel wat meer stemmen op sub verwachten.
Ik zie de kans echter het grootst dat beiden gewoon burger zijn en dat geen van de cultisten op dit moment nog verdacht is.

Maar het is ws. te laat om nu nog iemand anders naar voren te schuiven, en zoals gezegd denk ik dat de kans net iets groter is voor sub om burger te zijn.

Hmm fitness zijn stem gaat nu ook naar z1000. Jongens, ik denk dat hij toch gewoon een burger is :o

Ik leg me bij mijn dood neer.

xxx

En PS ik leid nooit meer het volgende spel.
Homo's

Laatste spel heb je mij niet eens mee laten spelen, misschien is dit wel je straf :D

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 19:34 ----------

Als z1000 burger is, wat ik denk, dan weten we praktisch zeker dat markrot een cultfag is.

Laatste spel heb je mij niet eens mee laten spelen, misschien is dit wel je straf :D

Als z1000 burger is, wat ik denk, dan weten we praktisch zeker dat markrot een cultfag is.

Sorry xxx

Markrot is een cultfag samen met Billy en Subgenius

Of de ti-ta-tovenaar

edit: verbrande rug/schouders zijn niet chill bij benentraining.

Laatst bewerkt:
Hmmm, nu z1000 haast niet meer ontkomt aan de eliminatie, zou ik niet verwachten dat mensen hem nu nog zo vurig zullen bijstaan, omdat de cult dan misschien wel in 1x opgerold kan worden in het geval hij cultist is. Of het is gewoon domheid.

Ben heel erg benieuwd, wanneer hak jij de knoop door maxi?

Dat is wel zo ja, zoals ik al eerder heb gezegd: ik denk dat de kans groot is dat hij alsnog burger is. Maar subgenius lijkt me de kans nog groter dat hij burger is, daarom probeer ik het liever met z1000.

Ik ga ook niet op je stemmen bij de contest:roflol::roflol::roflol::roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Is iedereen zeker en klaar over ze stemmen? Want dan wil ik het verhaal wel plaatsen. Ik ben klaar.

Terug
Naar boven