MuscleMeat

Forumgame 3: Weerwolf

Hmm fitness zijn stem gaat nu ook naar z1000. Jongens, ik denk dat hij toch gewoon een burger is :o

HAHA, ik ga natuurlijk mijn rol hier niet openbaren en in deze post gaan ook geen tips staan, maar jij laat je wel gemakkelijk ompraten he markrot.
stel ik was cultist, iemand verdenkt me openlijk en enkel en alleen door een stem uit te brengen die niets boeit, word ik niet meer verdacht, hoe cool is dat.

ik zeg dit niet als cultist of als burger, maar gewoon als neutraal iemand .
vel geen ordeel over goed en slecht na deze post ;)

Omdat ik dacht dat markrot burger was zou z1000 een cult moeten zijn. ik stem z1000 en zie morgen t resultaat..

• Topic Starter Topic Starter
Het is nacht

De ietwat eenvoudige burgers van roid rage village moeten verdovende middelen gebruikt hebben voor het eerste slachtoffer dat ze gekozen hebben. Helaas is dit een zwaar verlies voor de burgers deze eerste ronde. De slechte jongens vieren feest, 1 ervan heeft toverballen vast waarmee hij zijn burgers probeert te beheksen, dat is deze avond bij stom toeval mislukt.

drugs1.jpg

Terwijl de burgers nog 1 keer omkijken naar het trieste vermoorde lijk van het eerste slachtoffer realiseren ze zich dat deze dood met zware consequenties gepaard zal gaan. In het begin is het alleen wikken en wegen, en het 1 tegen het ander opwegen als je begrijpt wat ik bedoel.

Z1000 is dood. Hij was de jager.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke ik backfire dan
Ik stem Markrot
t**fus homo. Heb note bene het vorig spel geleid.

Ik roep op aan de mensen die aan de goede kant staan om op Markrot te stemmen.
Dus Burgers, meisjes, heks. Kill markrot

---------- Post toegevoegd Sun 27 May 2012 om 18:48 ----------

Cultfags nummer 1 en 2.

Hey wacht eens even. Niet dat ik mijn stem verander ofzo, maar is dat een hint in je post. Je noemt veel rollen bij naam maar laat toevallig een paar weg? hmmm....stof tot nadenken

Oh **** :o

Hey wacht eens even. Niet dat ik mijn stem verander ofzo, maar is dat een hint in je post. Je noemt veel rollen bij naam maar laat toevallig een paar weg? hmmm....stof tot nadenken

Blijkbaar wel ja. is dat later erbij geëdit want had het de 1e keer niet eens gezien.

Ik ben een dood en ben een jager.

Wie de cults zijn is duidelijk.
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Yes madd
:mad::mad::mad::mad:

Nasty shit dit...
Ik stel voor dat de burgers nu wakker zijn en volgende ronde stemmen de overduidelijke cultfags.

Ik ben een dood en ben een jager.

Wie de cults zijn is duidelijk.
:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Yes madd
:mad::mad::mad::mad:

vind het best zielig voor jouw, eerst doe je zo je best in het vorige spel, en nu wordt je verdacht van cultgedrag terwijl je een belangrijke rol had :s
EDIT: nohomo

Wtf mannen, ik dacht dat het tot 20u was?

****ers, goed gestemd ze mannen, de jager weg... dit is nou exact de godverdomse reden dat ik de eerste ronde niet stem tenzij ik goede hints/redenen had!

Remi, je zegt dat je hints hebt, maar wilt ze nadien niet delen. Waarom niet? Nu weet de wolf dat jij hints hebt, en als je vannacht vermoord wordt door hem weten we niet eens wat jij weet/wist?

EDIT:
Oja, Maxi, hoeveel hints in het verhaal? En makkelijker of moeilijker?

WTF..nice going mensen...En vooral ook ACHTERLIJKE burgers.

Omg

lol. Ik kom net in de topic en dacht nog even voor 20.00 balans op te maken. ik zie nu hoe misplaats mijn post is :laugh:

Kijk dat krijg je dus ervan. Eerst lezen dan posten :D

edit:
@z1000
sorry man...je was een goeie peer :(
vorig spel was je ook toppie :(

Buffalo billy vuile cult homo

Terug
Naar boven