XXL Nutrition

Forumgame 3: Weerwolf

:roflol:

Wordt weer op niveau gespeeld hier.
Een beetje oplettende speler met verstand heeft door dat er nog totaal geen conclusie valt te trekken.

Laatst bewerkt:
Nu maar afwachten wat de wolf doet.
De cultfags zijn duidelijk dus er zal wel een burger sterven.

Stelletje idioten, jager eruit stemmen.

nu weer verder bbq.

Ik zie dat t aantal Debielen dat meespeelt met dit spel steeds groter word...

Wat een figuren zeg de t*fus

en dan probeer je je eruit te praten door te doen alsof je buffer en ouder en wijzer en beter bent.
ga je cuiltvrienden nog wat amuseren zeg...

ik zag denk ik nog een hint.
het lezen van boeken over wolven, doet je meer kennis over de wolf krijgen.
kennis over de wolf vergaren is typisch iets voor het meisje, die elke nacht gluurt en info krijgt.
markrot is dus bij nader inzien het meisje!
shake that ass and show that tits markrot ;)

Tja, het lag er dik op. In de eerste ronde, een georganiseerde cult en onzekere burgers, dan kan het haast niet anders dat een burger de bijl krijgt. :/
Tenminste, was het een cultist, dan hadden we meer weerstand kunnen verwachten.

Maxi, kun je misschien iets duidelijk zijn over de tijden wanneer het dag en nacht is? Voor het geval mensen misschien wilden stemmen maar de deadline net misten.

wil dit zeggen dat de sluipschutter nu altijd meer kogels heeft?

we zijn goed begonnen :roflol:

Origineel, billy en beginner zijn duidelijk cultists. wie de wolf is wordt me ook wel duidelijk, maar dat laat ik nu mog even voor me.

sow hey the hint zit er wel erg dik op he ...heksje misschien ? :p

• Topic Starter Topic Starter
Tja, het lag er dik op. In de eerste ronde, een georganiseerde cult en onzekere burgers, dan kan het haast niet anders dat een burger de bijl krijgt. :/
Tenminste, was het een cultist, dan hadden we meer weerstand kunnen verwachten.

Maxi, kun je misschien iets duidelijk zijn over de tijden wanneer het dag en nacht is? Voor het geval mensen misschien wilden stemmen maar de deadline net misten.

is dit niet duidelijk genoeg dan?

Lets rock bitches

rockin_werewolf.jpg

:roflol:

Er mag vanavond tot 20:00 gestemd worden

• Topic Starter Topic Starter
wil dit zeggen dat de sluipschutter nu altijd meer kogels heeft?

we zijn goed begonnen :roflol:

Nee de voordelen van de jager sterven met de jager. De jager heeft net voor zijn dood wel de kogels aan de sluipschutter afgestaan wat betekent dat hij vanacht wel iemand dood mag schieten.

My bad :o

Nu pas internet, hele dag weg geweest en niet op het forum kunnen kijken. FFFFFFFUUUUUUUUUUUU

Terug
Naar boven