MuscleMeat

Forumgame 3: Weerwolf

Waarom zou je verschillende keren zeggen een hint ontcijferd te hebben maar deze nooit willen delen? Wat is het nut dan dat je dat keer op keer vermeldt? De cultisten weten op die manier dat je dingen weet, en de burgers kan je niet overtuigen omdat je niets uitlegt. Beetje vreemd gedrag, toch?

Waarom zou je verschillende keren zeggen een hint ontcijferd te hebben maar deze nooit willen delen? Wat is het nut dan dat je dat keer op keer vermeldt? De cultisten weten op die manier dat je dingen weet, en de burgers kan je niet overtuigen omdat je niets uitlegt. Beetje vreemd gedrag, toch?

Ik wilde kijken of maxiamento mijn hint over de heks kon beamen... en dat deed ie door te zeggen dat ie wel een hint had gegeven over de heks.

Voor de rest zegt t heel veel...

Simpele! Als hij zegt wie de heks is vermoordt de wolf haar gewoon de eerste nacht. Waarom wil je dat per se weten? Ik denk als de heks dreigt weggestemd te worden dat Remi wel zal ingrijpen en het duidelijk zal maken.

Simpele! Als hij zegt wie de heks is vermoordt de wolf haar gewoon de eerste nacht. Waarom wil je dat per se weten? Ik denk als de heks dreigt weggestemd te worden dat Remi wel zal ingrijpen en het duidelijk zal maken.

Lijkt allemaal heel logisch, maar Remi zegt wel pas na 100x aandringen van mij, dat het een hint is over de heks, waarna Maxi pas kan bevestigen dat er inderdaad een hint was over de heks. Remi wou daarvoor al op origineel stemmen (in mijn ogen nog altijd zonder echte goede reden) met de 'steun' van de burgers, omdat iedereen denkt/dacht dat hij iets weet.

Vind het allemaal ook maar wat vreemd, maar momenteel vind ik dit ook geen goede reden om op Remi te stemmen, dus ik blijf stemloos :sad:

Ik blijf eigenlijk een beetje op fitness beginner hangen.

Die code kan zeggen wie de cultisten zijn, en dat weten we nog niet 100% zeker of die code dat zegt (kan even goed zijn dat het een lijstje is van mensen met een rol of zoiets + wie zegt dat wolf tussen die codes zit?), en fitness heeft IMO de enige verdachte move gemaakt bij het stemmen. Ik ga voor Fitness Beginner. Ik hoop dat ik jullie wat kan bekeren met mijn redenering, maar ik zet er een kanttekening bij: ik weet het niet 100% zeker... ik weet het van niemand 100% zeker maar iemand moet de spits afbijten. Ik wil natuurlijk ook zien wat er nog gebeurt tot 22.00 en aan de hand van de redeneringen en stemmen mijn eigen stem nog wel aanpassen mocht dit blijken dat iemand anders die ik verdacht vind zou opknopen (of mocht dat blijken dat het mijn eigen harses redt).

Laatst bewerkt:
Lijkt allemaal heel logisch, maar Remi zegt wel pas na 100x aandringen van mij, dat het een hint is over de heks, waarna Maxi pas kan bevestigen dat er inderdaad een hint was over de heks. Remi wou daarvoor al op origineel stemmen (in mijn ogen nog altijd zonder echte goede reden) met de 'steun' van de burgers, omdat iedereen denkt/dacht dat hij iets weet.

Vind het allemaal ook maar wat vreemd, maar momenteel vind ik dit ook geen goede reden om op Remi te stemmen, dus ik blijf stemloos :sad:

Jij denkt dus, dat ik cultist ben, ik weet wie de heks is... dat zou dan Orgineel moeten zijn & die stem ik er dan uit? Als ik cultist was zou dat idd een goed plan geweest zijn..

Maar nee dat ben ik niet:)

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 17:29 ----------

Ik blijf eigenlijk een beetje op fitness beginner hangen.

Die code kan zeggen wie de cultisten zijn, en dat weten we nog niet 100% zeker of die code dat zegt (kan even goed zijn dat het een lijstje is van mensen met een rol of zoiets + wie zegt dat wolf tussen die codes zit?), en fitness heeft IMO de enige verdachte move gemaakt bij het stemmen. Ik ga voor Fitness Beginner. Ik hoop dat ik jullie wat kan bekeren met mijn redenering, maar ik zet er een kanttekening bij: ik weet het niet 100% zeker... ik weet het van niemand 100% zeker maar iemand moet de spits afbijten. Ik wil natuurlijk ook zien wat er nog gebeurt tot 22.00 en aan de hand van de redeneringen en stemmen mijn eigen stem nog wel aanpassen mocht dit blijken dat iemand anders die ik verdacht vind zou opknopen (of mocht dat blijken dat het mijn eigen harses redt).

Ik wil zoiezo niet dood... er zijn nu d8 ik 3 stemmen op mij & 3 op Orgineel als t goed is en nu 1 voor fitness beginner

Jij denkt dus, dat ik cultist ben, ik weet wie de heks is... dat zou dan Orgineel moeten zijn & die stem ik er dan uit? Als ik cultist was zou dat idd een goed plan geweest zijn..

Dat zeg ik niet :p

Wat ik zeg is het volgende:
- jij zegt dat je hints hebt ontcijferd
- burgers die niet voor zichzelf denken, geloven je en gaan je volgen
- jij stemt op origineel (zonder je hint uit te leggen of zonder goede reden buiten postgedrag)
- iedereen volgt je

Op die manier kun jij origineel eruit stemmen, zonder ook maar één keer aan te halen wat je juist ontcijferd hebt of wat jij weet, simpelweg omdat er hier een paar kiekens zonder kop tussen zitten die je volgen zonder na te denken. Pas op, geef mij een goede reden om op origineel te stemmen, en ik volg je, maar deze ronde wil ik wel 'zeker' zijn dat ik weet waar ik mee bezig ben :)

Het zou kunnen dat je een cultist bent, zeker en vast, maar bovenstaande redenering van mij is voor mij niet voldoende reden om dat te denken dus ik ga niet op je stemmen en weet dus nog niet veel :(

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 17:29 ----------

Ik wil zoiezo niet dood... er zijn nu d8 ik 3 stemmen op mij & 3 op Orgineel als t goed is en nu 1 voor fitness beginner

Hmm, drie stemmen op jou? :eek:
Ok, met het risico dat ik me verdacht maak. Ik wijzig mijn stem naar origineel. remi is één van de weinigen die mee redeneert, en ik vertrouw je daarom. Het vorige spelletje deed je dat duidelijk minder en toen was je cultist. + Wat is statistisch de kans dat je twee spelletjes op rij cultist gaat zijn?

Ik vind beginner verdachter als remi + ori, dus als er genoeg stemmen voor hem zijn ga ik mee in beginner. Ook al acht ik de kans bij billy groter dat hij cultist is.

Remi of je bent evil, of je bent slecht aan het spelen. ???

Remi of je bent evil, of je bent slecht aan het spelen. ???

Nee ben niet evil. speel gewoon slecht..

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 17:39 ----------

Ok, met het risico dat ik me verdacht maak. Ik wijzig mijn stem naar origineel. remi is één van de weinigen die mee redeneert, en ik vertrouw je daarom. Het vorige spelletje deed je dat duidelijk minder en toen was je cultist. + Wat is statistisch de kans dat je twee spelletjes op rij cultist gaat zijn?

Op 1 of andere manier vind ik Orgineel toch niet meer zo verdacht.. gewoon een gevoel.. maargoed ben momenteel nog steeds niet in een status waarbij ik goed kan redeneren.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 17:41 ----------

wat ik nog wel kan is tellen...

Momenteel is de stand

4 voor Orgineel........
2 voor Remi AFCA........ Lork & Fitness Beginner stemden op mij

Laatst bewerkt:

Dit bedoel ik dus.

In mijn ogen maak je je niet verdacht Sid, maar nu volg ook jij Remi al zonder enige goede reden, buiten het feit dat hij mee nadenkt. Sorry, maar momenteel denkt bijna iedereen na, maar men volgt enkel Remi en waarom? Omdat hij het goed kan uitleggen? Omdat hij geen twee spelletjes achter elkaar cultist kan zijn? Of toch omdat hij in het begin zei dat hij twee hints ontcijferd had?

Mja, als dat voor jou genoeg is om te stemmen op origineel, dan doe je maar, maar o wee als jullie hem er nu uit kicken en hij goed is!

• Topic Starter Topic Starter
8 stemmen op maxi

tumblr_m3dhs4x8KI1r094x1.jpg

Ik ga al weg guys. Peace later yoo

Dit bedoel ik dus.

In mijn ogen maak je je niet verdacht Sid, maar nu volg ook jij Remi al zonder enige goede reden, buiten het feit dat hij mee nadenkt. Sorry, maar momenteel denkt bijna iedereen na, maar men volgt enkel Remi en waarom? Omdat hij het goed kan uitleggen? Omdat hij geen twee spelletjes achter elkaar cultist kan zijn? Of toch omdat hij in het begin zei dat hij twee hints ontcijferd had?

Mja, als dat voor jou genoeg is om te stemmen op origineel, dan doe je maar, maar o wee als jullie hem er nu uit kicken en hij goed is!

T vorige potje deed je niks anders dn dat.. & je was burger :roflol:

Waarom wil je eigelijk dat mensen aan mij gaan twijfelen? Omdat je je nog genaaid voelt door t vorige potje? srs question

Mensen DENK NA!
Als origineel cult was, had remi al lang veel meer stemmen tegen gehad. (is na origineel de 2de meest waarschijnlijke om eruit te vliegen)
Dus denk ik dat origineel geen cult is.

Dit bedoel ik dus.

Sorry, dude,... ik geloof Remi blindelings. Van hem ben ik redelijk zeker, jij niet dan? Origineel is het volgens mij ook vrij zeker niet, maar als een stem op origineel remi redt, dan doe ik dat gewoon. Wat mij betreft is het fitness beginner, als er genoeg mensen daarin meegaan...

T vorige potje deed je niks anders dn dat.. & je was burger :roflol:

Waarom wil je eigelijk dat mensen aan mij gaan twijfelen? Omdat je je nog genaaid voelt door t vorige potje? srs question

Ik heb toen op Sub gestemd omdat hij met beschuldigingen in het rond aan het zwieren was in de eerste ronde, wat zowiezo verdacht was en nadien op Lork omwille van die karma-berichten... Dat waren ook geen goede redenen, maar beter dan niets.

Ze moeten niet twijfelen aan jou, ze moeten twijfelen aan hun/jou keuze. Jij stemt origineel en ze volgen jou blind, ik wil weten waarom. Ik wil gewoon een goede reden hebben, vooraleer ik een stem uitbreng.

Mensen DENK NA!
Als origineel cult was, had remi al lang veel meer stemmen tegen gehad. (is na origineel de 2de meest waarschijnlijke om eruit te vliegen)
Dus denk ik dat origineel geen cult is.

Dit vind ik altijd zon slap argument... maargoed maakt niet uit .. heb bij Orgineel wel een goed gevoel opeens:)

de stemmen kloppen niet; iemand die de juiste stemmen kan tellen?

Terug
Naar boven