XXL Nutrition

Forumgame 3: Weerwolf

Dat is geen waterdichte theorie. Ik ben altijd al een redelijk onbenullig iemand geweest in het weerwolf spelletje en heb steeds goed mee gedaan! Allé, niet dat ik zeg dat je theorie helemaal niet klopt, het is gewoon ook niet 100% waterdicht.

Nee, dat weet ik wel :p maar net zoals vorige ronde wil ik dus ook niet op iemand inactief stemmen, omdat ik denk dat die de wolf niet gaat zijn.

Mijn redenering is: "Actieve mensen kunnen burger zijn, maar inactieve mensen zullen niet de wolf zijn." Het is inderdaad niet waterdicht en in het volgende spel zal de wolf er misschien om kiezen om inactief te zijn, maar niet dit spelletje.

Btw, wel ff opletten wie nu minder actief gaat spelen, dat is ook wel verdacht dan ;)

Nee, dat weet ik wel :p maar net zoals vorige ronde wil ik dus ook niet op iemand inactief stemmen, omdat ik denk dat die de wolf niet gaat zijn.

Mijn redenering is: "Actieve mensen kunnen burger zijn, maar inactieve mensen zullen niet de wolf zijn." Het is inderdaad niet waterdicht en in het volgende spel zal de wolf er misschien om kiezen om inactief te zijn, maar niet dit spelletje.

Btw, wel ff opletten wie nu minder actief gaat spelen, dat is ook wel verdacht dan ;)

Als je zo nadenkt...

Weet dat wolf wrs iemand is die zeer actief was in de vorige 2 spellen. Speelt daarvan nu iemand inactief mee, dan zou die wel eens de wolf kunnen zijn.

Maar de kans is groter dat die gewoon actief deelneemt. Lijkt me ook gewoon leuker om je tussen de slachtoffers te begeven :D

Als je zo nadenkt...

Weet dat wolf wrs iemand is die zeer actief was in de vorige 2 spellen. Speelt daarvan nu iemand inactief mee, dan zou die wel eens de wolf kunnen zijn.

Maar de kans is groter dat die gewoon actief deelneemt. Lijkt me ook gewoon leuker om je tussen de slachtoffers te begeven :D

Zowel Peer als Maxi waren actief vorige spelletjes, maar zij waren verre van de meest actieve leden. Meer nog, zij waren pas opvallend aanwezig als de hun overwinning onafwendbaar geworden was.

Nog een uurtje of 3, en ik zie nog geen reden om mijn stem te veranderen.

Ik had vanochtend al op suicide sid gestemd en neem aan dat markrot en jorgyboy ook van de slechte kant zijn.. vergeet mijn stem dus niet;)

Tussenstand

Stemmer/gestemde

IMBA/origineel
Woopy/origineel
Thielen/origineel
Bikers/origineel

Sid/fitness maar veranderde naar origineel naar niks

Lork/Remi maar veranderde naar Sid
Bio/Sid
Peer/Sid

Markrot/billy

Maw, Remi heeft mijn sympathie niet nodig. Ik stem dus NIKS. Wil fitness beginner stemmen, maar dat gaat duidelijk niets uithalen. Wil ook niet op Origineel stemmen want als blijkt dat hij een burger is, zit ik mee tussen de verdachte mensen.

Laatst bewerkt:
Suicide Sid je hebt me stem weer verdiend eerst onschuldig nu denk ik de wolf...

Maxi zou Sid nooit de wolf maken, want Sid vind zich om de een of andere reden snel in de positie van de scapegoat en dan zou het spel te gauw eindigen :roflol:

Maxi zou Sid nooit de wolf maken, want Sid vind zich om de een of andere reden snel in de positie van de scapegoat en dan zou het spel te gauw eindigen :roflol:

Inderdaad, ik gedraag me gewoon zoals ik me altijd gedraag... en steeds opnieuw laten de mensen zich vangen aan mij :roflol:

Ik had vanochtend al op suicide sid gestemd en neem aan dat markrot en jorgyboy ook van de slechte kant zijn.. vergeet mijn stem dus niet;)

Markrot speelt inderdaad ook erg vreemd en ik kan wel volgen dat je denkt dat hij slecht is, maar waarom Sid?

Sid is volgens mij geen slechte dus op hem ga ik niet stemmen.

Ik wil wel mee fitness beginner stemmen, want hij viel Remi al in het begin aan en ik denk momenteel nog altijd dat Remi goed is, wat automatisch betekent dat fitness het niet is.

Sid, gaan wij voor fitness ofwat? (EDIT: :roflol:, zin lijkt alsof we stoppen met BB en opa-fitness gaan doen :roflol:)

Laatst bewerkt:
Markrot speelt inderdaad ook erg vreemd en ik kan wel volgen dat je denkt dat hij slecht is, maar waarom Sid?

Sid is volgens mij geen slechte dus op hem ga ik niet stemmen.

Ik wil wel mee fitness beginner stemmen, want hij viel Remi al in het begin aan en ik denk momenteel nog altijd dat Remi goed is, wat automatisch betekent dat fitness het niet is.

Sid, gaan wij voor fitness ofwat?

Niet alleen dat, hij heeft mee de trein richting z1000 gepushed.

Ik wil wel voor fitness gaan, maar hou wel de vorderingen in het oog wat betreft de stemmen op mijn naam zodat ik nog kan switchen naar origineel om mezelf te laten overleven. Ik ben wel een beetje bang als fitness dan uit wraak op mij gaat stemmen, dan zit ik op een ex aequo met origineel...

Oh :o

Maar jorgy, jij zegt toch zelf dat mijn redeneringen aardig te volgen zijn? Misschien speel ik raar, maar ik vind het wel handig mezelf niet overduidelijk als burger of cultist te profileren, want:

- de duidelijkste burger wordt opgegeten
- de duidelijkste 'badguy' wordt weggestemd

Ondertussen hoop ik wel al mijn overwegingen met redeneringen te onderbouwen, om mensen te helpen de goede keuzes te maken.

De stemming op z was wel een flinke fout inderdaad, maargoed, toen wisten we minder als nu.

Tussenstand

Stemmer/gestemde

IMBA/origineel
Woopy/origineel
Thielen/origineel
Bikers/origineel

Sid/fitness maar veranderde naar origineel naar niks

Bio/Sid
Peer/Sid

Markrot/billy

fitness/ remi

Maw, Remi heeft mijn sympathie niet nodig. Ik stem dus NIKS. Wil fitness beginner stemmen, maar dat gaat duidelijk niets uithalen. Wil ook niet op Origineel stemmen want als blijkt dat hij een burger is, zit ik mee tussen de verdachte mensen.

ik heb remi gestemd ;)

Ik wil wel voor fitness gaan, maar hou wel de vorderingen in het oog wat betreft de stemmen op mijn naam zodat ik nog kan switchen naar origineel om mezelf te laten overleven. Ik ben wel een beetje bang als fitness dan uit wraak op mij gaat stemmen, dan zit ik op een ex aequo met origineel...

Haha misschien best :p Als je jezelf kan redden, begrijp ik dat je je stem gaat switchen dan zal ik het niet als verdacht omschrijven ;)

Misschien dat Remi ook wel mee op Fitness wil doen?
Dan zijn we al met 3 ...

WTF is dit voor een spel man, 4 op origineel, 3 op sid en misschien 3 op fitness :roflol:

Maar jorgy, jij zegt toch zelf dat mijn redeneringen aardig te volgen zijn? Misschien speel ik raar, maar ik vind het wel handig mezelf niet overduidelijk als burger of cultist te profileren, want:

Ondertussen hoop ik wel al mijn overwegingen met redeneringen te onderbouwen, om mensen te helpen de goede keuzes te maken.

De mensen die niet duidelijk zijn kunnen ook wel weggeknald worden door de sluipschutter. :D

tsjoeke tsjoeke tuuut tuuuut.

als je op mij stemt, push ik een hele trein over jouw man :p

nee, ik verander mijn stem niet meer, ookal staat ze daar maar zielig alleen tegen remi, gestemd is gestemd

EDIT: jullie redenen zijn echt mind****. ik zou beginnen twijfelen aan mijn eigen rol. het is alsof de duivel mij een rol gegeven heeft, en ik zelf mocht kiezen, positief of negatief. en door het piekeren erover, liever de andere kant gekozen zou hebben :o

ik heb ook openlijk gezegd dat ik een remi-hater ben in dit spel, zou maar stom zijn voor een cultphag om dit te zeggen. want als cultphag zou ik 100% zkr weten dat hij burger is en dan ga ik openlijk burgers haten.

denk er eens over na, ga weer geen hele toespraak houden zoals vorige keer.

Laatst bewerkt:
tsjoeke tsjoeke tuuut tuuuut.

als je op mij stemt, push ik een hele trein over jouw man :p

nee, ik verander mijn stem niet meer, ookal staat ze daar maar zielig alleen tegen remi, gestemd is gestemd

Thx dude, dan stem ik op jou :) Ik denk dat je een cult bent :) Het liefst van al zou ik de wolf (of de sluipschutter) er uit hebben, maar geen idee wie dat zijn.

Fitness beginner

Tussenstand

Stemmer/gestemde

IMBA/origineel
Woopy/origineel
Thielen/origineel
Bikers/origineel

Bio/Sid
Peer/Sid

Markrot/billy

Sid/fitness

fitness/ remi

De stemming op z was wel een flinke fout inderdaad, maargoed, toen wisten we minder als nu.

Ik heb ook een slecht gevoel bij Billy, maar daarin wilt toch niemand meegaan, behalve jij dus dat haalt ook niet uit.

Sid is niet slecht volgens mij en origineel ook niet. Zelfs Sid en Remi denken dat hij niet slecht is. De vier die er wel op stemmen, geven geen redenen en dat vind ik wel een beetje vreemd, aangezien ze er enkel om stemmen omdat Remi ermee begon. Dat kan dus ook aanzien worden als cultgedrag.

Pfff, iedereen gaat hier zijn eigen weg uit, maar de enige die ik momenteel blindelings vertrouw is Sid. En die heeft hetzelfde gevoel bij Remi, dus is Remi volgens mij ook een good guy. Al de rest kan in mijn ogen een cultist/wolf zijn.

Bij deze; de enige die ik vertrouw stemt op fitness, dus ik volg: Fitness_Beginer

Stemmer/gestemde

IMBA/origineel
Woopy/origineel
Thielen/origineel
Bikers/origineel

Sid/fitness_beginer
Jorgyboy/fitness_beginer

Lork/Sid
Bio/Sid
Peer/Sid

Markrot/billy

fitness/ remi

Ik heb ook een slecht gevoel bij Billy, maar daarin wilt toch niemand meegaan, behalve jij dus dat haalt ook niet uit.

Sid is niet slecht volgens mij en origineel ook niet. Zelfs Sid en Remi denken dat hij niet slecht is. De vier die er wel op stemmen, geven geen redenen en dat vind ik wel een beetje vreemd, aangezien ze er enkel om stemmen omdat Remi ermee begon. Dat kan dus ook aanzien worden als cultgedrag.

Pfff, iedereen gaat hier zijn eigen weg uit, maar de enige die ik momenteel blindelings vertrouw is Sid. En die heeft hetzelfde gevoel bij Remi, dus is Remi volgens mij ook een good guy. Al de rest kan in mijn ogen een cultist/wolf zijn.

Bij deze; de enige die ik vertrouw stemt op fitness, dus ik volg: Fitness_Beginer

jij bent echt zo een goedgelovig ventje, succes in het echte leven man...
(sorry om irl hier bij te betrekken, maar het is maar om duidelijk te maken hoe stom je bent om in dit verhaal mensen te vertrouwen....)

Terug
Naar boven