AndroidHealthClinic

Forumgame 3: Weerwolf

Ik heb toen op Sub gestemd omdat hij met beschuldigingen in het rond aan het zwieren was in de eerste ronde, wat zowiezo verdacht was en nadien op Lork omwille van die karma-berichten... Dat waren ook geen goede redenen, maar beter dan niets.

Ze moeten niet twijfelen aan jou, ze moeten twijfelen aan hun/jou keuze. Jij stemt origineel en ze volgen jou blind, ik wil weten waarom. Ik wil gewoon een goede reden hebben, vooraleer ik een stem uitbreng.

Naja je kan door in de wilde weg te stemmen wel reacties aflezen van de rest... en dat brengt je toch een stap dichterbij.

Als jij een cult bent speel je t wel goed though

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 17:54 ----------

de stemmen kloppen niet; iemand die de juiste stemmen kan tellen?

Ik kan dus niet zo goed tellen.

Sorry, dude,... ik geloof Remi blindelings. Van hem ben ik redelijk zeker, jij niet dan? Origineel is het volgens mij ook vrij zeker niet, maar als een stem op origineel remi redt, dan doe ik dat gewoon. Wat mij betreft is het fitness beginner, als er genoeg mensen daarin meegaan...

Remi, blijf jij bij je stem van origineel?

En hoe zit het met Lork? En die andere flippo die op Remi stemt?

Ik begrijp dat je Remi wil redden, maar kunnen we hem niet redden met een slimme keuze? Want nu twijfelt zelfs Remi aan origineel...

Ik begrijp dat je Remi wil redden, maar kunnen we hem niet redden met een slimme keuze? Want nu twijfelt zelfs Remi aan origineel...

Nee ik blijf niet bij mijn stem... ik volg jou wel jorgyboy... denk ik

Ik stem Niks momenteel

Naja je kan door in de wilde weg te stemmen wel reacties aflezen van de rest... en dat brengt je toch een stap dichterbij.

Als jij een cult bent speel je t wel goed though

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 17:54 ----------

Ik kan dus niet zo goed tellen.

is ook weer zo typisch gedoe om de stemtelling fout neer te zetten.
Mn laatste stem was voor suicide, dus zit je weer te liegen

Remi noch origineel zijn cults, behalve ik die plots van stem wijzig is er niemand die hen komt steunen...

Mijn stem tegen origineel blijft echter wel staan zolang dit de dood van Remi verhinderd...

Laatst bewerkt:
Dit vind ik altijd zon slap argument... maargoed maakt niet uit .. heb bij Orgineel wel een goed gevoel opeens:)

Tja, de vorige game ging het precies zo. Dreigt er een cultist in opspraak te komen, worden er heel veel stemmen op een burger gestapeld. Ben bang dat hetzelfde nu weer gaat gebeuren.

8 stemmen op maxi

tumblr_m3dhs4x8KI1r094x1.jpg

Ik ga al weg guys. Peace later yoo

Stank voor dank he:(

• Like
Waarderingen: X.
  • Topic Starter Topic Starter
Inderdaad ga jij de verhalen maar schrijven z1000 :p

En geef me karma bishes!

Remi noch origineel zijn cults, behalve ik die plots van stem wijzig is er niemand die hen komt steunen...

Mijn stem tegen origineel blijft echter wel staan zolang dit de dood van Remi verhinderd... ik kan niet leven zonder Remi ;)

waarom staar je je blind op t feit dat een cultist een cultist beschermd? Ze kennen hem toch dood laten gaan...

Neem aan dat er 4 a 5 cultisten zijn... Er is er al 1 dood... Dus dat maakt 3 a 4.

De kans dat we een burger eruit stemmen is berhoorlijk groot.. nu kenne mensen mij wel gaan haten maar t zijn wel de feiten.

Ik dacht dat het vorige spel al ****ed up was, maar dit is het al helemaal :roflol:

Remi, je zegt het zelf: de kans is groot dat we een burger eruit gaan stemmen.

Geef me een goede reden voor origineel, en ik ga met je mee, maar niet op deze manier.

Kan iemand hier een goede reden geven voor iemand anders?

Sid, jij wil fitness beginner omdat hij op het laatste moment toch naar z1000 ging?
Markrot, jij wil Billy, omdat hij in het verhaal naar voren kwam alsof de wolf hem beschermde?

• Topic Starter Topic Starter
Inderdaad. tijd voor flutverhaaltjes :roflol: heb wel wat beters te doen :roflol:

Ze willen een medecultist niet dood laten gaan, want als 1 cultist sterf zijn er vaak hints beschikbaar naar de volgenden.

Ik dacht dat het vorige spel al ****ed up was, maar dit is het al helemaal :roflol:

Remi, je zegt het zelf: de kans is groot dat we een burger eruit gaan stemmen.

Geef me een goede reden voor origineel, en ik ga met je mee, maar niet op deze manier.

Kan iemand hier een goede reden geven voor iemand anders?

Sid, jij wil fitness beginner omdat hij op het laatste moment toch naar z1000 ging?
Markrot, jij wil Billy, omdat hij in het verhaal naar voren kwam alsof de wolf hem beschermde?

Zullen we t een x anders gaan bekijken... Wie denk je dat de wolf is..? Denk je dat de wolf actief of eerder inactief is?

Inderdaad, mijn hart wil Remi beschermen, maar mijn verstand wil op fitness stemmen :( Zo verscheurend. En het feit dat de kans groot is dat we een burger nekken... het is zo moeilijk, maar er moet er iemand uit...

Sorry, dude,... ik geloof Remi blindelings. Van hem ben ik redelijk zeker, jij niet dan? Origineel is het volgens mij ook vrij zeker niet, maar als een stem op origineel remi redt, dan doe ik dat gewoon. Wat mij betreft is het fitness beginner, als er genoeg mensen daarin meegaan...

Zullen we t een x anders gaan bekijken... Wie denk je dat de wolf is..? Denk je dat de wolf actief of eerder inactief is?

Momenteel heb ik nog geen idee wie de wolf is, maar ik blijf wel bij mijn overtuiging van de vorige keer: de wolf is actief. Iemand die de belangrijkste rol van het spel krijgt, zal automatisch het spel leuker vinden en er meer in betrokken willen zijn. Jammer genoeg kan ik momenteel nog niet echt de vinger op iemand leggen.

Inderdaad, mijn hart wil Remi beschermen, maar mijn verstand wil op fitness stemmen :( Zo verscheurend. En het feit dat de kans groot is dat we een burger nekken... het is zo moeilijk, maar er moet er iemand uit...

Ik denk niet dat fitness een cultist is, maar de kans is wel groter dan origineel denk ik. Viel fitness trouwens ook niet als eerste Remi aan?

Momenteel heb ik nog geen idee wie de wolf is, maar ik blijf wel bij mijn overtuiging van de vorige keer: de wolf is actief. Iemand die de belangrijkste rol van het spel krijgt, zal automatisch het spel leuker vinden en er meer in betrokken willen zijn. Jammer genoeg kan ik momenteel nog niet echt de vinger op iemand leggen.

Dat is geen waterdichte theorie. Ik ben altijd al een redelijk onbenullig iemand geweest in het weerwolf spelletje en heb steeds goed mee gedaan! Allé, niet dat ik zeg dat je theorie helemaal niet klopt, het is gewoon ook niet 100% waterdicht.

Waarom een tijdelijke stem uitbrengen???

Zo vervelend dat je eerst maar weer 5 pagina's moet doorlezen om bij te blijven, en uiteindelijk dan nog mensen die last minute hun stem wijzigen. :o

Hou het gewoon bij 1 stem de man, klaar.

Terug
Naar boven