Fitness Seller

Forumgame 3: Weerwolf

Ik zou ook liever op billy stemmen, maar op dit moment zet dat geen zoden aan de dijk. Dan gaat mijn stem naar de op een na minst betrouwbare persoon, en waar mijn stem wel enige mogelijkheid heeft om deze eruit te werken.

Ik verander hem van billy naar fitness beginner.

:roflol: dus hij moet jou maar vertrouwen? :roflol:

waar lees jij dat?

nee hij moet op ze eigen benen staan en zelfs eens met iets afkomen.
wat een argument is dat nu: de cultphag die ik vertrouw stemt op iemand met een belangrijke rol, laat ik dat vlug ook doen..

just sayin', maar als je mij kwijt bent gaat het spel aardig saai worden.
dan kan ik je op een briefje schrijven welke kant gaat winnen...
en het zal niet de kant zijn, die mij naar het hart ligt

100% eerlijk in deze post! (trust me or not)

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 19:52 ----------

Gaan we een beetje op de man spelen ja? :mad:

Nou, jij hebt een kleine piem0l!

you got me there brah :'(

Dude, ik heb mijn stem op jou beargumenteerd. Dat jij het niet bent, kan best zijn... Maar op wie moet er dan wel gestemd worden? Op Origineel omdat hij in een lijstje staat waarvan we niet weten of het gemaakt is om ons te misleiden of juist te begeleiden? Op Remi? Daar is zelfs geen reden voor! Op Suicide Sid? omdat ik hier gewoon heel de tijd zit te redeneren en te trollen?

Hoe is de tussenstand?
kan nu niet terug kijken!

fitness beginer

begin suicide te vertrouwen en heb hem de vorige spellen niet gevolgd. Ga het nu dus wel doen.

Stemmer/gestemde

IMBA/origineel
Woopy/origineel
Thielen/origineel
Bikers/origineel

Sid/fitness_beginer
Jorgyboy/fitness_beginer
Lork/fitness_beginner

Bio/Sid
Peer/Sid

Markrot/billy

fitness/ remi

Dude, ik heb mijn stem op jou beargumenteerd. Dat jij het niet bent, kan best zijn... Maar op wie moet er dan wel gestemd worden? Op Origineel omdat hij in een lijstje staat waarvan we niet weten of het gemaakt is om ons te misleiden of juist te begeleiden? Op Remi? Daar is zelfs geen reden voor! Op Suicide Sid? omdat ik hier gewoon heel de tijd zit te redeneren en te trollen?

inderdaad, volg wat de cults zeggen, "stem een niet-cult eruit" zeggen ze, "stem een niet-cult" eruit wordt gedaan.

na deze stemronde gaat het spel leuk worden, maar als mijn rol onthuld wordt (en ik dus dood ben), zullen de traantjes vloeien bij de kant die mij aan het hart ligt en is het over and out....

Dat klopt, enkel de theorie over de code kan ons conclusies geven, maar daarvoor moeten we sowieso offeren vermoed ik.. al heb ik wel een lijstje die ik aanhoud om te stemmen.

inderdaad, volg wat de cults zeggen, "stem een niet-cult eruit" zeggen ze, "stem een niet-cult" eruit wordt gedaan.

na deze stemronde gaat het spel leuk worden, maar als mijn rol onthuld wordt (en ik dus dood ben), zullen de traantjes vloeien bij de kant die mij aan het hart ligt en is het over and out....

moeten we dan een nieuw spel beginnen? :D

Stemmer/gestemde

IMBA/orgineel
Woopy/orgineel
Thielen/orgineel
Bikers/orgineel
fitness_beginer/orgineel

Sid/fitness_beginer
Jorgyboy/fitness_beginer
Markrot/fitness_beginer
Lork/fitness_beginer
Orgineel/fitness_beginer

Bio/Sid
Peer/Sid

:roflol: wat me net opvalt is dat 'orgineel' helemaal niet 'orIgineel' is, maar gewoon 'ORGINEEL' :roflol:

Laatst bewerkt:
fitness beginer dan maar.

Wtf gaat hier gebeuren. Ik haal sinds vanmiddag al het rijtje (sid of orgineel of beide) ,markrot en jorgyboy aan en kijk de stemmen op fitniss beginner...

Mijn stem gaat naar orgineel , ik blijf dit volgen voor mogelijke switches want anders Moët ik opnieuw switchen

Damn, dit lijkt wel oprecht... of ben je ons zand in de ogen aan het strooien? :s

Wtf gaat hier gebeuren. Ik haal sinds vanmiddag al het rijtje (sid of orgineel of beide) ,markrot en jorgyboy aan en kijk de stemmen op fitniss beginner...

inderdaad, het gaat hier ineens slecht voor mij.
biobeast, als ik er straks uitlig, mag jij met de pluimen gaan lopen en zeggen: ZIE JE WEL!

Ja het is k*t! ik ben er ook niet blij mee. hoop dat er nog iets veranderd!

papier steen schaar dan maar

Terug
Naar boven