- Waardering
- 591
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij bent echt zo een goedgelovig ventje, succes in het echte leven man...
(sorry om irl hier bij te betrekken, maar het is maar om duidelijk te maken hoe stom je bent om in dit verhaal mensen te vertrouwen....)

Gaan we een beetje op de man spelen ja?
Nou, jij hebt een kleine piem0l!
Dude, ik heb mijn stem op jou beargumenteerd. Dat jij het niet bent, kan best zijn... Maar op wie moet er dan wel gestemd worden? Op Origineel omdat hij in een lijstje staat waarvan we niet weten of het gemaakt is om ons te misleiden of juist te begeleiden? Op Remi? Daar is zelfs geen reden voor! Op Suicide Sid? omdat ik hier gewoon heel de tijd zit te redeneren en te trollen?
Dude, ik heb mijn stem op jou beargumenteerd. Dat jij het niet bent, kan best zijn... Maar op wie moet er dan wel gestemd worden? Op Origineel omdat hij in een lijstje staat waarvan we niet weten of het gemaakt is om ons te misleiden of juist te begeleiden? Op Remi? Daar is zelfs geen reden voor! Op Suicide Sid? omdat ik hier gewoon heel de tijd zit te redeneren en te trollen?
inderdaad, volg wat de cults zeggen, "stem een niet-cult eruit" zeggen ze, "stem een niet-cult" eruit wordt gedaan.
na deze stemronde gaat het spel leuk worden, maar als mijn rol onthuld wordt (en ik dus dood ben), zullen de traantjes vloeien bij de kant die mij aan het hart ligt en is het over and out....

wat me net opvalt is dat 'orgineel' helemaal niet 'orIgineel' is, maar gewoon 'ORGINEEL' 

)Stemmer/gestemde
IMBA/origineel
Woopy/origineel
Thielen/origineel
Bikers/origineel
fitness_beginner/orgineel
Sid/fitness_beginer
Jorgyboy/fitness_beginer
Markrot/fitness_beginer
Lork/fitness_beginer
origneel/ fitness_beginer
Bio/Sid
Peer/Sid
inderdaad, volg wat de cults zeggen, "stem een niet-cult eruit" zeggen ze, "stem een niet-cult" eruit wordt gedaan.
na deze stemronde gaat het spel leuk worden, maar als mijn rol onthuld wordt (en ik dus dood ben), zullen de traantjes vloeien bij de kant die mij aan het hart ligt en is het over and out....
Wtf gaat hier gebeuren. Ik haal sinds vanmiddag al het rijtje (sid of orgineel of beide) ,markrot en jorgyboy aan en kijk de stemmen op fitniss beginner...