AndroidHealthClinic

Forumgame 3: Weerwolf

Zie mijn edit!

inderdaad, het gaat hier ineens slecht voor mij.
biobeast, als ik er straks uitlig, mag jij met de pluimen gaan lopen en zeggen: ZIE JE WEL!

Wtf... jij zegt dat Remi slecht is en ik denk dat Remi goed is, awel, dan kan ik niet anders dan denken dat jij slecht bent. Sorry, maar als ik moet kiezen tussen Remi en jou, dan ga jij eraan.

IMBA/origineel
Woopy/origineel
Thielen/origineel
Bikers/origineel
fitness_beginner/orgineel
BioBeast/orgineel

Sid/fitness_beginer
Jorgyboy/fitness_beginer
Markrot/fitness_beginer
Lork/fitness_beginer
orgineel/ fitness_beginer
Peer/fitness_beginer

Laatst bewerkt:
Gezien Lork en Morkrot op fitness beginner stemmen denk ik niet dat dat de wolf of een cultfag is.
Ik hoop dat origineel gaat hangen, al had ik eerlijk gezegd fitness beginner ook niet hoog.

Ben benieuwd of remi nog een stem gaat uitbrengen. Hij weet iets meer dan de meesten hier...

Ben benieuwd of remi nog een stem gaat uitbrengen. Hij weet iets meer dan de meesten hier...

remi is inderdaad een van de slimsten, is vorig spel gebleken.
toen vertrouwde ik hem echt hard als burger, was hij cult
krijg nu dat zelfde gevoel wat bij hem

maar als remi stemt, is het sowieso niet op mij, hij had al gespeculeerd over mijn rol en stel dat dat mijn rol zou zijn, is orgineel verdachter

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 20:14 ----------

Gezien Lork en Morkrot op fitness beginner stemmen denk ik niet dat dat de wolf of een cultfag is.

inderdaad, minstens 1 van die 2 deugt niet.
en ze vlogen ook als de vliegen op mij om hun vriendje orgineel te verdedigen ;)

Laatst bewerkt:
Ik hoop dat origineel gaat hangen, al had ik eerlijk gezegd fitness beginner ook niet hoog.

IMBA, heb jij een reden waarom je op orgineel stemt?

En woopy, bikers, waarom jullie op orgineel?

Ik stem op fitness, omdat ik de redenering van Sid kan volgen met die switch. Die leek mij inderdaad ook verdacht en dus dat is een piste die ik wel kan volgen. De huidige pistes over orgineel niet..

maar als remi stemt, is het sowieso niet op mij, hij had al gespeculeerd over mijn rol en stel dat dat mijn rol zou zijn, is orgineel verdachter

Bedoel je dan dat je de heks bent? Damn, dan ben je sowieso dood. De wolf gaat je wsl opvreten deze avond dan :s Mja, je kan ook zo veel zeggen. De tijd zal het wel allemaal uitwijzen! Sorry dude, maar ik kan gewoon niet negeren hoe je ten strijde getrokken bent tegen z1000 en hoe er zich een hele train tegen hem gericht heeft.

Ik stem op fitness, omdat ik de redenering van Sid kan volgen met die switch. Die leek mij inderdaad ook verdacht en dus dat is een piste die ik wel kan volgen. De huidige pistes over orgineel niet..

ga die switch eens nakijken vriend...

en ze vlogen ook als de vliegen op mij om hun vriendje orgineel te verdedigen ;)

Oké, nu verander ik mijn stem zeker niet meer.
Dit is voor mij het bewijs dat je liegt, want Markrot stemde op Billy al van in het begin en Lork stemde op Remi, dus je bent aan het liegen dat je zwart ziet.

Ik vertrouw markrot ook niet, maar nu heb je voor mij jezelf de das omgedaan, fitness.

Je bedoeld anarchist?... Was je niet toch....

En weet srs nog niet wat ik stem... Maar ik stem zoiezo.

ga die switch eens nakijken vriend...

Heb geen zin om al die pagina's door te spitten :roflol:
Maar ik kan die switch van sub naar z zeker bevestigen ja.

Zoek maar terug iemand... en als je ergens ofwel het bewijs, ofwel een ge-edite post van beginner terugvindt, dan weet je genoeg ;)

Daarbij wil ik wel benadrukken dat ik jou niet bijzonder verdacht vind op dit moment (niet de allerverdachtste, laat ik het zo zeggen), maar wel de meest verdachte van degenen die nu naar voren geschoven zijn.

Je bedoeld anarchist?... Was je niet toch....

En weet srs nog niet wat ik stem... Maar ik stem zoiezo.

jah, jij dacht dat ik anarchist was idd :p
ik zei niet dat ik het was, maar ik dacht dat jij dat wel nog steeds dacht.
en daarom zou je liever die cultphag van een orgineel eruit stemmen dan mij.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 20:19 ----------

Heb geen zin om al die pagina's door te spitten :roflol:
Maar ik kan die switch van sub naar z zeker bevestigen ja.

Zoek maar terug iemand... en als je ergens ofwel het bewijs, ofwel een ge-edite post van beginner terugvindt, dan weet je genoeg ;)

Daarbij wil ik wel benadrukken dat ik jou niet bijzonder verdacht vind op dit moment, maar wel de meest verdachte van degenen die nu naar voren geschoven zijn.

er was geen switch!
ik was de hints aant doorspitten, volgens die hints werd z1000 verdedigd.
maar uit de posts en de stemmen bleek z1000 toch verdacht...

Bedoel je dan dat je de heks bent? Damn, dan ben je sowieso dood. De wolf gaat je wsl opvreten deze avond dan :s Mja, je kan ook zo veel zeggen. De tijd zal het wel allemaal uitwijzen! Sorry dude, maar ik kan gewoon niet negeren hoe je ten strijde getrokken bent tegen z1000 en hoe er zich een hele train tegen hem gericht heeft.

Ik ben overtuigd ik haal mijn stem van sid af en stem opfitness beginner

jah, jij dacht dat ik anarchist was idd :p
ik zei niet dat ik het was, maar ik dacht dat jij dat wel nog steeds dacht.
en daarom zou je liever die cultphag van een orgineel eruit stemmen dan mij.

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 20:19 ----------

er was geen switch!
ik was de hints aant doorspitten, volgens die hints werd z1000 verdedigd.
maar uit de posts en de stemmen bleek z1000 toch verdacht...

Ik beschuldig je switch ook niet, die vind ik niet in het bijzonder verdacht. Wil alleen wel aangeven dat je oorspronkelijk op sub stemde en later wijzigde.

een bibliotheek voor legendes over wolvenmoorden, markrot is hier als eerste bij
markrot is dus erg erg erg geinteresseerd in alles wat met wolven etc te maken heeft
instant cultphag allert!

z1000 post pretty much in het drugstopic, hij experimenteert dus veel. in het verhaal moet je experimenteren om de wolf te vinden. z1000 wil de wolf vinden -> burger

lijkt het meest logische

maar z1000 lijkt mij eigelijk best verdacht

z1000

vanaf p14 begint iedereen op z1000 te stemmen

deze post van mij vinden jullie bovenaan p17/18

deze post is pro z1000, behalve de stem dan :p
(maar mijn stem was de 3-4de ofzo pas)

het feit dat ik de trein heb getrokken is verzonnen door de cults, en door jullie domme burgers aangenomen.

get your facts right before you point your finger at someone....

De hint die ik had ontcijferd was over de heks maar ging niet over Fitness beginner..

Maar t probleem is dus dat ik niet weet of ik die hint goed heb, of omdat t toeval is...... Daarnaast is de hint een een zin die je moet vertalen waardoor je bij een bepaald persoon uitkomt alleen je moet hier & daar t wel aanpassen snap je.. dus ik kan er zeker naast zitten:) als ik t uit moet drukken in een percentage 70% dat ik er naast zit & 30% dat t goed heb... dus erg geloofwaardig is die hint niet :)

vanaf p14 begint iedereen op z1000 te stemmen

deze post van mij vinden jullie bovenaan p17/18

deze post is pro z1000, behalve de stem dan :p
(maar mijn stem was de 3-4de ofzo pas)

het feit dat ik de trein heb getrokken is verzonnen door de cults, en door jullie domme burgers aangenomen.

get your facts right before you point your finger at someone....

Je draait zelf alles in je eigen voordeel, slimme, kijk hieronder:

(Je hebt het over Lork en Markrot)

Oké, nu verander ik mijn stem zeker niet meer.
Dit is voor mij het bewijs dat je liegt, want Markrot stemde op Billy al van in het begin en Lork stemde op Remi, dus je bent aan het liegen dat je zwart ziet.

Ik vertrouw markrot ook niet, maar nu heb je voor mij jezelf de das omgedaan, fitness.

Ik ben vrij zeker van die code ivm de leeftijden, en vond het niet erg nuttig om op iemand te stemmen waar nog geen stemmen voor waren, vandaar orgineel. Wel twijfel tussen hem en suicide sid, maar heb naar aanleiding van sid's postgedrag niet het gevoel dat hij een cult is.
Alhoewel ik fitness beginner ook meer en meer verdacht begin te vinden...

Terug
Naar boven