Fitness Seller

Forumgame 3: Weerwolf

Kijk hieronder:

Oké, nu verander ik mijn stem zeker niet meer.
Dit is voor mij het bewijs dat je liegt, want Markrot stemde op Billy al van in het begin en Lork stemde op Remi, dus je bent aan het liegen dat je zwart ziet.

Ik vertrouw markrot ook niet, maar nu heb je voor mij jezelf de das omgedaan, fitness.

ben jij nu echt niet slimmer dan dat?
van in het begin stemden ze op iemand. maar dan zagen ze van: ooh wa kunnen orgineel even heel makkelijk beschermen. als we met 2 op fitness stemmen, staat hij gelijk, de rest volgt wel.

je doet hun plannetje uitkomen man ;)

Ik ben vrij zeker van die code ivm de leeftijden, en vond het niet erg nuttig om op iemand te stemmen waar nog geen stemmen voor waren, vandaar orgineel. Wel twijfel tussen hem en suicide sid, maar heb naar aanleiding van sid's postgedrag niet het gevoel dat hij een cult is.
Alhoewel ik fitness beginner ook meer en meer verdacht begin te vinden...

Stem ook op orgineel, ik had oorspronkelijk sid als stem maar dan gaat fitniss er uit wat niet klopt met de code. We zien daarna wat t doet

Ik ben vrij zeker van die code ivm de leeftijden, en vond het niet erg nuttig om op iemand te stemmen waar nog geen stemmen voor waren, vandaar orgineel. Wel twijfel tussen hem en suicide sid, maar heb naar aanleiding van sid's postgedrag niet het gevoel dat hij een cult is.
Alhoewel ik fitness beginner ook meer en meer verdacht begin te vinden...

jou heb ik ook ooit nog verdacht, ben benieuwd welk rolletje jij hebt
(dat even terzijde)

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 20:29 ----------

Stem ook op orgineel, ik had oorspronkelijk sid als stem maar dan gaat fitniss er uit wat niet klopt met de code. We zien daarna wat t doet

kijk, je gaat op mij stemmen.
ik ben niet wat je wil, dat zeg ik je nu al. dan weet je nog altijd niets meer over die ****ing code....

ben jij nu echt niet slimmer dan dat?
van in het begin stemden ze op iemand. maar dan zagen ze van: ooh wa kunnen orgineel even heel makkelijk beschermen. als we met 2 op fitness stemmen, staat hij gelijk, de rest volgt wel.

je doet hun plannetje uitkomen man ;)

Nogmaals, Sid is begonnen met het stemmen op jou en ik ben gevolgd omdat ik Sid vertrouw en zijn redenering volg en niet die op orgineel.

Maar bedankt man, ik wou net gaan trainen en jij hebt het net voor mij overduidelijk gemaakt dat je alles draait in jou voordeel wat mij gewoon zeker maakt van mijn keuze.

Trouwens, als je weer op de man gaat spelen krijg je dit van mij:

Condoleeza_rice_small_penis_gesture.jpg

jou heb ik ook ooit nog verdacht, ben benieuwd welk rolletje jij hebt
(dat even terzijde)

---------- Post toegevoegd Mon 28 May 2012 om 20:29 ----------

kijk, je gaat op mij stemmen.
ik ben niet wat je wil, dat zeg ik je nu al. dan weet je nog altijd niets meer over die ****ing code....

Ik stem niet op jou?? Lees eens goed

Het is 6 vs 6. Ben echt benieuwd wat het gaat worden, en welke rol de geëxecuteerde zal hebben :popcorn:

En zou maar wat beleefd zijn tegen iemand die je steunt! Zo roepen.

waar roep ik? die drukletters zijn gewoon het woordje dat erbij moest.
laatste zin had ik er voor jouw post nog bij geedit omdat ik, toen ik het na las, er ook zo over dacht :p

en inderdaad, de laatsten die mij steunen :'(

ik hoop dat er geen kop of munt wordt gehouden, want ik ben weg straks :p

De hint die ik had ontcijferd was over de heks maar ging niet over Fitness beginner..

Maar t probleem is dus dat ik niet weet of ik die hint goed heb, of omdat t toeval is...... Daarnaast is de hint een een zin die je moet vertalen waardoor je bij een bepaald persoon uitkomt alleen je moet hier & daar t wel aanpassen snap je.. dus ik kan er zeker naast zitten:) als ik t uit moet drukken in een percentage 70% dat ik er naast zit & 30% dat t goed heb... dus erg geloofwaardig is die hint niet :)

Aangzn ik denk dat niet iedereen hem gelezen hebt. Hier nog een x.

vanaf p14 begint iedereen op z1000 te stemmen

deze post van mij vinden jullie bovenaan p17/18

deze post is pro z1000, behalve de stem dan :p
(maar mijn stem was de 3-4de ofzo pas)

het feit dat ik de trein heb getrokken is verzonnen door de cults, en door jullie domme burgers aangenomen.

get your facts right before you point your finger at someone....

Niemand zei ooit dat jij die 'trein hebt getrokken'. En je hebt inderdaad z1000 verdedigd. Maar toch daarna nog geswitched.

Kan dit het gedrag van een anarchist zijn? Dan is het iig geen cultist.
Maar dan weer een andere vraag: willen we van de anarchist af?

Niemand zei ooit dat jij die 'trein hebt getrokken'. En je hebt inderdaad z1000 verdedigd. Maar toch daarna nog geswitched.

Een anarchist = no good. Geloof me, ik kan het weten want ben het al geweest. Enige dat je als doel hebt is verwarring zaaien.

• Topic Starter Topic Starter
ik wil de berichten van de speciale spelers voor 23:00 vandaag hebben, geen P.M. Is kans verloren. Geen tijd om morgenochtend wat te typen

ga er nu toch alstublieft niet van uit dat ik anarchist ben...
remi dacht dat en ik haalde dat hierjuist gewoon terug aan, omdat het over stemmen ging.

jullie zien het woord heks, het gaat over mij, jullie denken dat ik de heks ben.
juliie zien het woord anarchist, gaat nog steeds over mij, ik ben ineens de anarchist...

ik zal het woord burgemeester of tovenaar eens typen, wie ben ik nu?

ga er nu toch alstublieft niet van uit dat ik anarchist ben...
remi dacht dat en ik haalde dat hierjuist gewoon terug aan, omdat het over stemmen ging.

jullie zien het woord heks, het gaat over mij, jullie denken dat ik de heks ben.
juliie zien het woord anarchist, gaat nog steeds over mij, ik ben ineens de anarchist...

ik zal het woord burgemeester of tovenaar eens typen, wie ben ik nu?

Wie denkt er dat je de heks bent dn?... Ik niet namelijk.

Terug
Naar boven