MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Wat vraag ik me nu af: was de zelfmoordterrorist evil? Mocht hij 4 namen noemen en heeft Whami een random pick gedaan en er 1 uit gegrepen en was suus toevallig de zak?
Groen, dus goed. Lijkt me toch ...

En hij mocht Suus kiezen als hoofdtarget. Rest is voor de lols denk ik en om iets meer te zeggen over zijn vermoedens wellicht.

Ja Jorgy was ook nog goed, lol, behoorlijke faalmove om nu 2 goeden te doden. En dan ook nog te bedenken dat hij dus dacht dat suus, z1000, unknown en ik evil waren. Waarvan het dus heel erg aannemelijk is dat of z of unknown gaan hangen vandaag. Wat een actie...

Wat vraag ik me nu af: was de zelfmoordterrorist evil? Mocht hij 4 namen noemen en heeft Whami een random pick gedaan en er 1 uit gegrepen en was suus toevallig de zak?

Veel vragen. Probeer je weer een richting te sturen. Het valt mij sowieso op, dat je dit spel heel anders speelt dan in de andere spelletjes, waarin je good was Rob.

Meest belachelijke actie ooit echt.

En Z1000 is zijn date aan het verzieken denk ik. Of zit ze ook heel de tijd te appen?

Veel vragen. Probeer je weer een richting te sturen. Het valt mij sowieso op, dat je dit spel heel anders speelt dan in de andere spelletjes, waarin je good was Rob.

Jij lijkt me sowieso wel een behoorlijke cult. Maar je probeert Remi te sparen door de keuze op jou of Kane te zetten. Dusja, UnknownDBB lijkt mij nog steeds de beste optie.

Jorgy :roflol: wat een idioot.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.309
Rolbeschrijving toegevoegd in spoiler van verhaal

Hee eikels, doe eens beetje kalm. Bij de helft van jullie stond ik op het cult-lijstje voor men bomaanslag en nu blijkt dat ik goed ben, ben ik ineens de idioot? Iets met een pot en een ketel hoor :o

Anyway, I'm out. Dit is men laatste post, I swear ;)

Jorgy wat een faalactie.

Jij lijkt me sowieso wel een behoorlijke cult. Maar je probeert Remi te sparen door de keuze op jou of Kane te zetten. Dusja, UnknownDBB lijkt mij nog steeds de beste optie.

Zoals ik al zei. Jij bent de wolf. Je weet donders goed dat Remi en ik goed zijn. Als Remi vanavond het slachtoffer is, dan ben ik morgen het volgende. Je bent zo dus de tijd aan het rekke. En na morgen heeft de bad side zo goed als gewonnen. Dat is jouw tactiek toch?

Hahaha you mother****er!!
De pest is nog ook dat ik m ineens doorhad en er echt geen ene reet aan kon doen, alleen maar me kon afvragen wanneer je me op zou blazen.

Bye bye lieve mede-burgers, t was een leuke game

xx

Unknown gaat er niet uit als tie goed is.

Zoals ik al zei. Jij bent de wolf. Je weet donders goed dat Remi en ik goed zijn. Als Remi vanavond het slachtoffer is, dan ben ik morgen het volgende. Je bent zo dus de tijd aan het rekke. En na morgen heeft de bad side zo goed als gewonnen. Dat is jouw tactiek toch?

Lol. Als Remi goed is, waarom zou jij dan morgen de zak zijn? Jij loopt hem nu overduidelijk te verdedigen. Tot het punt waar jij je leven wil geven voor dat van Remi.

Mocht Remi een goede speler zijn, dan zit jij safe.

Verder spreek ik alleen een verdenking uit, ik probeer niemand over te halen om op Remi te stemmen. In tegenstelling tot jou die iedereen oproept om op Kane te stemmen. Zelfs op jou, maar alles behalve Remi.

Lol. Als Remi goed is, waarom zou jij dan morgen de zak zijn? Jij loopt hem nu overduidelijk te verdedigen. Tot het punt waar jij je leven wil geven voor dat van Remi.

Mocht Remi een goede speler zijn, dan zit jij safe.

Verder spreek ik alleen een verdenking uit, ik probeer niemand over te halen om op Remi te stemmen. In tegenstelling tot jou die iedereen oproept om op Kane te stemmen. Zelfs op jou, maar alles behalve Remi.

Nee hoor Rob. De burgers zijn aardig verdeeld helaas. Dan hebben we ook nog een bad rol en nog een burgermeester die ook evil kan zijn. Grote kans dat ik morgen dan zou sneuvelen.

Valt jorgyboys zijn stem nu weg? En als we vanavond weer een burger eruit stemmen zijn we echt de sjaak.

Kane

Unknown ben ik nog niet zeker van, z1000 is goed.

Valt jorgyboys zijn stem nu weg? En als we vanavond weer een burger eruit stemmen zijn we echt de sjaak.

Kane

Unknown ben ik nog niet zeker van, z1000 is goed.
Z1000 is dus 100% goed volgens jou. Kan je hem nog harder in bescherming nemen? Jouw rol wordt nu ook wel heel erg duidelijk.

Cultlijst v.2:
z1000
Roth
Snepke1990

Roth durf ik met 100% garanderen. Het feit dat z1000 hem zo hard bijstaat, en op zijn beurt Snepke1990 bij hem, zegt mij ook al genoeg.

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 18:48 ----------

Wel dikke faalactie van Jorgyboy trouwens. :roflol:

Terug
Naar boven