- Waardering
- 710
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 31%
maar wel dat je stemmingen tegen kan houdenIk heb nergens aangegeven dat ik de reïncarnator ben, dat is er van gemaakt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar wel dat je stemmingen tegen kan houdenIk heb nergens aangegeven dat ik de reïncarnator ben, dat is er van gemaakt.
Speciale mogelijkheden
Kan eenmalig een bom plaatsen. Hierbij mag hij een hoofddoelwit aanduiden, deze heeft 75% kans op overlijden (50% indien burger). Hij krijgt ook de optie om tot maximum 3 bijkomende doelwitten aan te duiden, deze hebben elk 25% kans op overlijden (15% indien burger). Daar bovenop is er 10% kans dat er een willekeurige burger overlijd. Op het moment dat hij deze optie activeert heeft hij zelf ook 50% kans op overlijden.
Je eigen kans van 50% om te overlijden wordt op de volgende wijze aangepast:
Hoofddoelwit: burger dan +20%; evil dan -20%.
Bijkomende doelwitten: per burger +10%; per evil -10%.
De willekeurige burger met 10% kans op overlijden verandert niets.
Dus als je allemaal slechten aanduid overleef je sowieso, als je alleen goeden aanduid ga je 100% zeker dood.
Bijkomende doelwitten aanduiden is optioneel.
Je kan deze power maar vanaf dag 3 gebruiken (dag 1 en 2 heb je nodig om je bom ineen te steken).

Thnx, maar waar kan ik deze informatie vinden, want ik zie het nergens staan?
Ik heb nergens aangegeven dat ik de reïncarnator ben, dat is er van gemaakt.
Nee maar je geeft al twee dagen aan dat je een bepaalde kracht hebt. Snap niet dat je dat zo uitspreekt aangezien het een goede rol is en je jezelf wel erg kenbaar maakt. Beter hou je dat soort explicite uitspraken voor jezelf en handel je er gewoon naar.

anyway ik zie dat mijn stem niet meer meegeteld wordt unknownDBB
Dat we het daar even over eens zijn ja. Ik deed niks anders dan stemmen op de mensen die op mij gestemd hadden. Ik was immers goed, dus iedereen die op mij stemde moest wel cult zijn.Al valt er nog wel iets voor alley te zeggen omdat ie op t begin al verdacht werd, maar fitness zijn spel was echt om te janken.
Dat we het daar even over eens zijn ja. Ik deed niks anders dan stemmen op de mensen die op mij gestemd hadden. Ik was immers goed, dus iedereen die op mij stemde moest wel cult zijn.
Te simpel wellicht, maar het was mijn eerste potje.
Extra rollen zelf verzonnen, niet uit een siteOok moeilijk bij te houden wie wat al heeft gezegd. Ik ga gewoon deze site wat af:
http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/uitleg/rollen.php

Sommige voelen gewoon dat ik iets teveel begin te weten over hun.Lol ja ik had ook bij Alley wel in de eerste ronde achter zijn stemmen staan "revenge vote". Heb het dit spel echter totaal niet bijgehouden.
Lijk ook wel wat gemist te hebben want heb niet helemaal door waarom kane zo onder vuur ligt.