AndroidHealthClinic

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ik wil eigenlijk nogsteeds op jouw stemmen ivm "Mijn rol word morgen wel bekend"
Dat hoor ik nu al een tijdje, en het veranderd niets.

Kun je me overtuigen? En waarom z1000 of kane? Beide cults?

Ben je nou zo achterlijk.?
Sjors is vannacht gekilled. Ik zei het erna. Wanneer komt het nieuws dan.?
Vanavond om 10 uur of morgenochtend.........

Ben je nou zo achterlijk.?
Sjors is vannacht gekilled. Ik zei het erna. Wanneer komt het nieuws dan.?
Vanavond om 10 uur of morgenochtend.........

"Ben je nou zo achterlijk" gelijk breed doen lol.
Maar, dit zei je de nacht hiervoor ook al, en toen gebeurde er ook niets.

Klopt, er is alleen op jouw gestemd.

updated.

Unknown IIIII

Kane IIII

z1000 III

Quibus I
Rob G I
jorgyboy I
Suus I
quibus > unknown
lloydatoni > unknown

Unknown > Kane
Roth > Kane
z1000 > Kane
Joey C > kane

Kane > z1000
wwe > z1000
Stefanovich > z1000

Golderado > Quibus
Biobeast > Rob G
Jimbooo > jorgyboy
jorgyboy > Suus

Ik las t verkeerd... Sorry my bad

Die stemmen op Remi slaan echt nergens op. Kies een kant, Z1000 of kane.
Ik zou echt niet weten waarom je dit zou zeggen behalve als Remi de wolf is en jij een cult. In elk mogelijk ander scenario zou ik ten alle tijde blij zijn dat ik er niet zelf uit zou gaan.

Verdacht je eigenlijk niet eens, maar nu wel (en Remi dus ook).

UknownDBB zei:
Zie onderstaande hint naar mn rol
[...}
Sorry maar dat is onzin. Whami heeft duidelijk gezegd namen in zijn verhalen slaan op niks en kunnen vervangen worden door elke willekeurige andere naam.
Medeburgers is hier gewoon een standaardterm.

Sorry maar dat is onzin. Whami heeft duidelijk gezegd namen in zijn verhalen slaan op niks en kunnen vervangen worden door elke willekeurige andere naam.

Medeburgers standaard term? En wat als ie medeheks had gezegd? Wijst toch echt expliciet naar een rol.

Medebewoners, dat is een standaard term

Lol nu weet ik wel zeker dat je de leugenaar bent, want heb dat niet verteld de nacht ervoor.

Wat ik zo snel kon vinden over wat je gisteren zei:

Stem maar morgen op mij.Ik heb mijn rol vandaag letterlijk verteld. Het resultaat zal zich kenbaar maken.

Na vanavond zal alles duidelijk worden dat ik goed ben bro;) als sjors een burger blijkt te zijn

Ik zou echt niet weten waarom je dit zou zeggen behalve als Remi de wolf is en jij een cult. In elk mogelijk ander scenario zou ik ten alle tijde blij zijn dat ik er niet zelf uit zou gaan.

Verdacht je eigenlijk niet eens, maar nu wel (en Remi dus ook).

Ik zeg dit, omdat we anders weer een burger verliezen vanavond. En dan morgen weer het zelfde verhaal krijgen, z1000 vs kane. Yes ik offer mij zelf dan liever op ja. Sowieso wordt mijn rol morgen duidelijk en ten tweede, als iedereen ziet dat ik good bent. Dan weet de rest waar ze op moeten stemmen (kane en jorgyboy).

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 18:03 ----------

Daniel zie mijn lijstje, dan weet ik wat ik over jouw denk;)

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 18:04 ----------

Ja ik weet toch niet in welk verhaal het duidelijk word, slimmerik.

Medeburgers standaard term? En wat als ie medeheks had gezegd? Wijst toch echt expliciet naar een rol.

op dat gebied ben ik het dan weer niet met je eens, we zijn allemaal burgers in het dorp alleen sommige zijn stiekem slecht. je bent een goede burger of een slechte burger maar burger ben je sowieso imo... zelf de wolf is burger overdag

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.295
Extra verhaal

Jorgyboy heeft een random event getriggerd.

Er heerst een hevige discussie in het dorp. Jorgyboy kan het niet meer aan en besluit een bom te planten.
Jorgyboy roept Suus, Z1000, Rob G en UnknownDBB op om even naar zijn huis te komen om 18u. Hij zegt dat hij hen zal bewijzen dat hij tot de goede zijde behoort. In deze moeilijke tijden zijn ze allen bereid om te luisteren naar wat Jorgy te zeggen heeft.
Jorgyboy bereidt de meeting voor en verstopt een bom onder een zetel. De ontsteking van de bom wordt geregeld via een aftelmechanisme. Jorgy heeft zijn kunsten om een bom ineen te knutselen geleerd van Killy. Killy is zelf echter maar een amateur terrorist.

Het is 18:00. Jorgy laat zijn gasten binnen. Ladies first zegt hij tegen Suus en als een echte gentleman schuift hij een zetel onder haar welgevormde kont. De zetel, met de bom onder. Rondom Suus gaan de andere gasten zitten. De bom onder Suus haar stoel is ingesteld om af te gaan na 5 minuten. Jorgy weet dat hij nog wat tijd heeft, dus hij bied zijn gasten iets te drinken aan. Hij hoopt hen zo op hen gemak te stellen. 2 minuten later, net wanneer Jorgy een drankje aan Suus geeft, ontploft de bom. De bommakerlaars kunsten die Jorgy van Killy geleerd had, blijken nog niet op punt te staan. De bom ontplofte vroeger dan gepland en de explosie was relatief zwak.
9118381-large.jpg

Het hele dorp is opgeschrokken door de explosie. Al gauw staat het hele dorp bij Jorgy zijn huis.
Jorgy, die net voorovergebogen stond over de zetel met bom is op slag dood. Suus, wiens kont half weggeblazen is door de explosie is in kritieke toestand maar leeft nog. Z1000 en Rob G zijn elk een hand kwijt maar ze zijn niet in levensgevaar. UnknownDBB heeft een scherf in zijn hoofd gekregen, hij bloed erg hevig.

Tevergeefs proberen de toegesnelde dorpenaren Suus te redden, de verwondingen waren te zwaar.
Het bloeden van Unknown wordt gestelpt, de scherf bleek enkel een ader geraakt te hebben, maar het is verder niet levensbedreigend.

Hoofddoelwit: Suus -> overleden
Secundaire doelwitten: Z1000; Rob G; UnknownDBB -> allen overleven
Dader: Jorgyboy -> overleden

Suus was burger

Jorgy was zelfmoordterrorist
Suicide_bomber214574.png

Statuut
Goed (fantasie is niet gelijk aan de realiteit)

Taak
Proberen slechterikken op te blazen

Speciale mogelijkheden
Kan eenmalig een bom plaatsen. Hierbij mag hij een hoofddoelwit aanduiden, deze heeft 75% kans op overlijden (50% indien burger). Hij krijgt ook de optie om tot maximum 3 bijkomende doelwitten aan te duiden, deze hebben elk 25% kans op overlijden (15% indien burger). Daar bovenop is er 10% kans dat er een willekeurige burger overlijd. Op het moment dat hij deze optie activeert heeft hij zelf ook 50% kans op overlijden.

Je eigen kans van 50% om te overlijden wordt op de volgende wijze aangepast:
Hoofddoelwit: burger dan +20%; evil dan -20%.
Bijkomende doelwitten: per burger +10%; per evil -10%.
De willekeurige burger met 10% kans op overlijden verandert niets.

Dus als je allemaal slechten aanduid overleef je sowieso, als je alleen goeden aanduid ga je 100% zeker dood.
Bijkomende doelwitten aanduiden is optioneel.
Je kan deze power maar vanaf dag 3 gebruiken (dag 1 en 2 heb je nodig om je bom ineen te steken).

Als gevolg hiervan kan iedereen besluiten dat er vandaag al genoeg doden zijn gevallen. Door niemand te stemmen. Als niemand de meeste stemmen krijgt vandaag dan zal er niemand geëxecuteerd worden

Laatst bewerkt:
Voor altijd samen schatje :heart:

Wel jammer van je kont, tho'. Wist niet dat ik daarop ging mikken. :o

Whahaha lol, wat een faalactie van Jorgy.

Bye bye bye Kane

Medebewoners zeg je van mensen die in hetzelfde huis wonen, niet in een stad/dorp. Maar goed dat was mijn punt niet, mijn punt was dat whami heeft gezegd dat namen in zijn verhalen niks te betekenen hebben en vervangen kunnen worden door elke andere naam.

Of ben je nu door het nieuwe verhaal ook opeens bommenmaker?

Maar we zijn dus tweede goeden kwijt begrijp ik? Lekker is dat.

Wat vraag ik me nu af: was de zelfmoordterrorist evil? Mocht hij 4 namen noemen en heeft Whami een random pick gedaan en er 1 uit gegrepen en was suus toevallig de zak?

Terug
Naar boven