XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Ga ik er weer meteen uitvliegen? :(

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 19:42 ----------

Er is geen sl*t :trollface:
Wel iets dat je nog veel leuker zou vinden :evil:

Srs,:roflol::roflol::roflol::roflol: nohate. Maar ik begreep jouw posts echt niet. Misschien omdat je Belgisch lult. Maar moest alles 10x opnieuw lezen

Nohate

Ik ga het ook eens wat rustiger aan doen. Maar het is te tof om veel tijd in dit spel te stoppen. Natuurlijk kan je het met 10 min. per dag ook spelen. Maar het is cool om de hele dag je invloed uit te oefenen. Als je savonds een keer inlogt heb je vrij weinig invloed op het spel. Tenminste, als je burger bent. Wat ik altijd ben. En nu ook weer. Dood aan alle cults! (problem biobeast? :p)

statistisch gezien, is de kansen low dat je dit keer good bent.

So prapare your anus

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 19:51 ----------

Ok jij bent burger :mad:
:trollface:
Mirrin?
:lol:

Ik ben liever de burgermeester:):):):):):):):):):)

• Topic Starter Topic Starter

So prapare your anus
Statistisch gezien is de kans altijd dezelfde :roflol:

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 19:53 ----------

Ik ben liever de burgermeester:):):):):):):):):):)
Ik quote nog ff voor je ;)
Jogyboy is het best bezig om wolf te worden:
2qtg2om.png

zie je karma

Ben benieuwd naar me rol, jullie dan? Of zijn jullie benieuwder naar de toorn van de mod als jullie me weer onterecht als wolf bestempelen?;)

Avatars alvast opgeslagen jongens?:D

Het is wel gevaarlijk, als je fanatiek speelt. De mensen gaan direct op je hitte. Terwijl de stille nooit verdacht worden.

Ik ga het dit jaar sowieso meer in silence mode spelen.

OOk als ik de wolf ben
Of cult, problem?

Ik ga het ook eens wat rustiger aan doen. Maar het is te tof om veel tijd in dit spel te stoppen. Natuurlijk kan je het met 10 min. per dag ook spelen. Maar het is cool om de hele dag je invloed uit te oefenen. Als je savonds een keer inlogt heb je vrij weinig invloed op het spel. Tenminste, als je burger bent. Wat ik altijd ben. En nu ook weer. Dood aan alle cults! (problem biobeast? :p)

Mooi dat jullie alvast een dekmantel proberen te creëren voor het geval jullie strax cult zijn, inactief spelen maar toch lichtelijk de stemming proberen te invloeden en je dan te verdedigen met ' zie deze post.. Ik zei toch al dat ik het dit potje rustig aan zou doen'

Het maakt niet uit hoe inactief jullie spelen. Ik hou jullie in de gaten, vooral Rob G, srs:rolleyes:

:o:o:o:o:o:o:o:o:o

http://www.youtube.com/watch?v=NARjr3fMMvY

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 20:12 ----------

Mooi dat jullie alvast een dekmantel proberen te creëren voor het geval jullie strax cult zijn, inactief spelen maar toch lichtelijk de stemming proberen te invloeden en je dan te verdedigen met ' zie deze post.. Ik zei toch al dat ik het dit potje rustig aan zou doen'

Het maakt niet uit hoe inactief jullie spelen. Ik hou jullie in de gaten, vooral Rob G, srs:rolleyes:

Ohwww pls Remi. Heb nog tentamens enz

• Topic Starter Topic Starter
Ben benieuwd naar me rol, jullie dan? Of zijn jullie benieuwder naar de toorn van de mod als jullie me weer onterecht als wolf bestempelen?;)

Avatars alvast opgeslagen jongens?:D
Jouw rol is al bekend hoor, jij gaat mijn slaafje zijn :)
Deze game ben jij mijn b*ch :trollface:
:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Statistic fail :p

---------- Post toegevoegd 12 June 2013 om 20:22 ----------

Iedereen heeft jou in zijn vizier Remi, dan kan je wel een andere naam genomen hebben om wat minder op te vallen, maar wij weten dat jij een goede speler bent. En goede spelers kan je maar beter zo snel mogelijk uit het spel werken.

Remi AFCA

Iedereen heeft jou in zijn vizier Remi, dan kan je wel een andere naam genomen hebben om wat minder op te vallen, maar wij weten dat jij een goede speler bent. En goede spelers kan je maar beter zo snel mogelijk uit het spel werken.

Remi AFCA

Ook als ik burger ben?

Roarrrr...

acwrw7.jpg

Terug
Naar boven