MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Het moet lijken alsof we een keus hebben terwijl we die eigelijk niet hebben.. Beetje hetzelfde zoals de democratie is in Nederland.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 15:48 ----------

En wie zegt dat jij ons niet op het verkeerde probeert te zetten met semi-logische redenaties?

Woopy is namelijk afgeleid van Woopi Goldberg en laat zij nou net in de film gespeeld hebben 'Citizen' hetgeen wat weer lijkt op 'Citizen Kane' waarin de wolf speelde.. Het kan niet anders dat jullie 2 gerelateerd zijn en Tremendes dus idd de wolf is en jij, Woopy, een cult.

Je hebt het fout.
Ik ga nog wat rondvliegen op mijn bezem.

+1

Langzaamaan zal dit doodbloeden als het nog 11 dagen open blijft en dan is animo er een beetje uit. Heropen het topic binnen een week; stuur dan de rollen rond en geef iedereen dan een dag of 2 om zich present te melden. Zoniet, kan je nog rollen wisselen of omgooien en dan kan iedereen die dan nog zin heeft optimaal van het spel genieten.

:roflol:

Optie 2:
Je laat het spel gewoon beginnen op 10 juni en dan is dat pech voor diegene die nog niet kunnen. Animo is nu wel aanwezig, dus misschien moet je daar gewoon gebruik van maken ;)
Spelers genoeg lijkt me en voor zij die dan niet kunnen meespelen (ik ook niet), is er misschien na de examens wel een nieuwe game.

Ik ben nog blanco heb nog niks gelezen, maar ga ik snel doen. Verbaas me dat ik alweer gelijk in verdachte hoekje zit.:roflol:
Kijk...vorige keer was leuk en lache met die avatars, heeft trouwens een aantal van jullie kaarten gescheeld want dan zag ik een rapportage over iemand en dacht ik.."Oo das een mong**l die ken ik, heb ik spelletje meegespeeld laat die debiel maar gaan.:roflol:
Maar nu is anders...deze keer geen onschuldige avatars!

Pas maar op met je beschuldigingen! Enige wat ik moet doen is Rob G overtuigen om op jou te stemmen, en de rest volgt dan automatisch wel :D

Pas maar op met je beschuldigingen! Enige wat ik moet doen is Rob G overtuigen om op jou te stemmen, en de rest volgt dan automatisch wel :D

Dat was gewoon kansloos bij het vorige spel. iedereen likte zijn bil behalve de cults

Onderschat de waarde van schone billen niet.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 16:25 ----------

En Remi moet maar eens dubbel checken of niet al zijn hints toevallig, zo niet beter, bij een ander personage passen :D

Mwah denk dat je me nu tekort doet :D

]

[/COLOR]En Remi moet maar eens dubbel checken of niet al zijn hints toevallig, zo niet beter, bij een ander personage passen :D

:roflol: we koesteren nog steeds enige wrok zie ik..

Zodra je op stemt kan ik dit tegen je gebruiken :p

Optie 3
Iemand kopieert de openingspost
Opend een nieuwe topic
We starten op 10 juni
:D
:o

10de lijkt mij ook t best, voor mij beginnen tentamens op de 24ste... maar heb dan toch wel tijd zat over, kan never hele dagen zonder afleiding leren. Wachten op de 17de is wel weer erg lang idd.

Met je hint in een hint...

"We need to go deeper"

Pik :roflol:

Nee joh de hints waren erg logisch achteraf. Sta er nog steeds versteld van hoe ik het heb kunnen missen. Ik heb zelfs kane op imdb gedaan. Ik heb zelfs op Kane (2013) (Short) geklikt. Ik verdenk Kane derhalve ook van voodoo.

Never again. Daarom is kane ook een speler die ik dit spel nauwlettend in de gaten ga houden.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 16:42 ----------

Wie vallen er allemaal af bij een start op de 10e, zijn het er zo veel?

• Topic Starter Topic Starter
10 juni: minstens 5 mensen die niet kunnen meedoen. 60% waarvan vele voor wie het eigenlijk niet uitmaakt maar natuurlijk liefst zo vroeg mogelijk beginnen.
17 juni: 1 iemand die niet mee wil doen. 45%

17 it is. Ik weet dat het na zo'n super beginverhaal moeilijk is om te wachten...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoek je 5 nieuwe. **** it :p

• Topic Starter Topic Starter
Tot de 14de.

Hij is weer open....:)

Terug
Naar boven