Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb ook examenssorry, ik moet deze wel passen. heb die woensdag en vrijdag nog belangrijke examens![]()

.sorry, ik moet deze wel passen. heb die woensdag en vrijdag nog belangrijke examens![]()
sorry, ik moet deze wel passen. heb die woensdag en vrijdag nog belangrijke examens![]()
Trouwens zitten jullie dan de hele dag in de boeken voor examens of kost dat spel zoveel meer tijd dan mij verteld is?![]()
Wie leert er nuTrouwens zitten jullie dan de hele dag in de boeken voor examens of kost dat spel zoveel meer tijd dan mij verteld is?![]()

)Ik ga het ook eens wat rustiger aan doen. Maar het is te tof om veel tijd in dit spel te stoppen. Natuurlijk kan je het met 10 min. per dag ook spelen. Maar het is cool om de hele dag je invloed uit te oefenen. Als je savonds een keer inlogt heb je vrij weinig invloed op het spel. Tenminste, als je burger bent. Wat ik altijd ben. En nu ook weer. Dood aan alle cults! (problem biobeast?)
Ga ik er weer meteen uitvliegen?Het is wel gevaarlijk, als je fanatiek speelt. De mensen gaan direct op je hitte. Terwijl de stille nooit verdacht worden.
Ik ga het dit jaar sowieso meer in silence mode spelen.
OOk als ik de wolf ben
Of cult, problem?

Er is geen sl*tJazeker, als je dit spel de sl*t bent, mag ik je tenminste aanpakken.
So homo

Dat beslis ik wel, ik ben de boss