Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou allereerst om mijzelf te redden.. Dat staat uiteraard voorop.. Ik ben van plan actiever mee te spelen dus wil dan niet om de laatste dag dat ik examen heb en dan eindelijk kan spelen eruit gesodemieterd worden.
Daarnaast hier een quote van Golderado
Waarop Kane antwoord :
Kijkend naar de namen zijn het allemaal burger, Quibus is zoiezo goed en sjors en suus waren dat ook.. Dat Orgineel in de opgesomde lijst staat is niet zo indrukwekkend want die was inmiddels dood en cult gebleken..
Waarom volg jij roth niet?Overzichtelijke tussenstand?
---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 21:00 ----------
Laat maar
ja lijkt me wat beter. Zit tenminste nog wat achter ipv vermoedens en emoties bij de huidige stemmen
mooi uit context gehaald, maar stefanovich jaEn "de vis" is stefan? Of begrijp ik het nu verkeerd met dat raadsel
staat een hint van hem in het verhaal dus denk het nietRoth = cult. Daarom geloof ik de stemmen naar Kane niet.
Unknown. Tja. Die kan alle kanten op.
Roth = cult. Daarom geloof ik de stemmen naar Kane niet.
Unknown. Tja. Die kan alle kanten op.
mooi uit context gehaald, maar stefanovich ja
---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 21:07 ----------
staat een hint van hem in het verhaal dus denk het niet
ja
Zie ook geen reden om nu al voor remi te gaan, als z1000 liegt kan hij en remi er vervolgens uitMja. Kane krijgt erg veel stemmen. Ik vindt de beschuldigingen naar hem maar beetje karig.
Pure B > Unknown
Woopy > Unknown
Rob G > Unknown
quibus > unknown
lloydatoni > unknown
Unknown > Kane
Roth > Kane
z1000 > Kane
Joey C > kane
Snepke1990 > Kane
5 op unknown
5 op Kane