Golderado
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 493
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duurde een tijdje, maar helemaal bijgelezen. wat ik opgemaakt heb: snepke en z1000 proberen unknowndbb zwaar te beschermen, erg verdacht? Als zij cults zijn, dan kunnen ze met zekerheid weten of unknowndbb een cult is of niet en beschermen ze hem daarom. Maar als zij goed zijn, hoe weten ze dan unknowndbb goed is dat ze hem zo hard lopen te beschermen?? Anyway ik gun z1000 nog een dag tot morgen, en als hij dan zijn belofte niet nakomt, dan worden hij, snepke en unknowndbb hoofdverdachte nummers 1 voor mij.
Dan nog steeds aan het twijfelen over kane en roth. Ik zie ook dat er veel op unknowndbb wordt gestemd, ik weet niet of ik zou meegaan of niet. Maar het staat vast dat hij een belangrijke rol heeft. Ik ga nog afwachten tot later om te stemmen.
Duurde een tijdje, maar helemaal bijgelezen. wat ik opgemaakt heb: snepke en z1000 proberen unknowndbb zwaar te beschermen, erg verdacht? Als zij cults zijn, dan kunnen ze met zekerheid weten of unknowndbb een cult is of niet en beschermen ze hem daarom. Maar als zij goed zijn, hoe weten ze dan unknowndbb goed is dat ze hem zo hard lopen te beschermen?? Anyway ik gun z1000 nog een dag tot morgen, en als hij dan zijn belofte niet nakomt, dan worden hij, snepke en unknowndbb hoofdverdachte nummers 1 voor mij.
Dan nog steeds aan het twijfelen over kane en roth. Ik zie ook dat er veel op unknowndbb wordt gestemd, ik weet niet of ik zou meegaan of niet. Maar het staat vast dat hij een belangrijke rol heeft. Ik ga nog afwachten tot later om te stemmen.
Waar probeer ik Unknowndbb te beschermen?
Ik vermoed dat Kane hoogstwaarschijnlijk cult is, en denk dat Z1000 er géén is. Voor de rest is het ook maar speculeren.
Nog even herhalen voor de mensen die het mogelijk gemist hebben.
Er is deze namiddag een event gebeurt, Jorgyboy heeft een bomaanslag gepleegd.

Ik heb geen zin om opnieuw 20+ paginas terug te lezen om te zien waar je dat zei. Maar het was in iedere geval erg duidelijk en expliciet. Iemand anders die het wel weet waar hij unknown porbeerde te beschermen?
Faal, ik heb unknown nergens beschermd.Jezus Rob, als jij geen cultist bent....
En waar zijn jullie nou in godsnaam mee bezig? Ik ben inactief als de pest, speel dit spel zwaar waardeloos omdat ik weinig tijd heb dus ik ben automatisch geen bedreiging voor de cults en toch wordt er moeite gedaan om me eruit te krijgen?
Ik durf het niet te zeggen. Het enige wat ik weet is dat unknown gewoon erg veel beschermt wordt. Misschien zie ik het scheef. Maar dat was in ronde 1 zeer sterk. Gisteren was het niet ter sprake. En ook nu weer probeert z1000 zich te offeren voor Remi.
Misschien is Remi zomaar een onschuldige burger. Wie zal het zeggen. Mijn ervaring is dat spelers die beschermd worden zelden tot nooit een goede rol hebben.
Of het de wolf is dat weet ik niet direct.

Maar waarom zou Z1000 zichzelf opofferen voor jou? Dat is toch net erover lijkt me.Jonge je weet net zo goed als ik dat het te maken heeft met mn vorige games en dat mensen gewoon ook voor zichzelf na kunnen denken...
Het ging tussen mij en Orgineel en Orgineel is cult.. geef ze is ongelijk dat ze mij beschermen