Fitness Seller

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
Probleem is dat de cults eerst probeerden genoeg stemmen op unknown te krijgen ipv op orgineel, later werd er wel een switch gemaakt naar jimbooo dus misschien dat t eerst een manoeuvre was om unknown goed te laten lijken maar, maar waarom zou unknown nu opeens gaan stemmen met mensen die hem eerst zwart maakten...

Probleem is dat de cults eerst probeerden genoeg stemmen op unknown te krijgen ipv op orgineel, later werd er wel een switch gemaakt naar jimbooo dus misschien dat t eerst een manoeuvre was om unknown goed te laten lijken maar, maar waarom zou unknown nu opeens gaan stemmen met mensen die hem eerst zwart maakten...

Mja ik weet de rol van unknown zo ook niet. Waar heb je nu op gestemd Unknown?

Moet weg en weet het echt nog niet. Wordt haasten om voor tien uur terug te zijn en de beslissing te forceren. Voor de zekerheid mijn telefoon maar meenemen ...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.384
Geduld voor verhaal deze avond. Stemming kan nog alle kanten uit dus kan niet veel voorbereiden.

Geduld voor verhaal deze avond. Stemming kan nog alle kanten uit dus kan niet veel voorbereiden.

Weet niet of het gelul is of niet, maar het lijkt erop als je hier door laat schemeren dat het om een burger en een cultist gaat..

Als Kane ook burger zou zijn, lijkt me, hoef je mijn naam alleen te vervangen door de zijne, maar indien Kane cult is, zou je een ander verhaal moeten maken.. Of hij heeft een belangrijke rol natuurlijk en dat zou dan balen zijn

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 20:37 ----------

Verborgen tip dat unknown, z1000 en kane dus niet alle drie van dezelfde kant zijn...

je was me voor

Verdacht gedrag Whami.

Nou dan sla ik een stemronde over gezien de tragische gebeurtenis van vanmiddag, want heb nog steeds geen idee..

Wie waren er goed en wie slecht? Kon ik nergens uit opmaken.

Waarom Kane unknown?

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 20:52 ----------

Het was een bewogen dagje vandaag:

Z1000  kane (geeft aan dat hij Remi ook verdacht vindt)
z1000  jorgyboy (volgt daarmee wallied die nog niet gestemd heeft, ps. Jorgy is burger)
kane  z1000 (wraak stem?)
unknown  kane (geen argumentatie, kane geeft wel goede redenen om op z1000 te stemmen)
wwe  z1000
kane  z1000 (met de redenen dat sjors en penose een culttrein hebben ingezet, maar dat zijn allebei burgers, maakt kane dus wel verdacht waar hij dat voorheen niet was imo)
biobeast  Rob G (viva la zelfmoord??)
rob g  biobeast
pure b  unknowndbb
stefanovich  z1000
z1000  kane
golderado  quibus
whoopy  unknowndbb
rob g  unknowndbb
kane  z1000
JoeyC  z1000
jimbooo  jorgyboy (freakshow burger killy b*ch)
z1000  kane
quibus  unknownDBB
joeyC  kane
jorgyboy  suus
lloydatoni  unknowndbb (hier flipt z1000 door en zegt ‘kies een kant, z1000 of kane, maar geen Remi)
z1000  kane (jaja we weten het nu wel)
Rob G  unknownDBB (jaja we weten het nu wel)
snepke1990  kane
kane  z1000 (jaja we weten het nu wel)
snepke1990  kane (jaja we weten het nu wel)
jimbooo  stefanovich (jimbooo heeft een hint gezien met vis en bloed en cum)
golderado  stefanovich
quibus  unknownDBB

Waarom zo zeker dat kane er uit moet mensen? Omdat hij gelijk staat met unknown en omdat unknown er natuurlijk in moet blijven?

stemmen tussen twee goeden dus

Nou allereerst om mijzelf te redden.. Dat staat uiteraard voorop.. Ik ben van plan actiever mee te spelen dus wil dan niet om de laatste dag dat ik examen heb en dan eindelijk kan spelen eruit gesodemieterd worden.

Daarnaast hier een quote van Golderado
Het gaar er niet om of jimbooo de hint op de juiste manier naar orgineel liet leiden, het gaat erom dat er een paar cults vanaf het begin orgineel gingen verdedigen terwijl het wel ontzettende toeval is dat de nummers ook voor die post gebruikt waren. Niemand wist zeker dat de hint niet op die manier geinterpreteerd moest worden, maar een paar mensen waren ''100%'' zeker dat orgineel GEEN cult was. De enige reden om iemand zo te verdedigen is als je zelf zeker weet wat hij was, en alleen cults wisten dat.

De reden waarom niet iedereen op remi ging is omdat veel burgers nog niet duidelijk wisten wie aan welke kant stond. Er was een beetje een half half gevoel in het begin waarbij alle cults op remi gingen en veel burgers op orgineel, later kwam orgineel nog met zijn slotpleidooi om toch allemaal snel op freaking huge te stemmen want ''die is toch inactief'' en hup, een paar burgers die ze er niet van konden overtuigen op remi te stemmen, wilden wel op een inactief persoon stemmen, met als uiteindelijke doel dat de cults op het laatste moment weer op remi gingen stemmen, wat ze net niet lukte Veel rare sprongen toen het allemaal met remi niet lukte, onder andere hard proberen te werken aan mensen laten geloven dat jimbooo dan maar cult moet zijn...

Rob g probeert iets te hard te ontkennen dat er een culttrain aan de gang was voor orgineel, ze hebben zoveel gedaan als ze kunnen, maar de uitkomst van de tip was niet genoeg in verwarring te brengen voor de burgers, maar de cults hebben zich zeker wel laten zien.
orgineel, z1000, sjors, suus, roth(niet 100%, hij bleef wat vager maar ) suus, robg. En opperleider/wolf quibus ^^

Waarop Kane antwoord :

Plus heel veel. Duidelijker kon ik het zelf niet verwoorden.

Kijkend naar de namen zijn het allemaal burger, Quibus is zoiezo goed en sjors en suus waren dat ook.. Dat Orgineel in de opgesomde lijst staat is niet zo indrukwekkend want die was inmiddels dood en cult gebleken..

Terug
Naar boven