MuscleMeat

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
lol dude, je wordt steeds ongeloofwaardiger, je stemde zelf op unknown waardoor kane gered is en unknown waarschijnlijk dood is...

Is uiteindelijk alleen maar beter, heb ook op mezelf gestemd om Kane te redden.. Dan is de verwarring over mijn identiteit voorbij en kunnen de burgers zich volledig op de cults richten

---------- Post toegevoegd 19 June 2013 om 22:32 ----------

:roflol: zat je ook in die cultisten auto? Samen met Snepke, Daniel en wallied?

Wie is jullie wolf trouwens? Illoydatoni?

nieuwe pagina

IRL hadden jullie allemaal stompen gekregen

gvd heeft kane het nog overleefd ook

Als ik onder de douche sta krijg ik vaak rare invallen (recentelijk nog de mobiele stripclub, achter in een vrachtauto en dan bedrijven langs gaan tijdens hun pauze).
Nu heb ik een rol bedacht:
Vanavond zal er duidelijkheid komen als unknown of kane er uit gaat. Ik zie dat er nu wel een soort kampen of reddingen komen. Ik doe niet veel mee met posten, maar ik lees alles wel. Vind kane en roth allebei zo duidelijk dat ik niet weet wie er gelijk heeft. Wat betreft unknown of kane.. als de gene met de meeste stemmen gewoon goed is, hebben we duidelijkheid en kan die morgen meestemmen.

In de openingspost staat dat er iemand is die met de doden kan praten, ik denk dat die persoon ook namens de doden mag stemmen. Maar alleen als ze goed zijn/waren.
Ik noem deze rol: de televoter (je weet wel, van telepathie en voten (telestemmer klinkt niet)).

natuurlijk ben jij 100% zeker van je zaak, je bent cult... samen met sepke

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.531
Dag 3

Het dorp werd deze namiddag opgeschrikt door een onverwachte explosie. Jorgyboy, de goede zelfmoordterrorist, heeft zichzelf opgeblazen. Hij nam Suus met zich mee de dood in. Omwille van het onnodige bloedvergieten besluit de burgemeester dat er die dag al voldoende doden gevallen zijn. Daarom stelt de burgemeester voor dat er die avond geen executie zal plaatsvinden. De burgemeester verspreidt een aankondiging dat er deze avond niemand zal sterven.

Toen kwam er een varken met een lange snuit, en dit lange verhaal was uit.
Of toch niet?

Ondanks de onnodige goede doden die deze dag vielen willen de andere dorpsbewoners nog steeds bloed zien. Figuurlijk dan. Ze hebben beslist deze avond eens iemand op te hangen. Dat is eens iets anders. Al dat bloed dat in het rond spuit wordt uiteindelijk maar saai. Deze keer wil men een langzame dood waarbij men het leven uit het slachtoffer kan zien trekken.
The_Gallow_by_CommanderAdler.jpg

Om te vermijden dat een verkozene opnieuw zelfmoord pleegt voor hij gedood kan worden, arresteert men Kane op voorhand. Ze steken Kane in een cel onder bewaking. Deze keer is er geen ontkomen aan de straf!

Iedereen verzameld rond de stembus. Tussen alle mannen, valt er iets hééééél sterk op. Er staat tussen hen iemand met een slanke lijn maar die toch manboobs heeft??? De dorpsbewoners denken dat het een vermomde wolf is en springen er op. Ze trekken de valse baard af en trekken ‘hem’ de kleren uit om te zien wat ‘hij’ onder zijn jas verbergt. Ze blijkt heel wat onder haar kleren te verbergen… Tussen de gescheurde kleren vind men Sjors haar rollenkaartje terug. De dorpsbewoners kunnen nu het kaartje van dichtbij bekijken en zien dat het vals is. Het serienummer van Sjors haar valse kaartje is Z1000.

Aan de rare manier waarop Sjors dood is gegaan kon men al raden dat ze “mogelijk” gered was. Bovendien had ik hiernaar tips erbij gestoken zodat mensen die tips oplossen het vroeger al zouden kunnen ontdekken.
In Sjors haar pillen doosje zat Tetraodontidae (gif van de Puffervis). Zie ook de afbeeldingen (een puffer en een vis) die hiernaar verwezen. Had ze apart gezet omdat het anders overduidelijk was maar de eerste wel zeer opvallend onder dubbele spoiler, de 2de stond ook onder een dubbele spoiler. Dit gif veroorzaakt een schijndood. Het wordt vaak door “tovenaars” gebruikt om een schijndood te veroorzaken.
Dat men niet in haar gaat snijden en dat iedereen direct weer het huis verlaat, naar het plein. Waren 2 kleine indicaties in het verhaal die iedereen toch lichtjes zouden moeten laten nadenken hierover. Dit wees dus ook naar haar overleven.

Ik leg nu net uit dat Sjors een valse rollenkaart kreeg bij haar dood, dat is dus niet haar werkelijke rol. Ik kan wel verraden dat er in de valse kaart een tip zit naar haar echte rol. Ik hoop dat jullie dankzij deze uitleg mee zijn en snappen wat er gebeurd is en niet rellen dat ze overleefd heeft :).

De dorpsbewoners zijn veel te nieuwsgierig naar wat er komen gaat en laten naakte Sjors daarom verrassend genoeg met rust. Ze openen de bus met stemmen en merken dat Kane niet gekozen is, maar UnknownDBB. Ze laten Kane vrij uit zijn cel en vatten UnknownDBB bij de kraag, letterlijk. Ze sleuren hem naar de galg en zijn niet van plan om een second langer te wachten met hem op te hangen. FREAKING HUGE heft met zijn enorme spieren Unknown omhoog om hem aan de galg op de hangen. Jimbooo doet de strop rond Unknown zijn nek.

Dan plots komt er een man, te paard, en met zwaard, het plein opgereden. Nog voor iemand goed door heeft wat er gebeurt heeft de gemaskerde man de strop doorgesneden. Roth roept onmiddellijk, dood hem! Ga achter de die gemaskerde man aan!
tumblr_mg6mgaCzJb1rkyx67o1_r1_400.jpg

Unknown valt naar beneden, recht op FREAKING HUGE. Freak zijn nek is gebroken, hij is dood.
De sadistische menigte besluit dat er nu echt wel genoeg doden zijn gevallen. Iedereen gaat naar huis, om eens goed na te denken over wat er nu allemaal gebeurd is!

Freaking Huge is dood, hij was de puzzelaar.

Je rol verraden en andere overtredingen van regels ga ik nu nog strenger op zijn. Verschillende overtredingen van verschillende regels opgemerkt. Sommigen flirten enkel met de rand en andere zijn er al over gegaan. Om het leuk te houden, hou je aan de regels. Ik snap dat je er ook veel tijd in steekt en dat niet iedereen je altijd zal volgen, maar dat is het spel. Je bent ook niet de enige die hier veel tijd in steekt, en dat besef je zelf ook. Er is geen zin van er een spel van te maken als iedereen 'alles' weet.
Z1000 had zijn rol verraden maar die ging toch uitkomen zodra het uitkwam dat hij Sjors gered had. Ik wil hiermee Z niet zwart maken, maar wel anderen waarschuwen van dit niet te doen. Als iedereen elkaar zijn rol kent is er geen zin in dit spel te spelen. Je mag wel zeggen dat je een rol hebt die je in werkelijkheid niet hebt of ondoorzichtig tippen naar je eigen rol.
Uiteindelijk steek ik hier ook enorm veel tijd in en ik hoop dat iedereen uit respect hier rekening mee houd. Dank u. Ik hoop dat dit bericht de sfeer niet negatief beïnvloed, maar dit moest er ff komen.
Straks volgt er een overzicht van de huidige machtsverdeling.

Laatst bewerkt:
Jezus ben ik nog levend ook

Kane en Golderado antwoord op het verhaal. Kom maar met verweer.

Wat een actie van sjors:roflol:

sorry ben te snel

Wat valt er te zeggen?
We weten nu dus nog steeds niet of sjors nou goed of slecht is.

Alleen dat het plaatje van haar fake is, en dat er met pijltjes naar The Rock gewezen wordt...

Lawl wat een verhaal..maar votes zijn ongeldig dus? Beetje jammer

En nu zien wie er stemden op unknown, daarnaast blijft voor mij RobG verdacht. Speelt anders als anders

Pfffff....

Sorry Whami. Maar ik vindt dit wel een beetje lame. Dat iemand inactief is, prima. Maar nu weten we weer geen zak. Mensen hebben wel gewoon risico's gelopen met deze stemmingen enzo.

We weten geen zak. Rob G please. Kom op man. Mijn rol is nu bekend.
Waarschijnlijk ga jij of kane er morgen uit.

Terug
Naar boven