XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .
En ook zwaar klote dat freaking huge precies één van de meest belangrijke goede characters is, degene die alle tips krijgt -_-'

Pfffff....

Sorry Whami. Maar ik vindt dit wel een beetje lame. Dat iemand inactief is, prima. Maar nu weten we weer geen zak. Mensen hebben wel gewoon risico's gelopen met deze stemmingen enzo.

Je bedoelt op de cults ? idd..

Het liefst zie ik jou hangen vandaag maar denk dat de meeste toch nog een klein beetje hoop hebben dat je goed bent.

Ja maarja, wat weten we nu? Sjors is er niet uit. Maarja, dus? We weten dus niets over de rol van Remi. Wat hebben we er aan dat sjors niet dood was? Ze heeft toch helemaal niets meer in het spel gedaan nu?

pillen in de tekst en een inhaler met ventoline spray in de afbeelding? En een normale vis moet een puffervis voorstellen? Ik kap wel met hints want dit gaat nergens over

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.546
Naar alles staan hints en tips, oplossen :p. De balans blijft, dat kan ik je beloven.

Straks geef ik overzicht van machtsevenwicht. Speciaal omdat ik enige verwarring verwachte. Al het 'speciale' valt beetje samen.

Sorry maar **** dit. Wat heeft dit voor toegevoegde waarde? Joepie sjors was niet dood? Dus? Ze heeft toch niets meer gedaan? We weten niets over de rol van Sjors. Niets over de rol van Remi. Het is dus een weg gegooide dag. Epic waste of time. Sorry...

Naar alles staan hints en tips, oplossen :p. De balans blijft, dat kan ik je beloven.

Straks geef ik overzicht van machtsevenwicht. Speciaal omdat ik enige verwarring verwachte. Al het 'speciale' valt beetje samen.

Hoe bedoel je ? Ga je straks ook nog vertellen hoeveel cults en burgers er nog zijn.?
Indien ja, zou ik dat niet doen. Dat zal het spel echt verkloten

Van Remi weten we dat wel Rob;)

• #2.551
Hoe bedoel je ? Ga je straks ook nog vertellen hoeveel cults en burgers er nog zijn.?
Indien ja, zou ik dat niet doen. Dat zal het spel echt verkloten
Uit wat ik ging posten zou dat +/- afgeleid kunnen worden, ik zal de onduidelijkste posten.

Ik vind het heel tof dat je dit spel organiseert Whami. Ik weet dat er veel tijd in gaat zitten.

Maar het spelen van dit spel kost ook veel tijd. En met deze onverwachte plotwendingen en weet ik wat heeft het gewoon geen zin meer om het normaal te spelen. Waarom nog risico lopen om bepaalde moves te maken als er toch allerlei random shit kan gebeuren? Kan op alles en iedereen stemmen want de helft komt weer terug tot leven, blaast zichzelf en andere op en weet ik wat.

Sorry maar **** dit. Wat heeft dit voor toegevoegde waarde? Joepie sjors was niet dood? Dus? Ze heeft toch niets meer gedaan? We weten niets over de rol van Sjors. Niets over de rol van Remi. Het is dus een weg gegooide dag. Epic waste of time. Sorry...

We weten niets? Mijn "wacht maar tot morgen" verhaal is uit gekomen.
Draai de zaken nou niet om. Alles valt op zijn plek.

Pfff, wat een anti-climax. Volgens mij probeert whami het spel te rekken omdat we op het goede spoor zijn.

Er verandert niets, kane & Unknown moeten dood.

Ik vind het heel tof dat je dit spel organiseert Whami. Ik weet dat er veel tijd in gaat zitten.

Maar het spelen van dit spel kost ook veel tijd. En met deze onverwachte plotwendingen en weet ik wat heeft het gewoon geen zin meer om het normaal te spelen. Waarom nog risico lopen om bepaalde moves te maken als er toch allerlei random shit kan gebeuren? Kan op alles en iedereen stemmen want de helft komt weer terug tot leven, blaast zichzelf en andere op en weet ik wat.

:roflol:

pillen in de tekst en een inhaler met ventoline spray in de afbeelding? En een normale vis moet een puffervis voorstellen? Ik kap wel met hints want dit gaat nergens over
Niet meer boos dat mensen je niet zomaar volgen met je hints ...?

Eerste gedachte: Was z1000 zijn date dan eigenlijk sjors haar date

We weten niets? Mijn "wacht maar tot morgen" verhaal is uit gekomen.
Draai de zaken nou niet om. Alles valt op zijn plek.

Ja en dan? Joepie je hebt iemand tot leven gewekt? Dat je die rol had dat heb je vandaag en gisteren wel overduidelijk gemaakt. We weten niets over de rol van sjors, of ze goed of kwaad is. Niets over jouw rol. Niets over de rol van Remi. En voor hetzelfde geld zit er een rol in dat morgen de halve bende omgedraaid wordt en alle goede rollen ineens evil zijn.

Ik kan vanaf nu net zo goed gewoon random gaan stemmen. Hints zoeken heeft ook geen zin.

• #2.559

Het gebeurt om een goede reden ;).
En achteraf zou het heel duidelijk moeten blijken. En zoals ik al zei zijn er veel "random" dingen allemaal tegelijk gebeurt. Allemaal dingen die maar eenmalig konden gebeuren.

Trust me, komt in orde.

Snepke cult, RobG wolf??

Terug
Naar boven