Golderado
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 493
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pfffff....
Sorry Whami. Maar ik vindt dit wel een beetje lame. Dat iemand inactief is, prima. Maar nu weten we weer geen zak. Mensen hebben wel gewoon risico's gelopen met deze stemmingen enzo.
En nu zien wie er stemden op unknown, daarnaast blijft voor mij RobG verdacht. Speelt anders als anders
pillen in de tekst en een inhaler met ventoline spray in de afbeelding? En een normale vis moet een puffervis voorstellen? Ik kap wel met hints want dit gaat nergens over

Naar alles staan hints en tips, oplossen. De balans blijft, dat kan ik je beloven.
Straks geef ik overzicht van machtsevenwicht. Speciaal omdat ik enige verwarring verwachte. Al het 'speciale' valt beetje samen.
Uit wat ik ging posten zou dat +/- afgeleid kunnen worden, ik zal de onduidelijkste posten.Hoe bedoel je ? Ga je straks ook nog vertellen hoeveel cults en burgers er nog zijn.?
Indien ja, zou ik dat niet doen. Dat zal het spel echt verkloten

Sorry maar **** dit. Wat heeft dit voor toegevoegde waarde? Joepie sjors was niet dood? Dus? Ze heeft toch niets meer gedaan? We weten niets over de rol van Sjors. Niets over de rol van Remi. Het is dus een weg gegooide dag. Epic waste of time. Sorry...
Ik vind het heel tof dat je dit spel organiseert Whami. Ik weet dat er veel tijd in gaat zitten.
Maar het spelen van dit spel kost ook veel tijd. En met deze onverwachte plotwendingen en weet ik wat heeft het gewoon geen zin meer om het normaal te spelen. Waarom nog risico lopen om bepaalde moves te maken als er toch allerlei random shit kan gebeuren? Kan op alles en iedereen stemmen want de helft komt weer terug tot leven, blaast zichzelf en andere op en weet ik wat.

Niet meer boos dat mensen je niet zomaar volgen met je hints ...?pillen in de tekst en een inhaler met ventoline spray in de afbeelding? En een normale vis moet een puffervis voorstellen? Ik kap wel met hints want dit gaat nergens over
We weten niets? Mijn "wacht maar tot morgen" verhaal is uit gekomen.
Draai de zaken nou niet om. Alles valt op zijn plek.
Het gebeurt om een goede redenIk vind het heel tof dat je dit spel organiseert Whami. Ik weet dat er veel tijd in gaat zitten.
Maar het spelen van dit spel kost ook veel tijd. En met deze onverwachte plotwendingen en weet ik wat heeft het gewoon geen zin meer om het normaal te spelen. Waarom nog risico lopen om bepaalde moves te maken als er toch allerlei random shit kan gebeuren? Kan op alles en iedereen stemmen want de helft komt weer terug tot leven, blaast zichzelf en andere op en weet ik wat.
.